Pagina 7 van 9

Geplaatst: 12.06.2012 - 10:26
door JeroenSpock
Huh, wanneer dat?

Geplaatst: 12.06.2012 - 10:27
door diesel01
Vorig jaar tussen Spier en Assen.. :wink:

Geplaatst: 12.06.2012 - 10:30
door vincent65
Dat verwacht je eerder tussen Parijs en Dakar... :D

Geplaatst: 12.06.2012 - 10:41
door diesel01
vincent65 schreef:Dat verwacht je eerder tussen Parijs en Dakar... :D
Dat eerste stukje tot Marseille gaan we volgende week doen :lol:

Geplaatst: 15.06.2012 - 16:52
door ronin1
rene69 schreef:
ronin1 schreef:Ja dat klopt een remap is wel op zn plaats geloof ik na de montage van een downpipe.

Wat is voor jou duidelijk merbaar geworden na deze upgrade?
Helaas kan ik je daar niets over zeggen omdat de dp tegelijk met de software aanpassing is gedaan. Je zal dit wel gaan merken in de lagere toerengebieden. Op het 850 forum vind je denk ik wel meer info over de verschillende dp's.
Toch nog ff een aanvullend vraagje Rene69.

Hoe verloopt de Co meting op de APK keuring voor jou, geeft dat geen problemen verder?

Geplaatst: 15.06.2012 - 18:11
door rene69
@ronin,

Sinds upgrades 3x apk zonder problemen of opmerkingen.

Geplaatst: 15.06.2012 - 19:29
door ronin1
Ik heb wel begepen dat het in sommige gevallen met een koude racekat de Co meting negatief kan uitpakken tijdens de APK keuring.
Heb je met de Ferrita nog wel een foutmelding gehad kort na de montage?

Geplaatst: 15.06.2012 - 20:06
door ovlov058
diesel01 schreef:
vincent65 schreef:Dat verwacht je eerder tussen Parijs en Dakar... :D
Dat eerste stukje tot Marseille gaan we volgende week doen :lol:
Zie maar dat je geen flitspaaldetectiesoftware(in hardware) bij hebt.

Geplaatst: 15.06.2012 - 21:10
door rene69
ronin1 schreef:Ik heb wel begepen dat het in sommige gevallen met een koude racekat de Co meting negatief kan uitpakken tijdens de APK keuring.
Heb je met de Ferrita nog wel een foutmelding gehad kort na de montage?
Krijg nog steeds zo nu en dan een emissie melding die weer vanzelf verdwijnt.

Geplaatst: 15.06.2012 - 22:35
door ronin1
rene69 schreef:
ronin1 schreef:Ik heb wel begepen dat het in sommige gevallen met een koude racekat de Co meting negatief kan uitpakken tijdens de APK keuring.
Heb je met de Ferrita nog wel een foutmelding gehad kort na de montage?
Krijg nog steeds zo nu en dan een emissie melding die weer vanzelf verdwijnt.
Krijg je deze melding alleen bij vollast of maakt dat verder niet uit?

Deze melding is dus niet weg te schrijven met de remap bij FT.

Geplaatst: 16.06.2012 - 08:56
door rene69
Nee maakt niet uit. Komt en gaat vanzelf weer bij normale rij omstandigheden.
De melding is pas gekomen na de montage van de dp en software aanpassing.
Ik weet dat er iemand is op een ander forum die dit ook heeft. Dacht dat hij het opgelost heeft. Zal eens navragen.

Geplaatst: 16.06.2012 - 20:33
door elianmars
rene69 schreef:Nee maakt niet uit. Komt en gaat vanzelf weer bij normale rij omstandigheden.
De melding is pas gekomen na de montage van de dp en software aanpassing.
Ik weet dat er iemand is op een ander forum die dit ook heeft. Dacht dat hij het opgelost heeft. Zal eens navragen.
En die iemand ben ik :D

Fasttech heeft bij mijn wagen de foutmelding weggeschreven. Ze hebben lang moeten zoeken waar ze precies moesten zijn in de ecu, maar het is ze gelukt.

Geplaatst: 18.06.2012 - 15:46
door ronin1
Heb jij eventueel wat plaatjes van jou gehele uitlaat vanaf de onderkant gezien :)

Geplaatst: 15.08.2012 - 13:58
door ronin1
Gister ff bij ET een Ferrita 3 inch downpipe met racekat laten monteren.

Volgende week een afspraak bij FT voor een remap ze waren deze week met vakantie helaas.

Noodgedwongen rustig rijden dan maar er zit niks anders op :roll:

Geplaatst: 15.08.2012 - 20:25
door elianmars
ronin1 schreef:Heb jij eventueel wat plaatjes van jou gehele uitlaat vanaf de onderkant gezien :)
Oeps, beetje late reactie :oops:

Dit is de enige foto die ik heb vanaf de onderkant:

Afbeelding

Geplaatst: 16.08.2012 - 15:22
door nauticbluepearl
mijn upgrades:
  • 302mm voorremschijven en goodridge remslangen.
  • IMIV icm iphone houder tbv tomtom.
wensen (kleine):
  • MY 2005 wisserarmen (flatblades)
  • en eigenlijk ook de 'blob' buitenspiegels omwisselen voor MY2004 buitenspiegels (Aston Martin spiegels! :-) )

Geplaatst: 16.08.2012 - 20:41
door ronin1
elianmars schreef:
ronin1 schreef:Heb jij eventueel wat plaatjes van jou gehele uitlaat vanaf de onderkant gezien :)
Oeps, beetje late reactie :oops:

Dit is de enige foto die ik heb vanaf de onderkant:

Afbeelding
Ziet er gelikt uit hoor ook bij ET laten doen Marcel?

Geplaatst: 16.08.2012 - 21:18
door sbv
Nee thuis gedaan

Geplaatst: 25.08.2012 - 21:31
door ronin1
Vanmiddag bij Fasttech geweest voor de remap na de montage van de downpipe, wat een vakman die Dennis kan niet anders zeggen..

Een wereld van verschil na de remap en met wat voor gemak maak ik nu die tussensprintjes.
De motor loopt rustiger en pakt al lekker op bij 1700tpm hij houd zijn druk constanter vast in een veel breder toerengebied.

En niet te vergeten die heerlijke roffel die ik nu nadrukkelijker hoor tijdens het accelereren en wat dieper klinkt.

Als ik had geweten dat een downpipe dit verschil zou maken dan had ik het er al veel eerder onder gehangen.
De dosis rijplezier die je ervoor terug kijgt is niet te beschrijven!

Geplaatst: 25.08.2012 - 22:18
door elianmars
ronin1 schreef:Vanmiddag bij Fasttech geweest voor de remap na de montage van de downpipe, wat een vakman die Dennis kan niet anders zeggen..

Een wereld van verschil na de remap en met wat voor gemak maak ik nu die tussensprintjes.
De motor loopt rustiger en pakt al lekker op bij 1700tpm hij houd zijn druk constanter vast in een veel breder toerengebied.

En niet te vergeten die heerlijke roffel die ik nu nadrukkelijker hoor tijdens het accelereren en wat dieper klinkt.

Als ik had geweten dat een downpipe dit verschil zou maken dan had ik het er al veel eerder onder gehangen.
De dosis rijplezier die je ervoor terug kijgt is niet te beschrijven!
Lekker, hè? 8) :lol: