maar waarvoor heb je eigelijk je Zonneschermen voor nodig? je hebt toch al donker achterruiten
Klopt maar ze zijn niet donker genoeg. Bijvoorbeeld bij Ford krijg je echte donkere ruiten, en bij Volkswagen juist minder dan bij Volvo.danceplaza schreef:maar waarvoor heb je eigelijk je Zonneschermen voor nodig? je hebt toch al donker achterruiten
Af fabriek zit er sportonderstel onder. D2 is al 10 mm lager dan normaal. Met sportonderstel nog eens 10mm + hardere afstemming. Als het goed is gaat ie vanzelf nog beetje afzakken na 3-4 maanden omdat de veren nu nieuw zijn. (gezien en meegemaakt met de v40 van de verkoper, ook met sportonderstel)Sytse- schreef:Heb het topic niet helemaal doorgenomen, maar had je hem ook verlaagd??
Staat niet als optie in de prijslijst. Alle onderdelen zijn los besteld als vervang onderdelen. Wat het exact gekost heeft weet ik niet.LightStar schreef:Vraagje welke optie is die r-design uitlaat in de prijslijst?
.??? Mijn ervaring is beslist anders in de voorgaande jaren.v70bio schreef:Totdat er problemen komen..........a3sedition schreef:Heel mooi, die velgen staan er ook erg goed bij!
Is je er ervaring met Furness Zwolle ook positief?
Wat is er mis met mijn D2? En anders, waarom spijt je dat?BlackcurrantV70 schreef:Mooi geheel, velgen vind ik erg knap gedaan, veel passender dan sommige andere pogingen.
Het enige spijtige aan je auto is de motor, voor mij minstens een D3 of D4. (D5 mag ook)