Volvo v40 R design (Foto's en Lekke band)
-
- 2nd Gear member
Ik eigenlijk ook wel 

*V40 D2 R-Design Plus Line | Black Sapphire Metallic | Business pack Pro | Premium Sound | Scandinavian Line | Verwarmbare voorstoelen | Verlichtingspack 2 | Verwarmbare voorruit | Sensus Connect Touch - met navigatie | Dakspoiler (met vinnen) | 18"; Brock B27 zomervelgen
- Walter
- Geartronic member
- Contacteer:
Vraag dan gelijk of die tinter geen forumsponsor wil worden. Er wordt al zo veel reclame voor 'm gemaakt
Mijn blog
ex-850club & ex-V3C lid Volvo S80 3.2 AWD '07/Volvo V70 2.4 AT MY02/Volvo 854 2.0 '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
VCN-lid Nu: Volvo XC60 B5 Inscription Maple Brown Full option + Buick Special Trunkback Sedan 1937
Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
- Walter
- Geartronic member
- Contacteer:
De 14% versie is niet gehomologeerd met 18" velgen. Passen wel maar je hebt dan geen recht meer op 14% bijtellingMorri schreef:
18 inch RH NBU Racing zwart gelakt velgen, kunnen die ook op de D2 14% uitvoering?
Mijn blog
ex-850club & ex-V3C lid Volvo S80 3.2 AWD '07/Volvo V70 2.4 AT MY02/Volvo 854 2.0 '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
VCN-lid Nu: Volvo XC60 B5 Inscription Maple Brown Full option + Buick Special Trunkback Sedan 1937
Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
Balen! Klapband?
dat zouden ze in België ook wel eens mogen invoeren als iemand langs de kant staat met pech
maar dan moeten we waarschijnlijk overal constant 70 rijden...
Bas79 schreef:Rijkswaterstaat netjes de matrixborden op 70 gezet.
dat zouden ze in België ook wel eens mogen invoeren als iemand langs de kant staat met pech

-
- 2nd Gear member
Ik heb contact gehad met de lease en de dealer. Volvo zegt dat dit eigenlijk niet mag op een D2, maar het kan uiteraard wel..Walter schreef:De 14% versie is niet gehomologeerd met 18" velgen. Passen wel maar je hebt dan geen recht meer op 14% bijtellingMorri schreef:
18 inch RH NBU Racing zwart gelakt velgen, kunnen die ook op de D2 14% uitvoering?
Er moeten dan wel stuuruitslagbegrenzers gemonteerd worden en uiteraard krijg je een bandenopslag op je leasebedrag.
Het mag voor de belastingdienst wel (14%) als je ze als accessoire achteraf toevoegt.
Ik heb ervoor gekozen gewoon de standaard 17"Ixion te behouden...
- diesel01
- Geartronic member
Vreemde schade aan de band, heb je daar nog iets van gehoord?
V90 T6 Recharge Rdesign
V90 D5 AWD Inscription/V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
V90 D5 AWD Inscription/V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
- Bas79
- 2nd Gear member
Nee de dealer heeft alles gecontroleerd. De auto loopt nergens aan of iets dergelijks. Waarschijnlijk pech gehad dat het een productiefout is geweestdiesel01 schreef:Vreemde schade aan de band, heb je daar nog iets van gehoord?
V40 R design D2 - Ice white - Introline - Winterline - In hoogte verstelbare passagierstoel - Heico verlagingsveren - Getinte ramen- Dak zwart hoogglans gewrapped - 18 inch RH NBU Racing zwart gelakt velgen
- Bas79
- 2nd Gear member
En de stuuruitslag begrenzers zijn best irritant. 😉 De draaicirkel is immens geworden. Maar ja, wie mooi wilt zijn moet pijn lijden.Morri schreef:Ik heb contact gehad met de lease en de dealer. Volvo zegt dat dit eigenlijk niet mag op een D2, maar het kan uiteraard wel..Walter schreef:De 14% versie is niet gehomologeerd met 18" velgen. Passen wel maar je hebt dan geen recht meer op 14% bijtellingMorri schreef:
Er moeten dan wel stuuruitslagbegrenzers gemonteerd worden en uiteraard krijg je een bandenopslag op je leasebedrag.
Het mag voor de belastingdienst wel (14%) als je ze als accessoire achteraf toevoegt.
Ik heb ervoor gekozen gewoon de standaard 17"Ixion te behouden...
V40 R design D2 - Ice white - Introline - Winterline - In hoogte verstelbare passagierstoel - Heico verlagingsveren - Getinte ramen- Dak zwart hoogglans gewrapped - 18 inch RH NBU Racing zwart gelakt velgen
- pvdwaal
- 3rd Gear member
wat houdt dit voor hem in?Walter schreef:Vraag dan gelijk of die tinter geen forumsponsor wil worden. Er wordt al zo veel reclame voor 'm gemaakt
@andere heren: zie PM

V40 D2 R-Design Ice White (foto's vanaf post #2)
- Audi A3 1.4TFSI DSG-7 Ambition Proline, ABT tuned @150pk@270Nm, Arubablauw, 18";, getinte ruiten rondom
- Seat Ibiza FR TDI, ABT tuned @160pk@380Nm, geel, complete bodykit, 2x dubbele 90cm uitlaten, zeer donker getinte ruiten rondom
- 3x Renault Clio
- Audi A3 1.4TFSI DSG-7 Ambition Proline, ABT tuned @150pk@270Nm, Arubablauw, 18";, getinte ruiten rondom
- Seat Ibiza FR TDI, ABT tuned @160pk@380Nm, geel, complete bodykit, 2x dubbele 90cm uitlaten, zeer donker getinte ruiten rondom
- 3x Renault Clio
- pvdwaal
- 3rd Gear member
@TS: hoeveel % folie hebben ze bij jou geplakt?
Ik lees nu eindelijk dat jij je dak ook heb voorzien van folie. ik dacht dat jij ook pana dak had
Erg netjes zo.
Ik had met plakker ook al besproken om laatste deel mee te plakken wat bij pana dak nog wit blijft. incl vin
Ik lees nu eindelijk dat jij je dak ook heb voorzien van folie. ik dacht dat jij ook pana dak had

Ik had met plakker ook al besproken om laatste deel mee te plakken wat bij pana dak nog wit blijft. incl vin

V40 D2 R-Design Ice White (foto's vanaf post #2)
- 3x Renault Clio
- 3x Renault Clio
- Bas79
- 2nd Gear member
Geen idee. Bij de Volvo dealer de donkerste folie laten plakken die zij in het assortiment hebben. Denk dat het ongeveer 10% lichtdoorlatend is.pvdwaal schreef:@TS: hoeveel % folie hebben ze bij jou geplakt?
Ik lees nu eindelijk dat jij je dak ook heb voorzien van folie. ik dacht dat jij ook pana dak hadErg netjes zo.
En ja het hele dak zwart laten wrappen. Staat erg mooi
- Bas79
- 2nd Gear member
Zag ik jou toevallig vanmiddag op de À 12 rijden?NKamp schreef:Ziet er super uit!
Welke velgen heb je eronder gedaan?
Maar, zie mijn onderschrift voor mijn velgen😄
-
- 1st Gear member
Mag ik vragen wat je betaald hebt voor het wrappen van het dak? Zo te lezen heb je het bij de Volvo Dealer laten doen? Ik vind het in dit topic zo nergens terug. 

- Bas79
- 2nd Gear member
Ik heb werkelijk geen idee. Heb nooit over een prijs gesproken en heb het met de onderhandeling meegenomen. De dealer heeft het kado gedaanBloemstukje schreef:Mag ik vragen wat je betaald hebt voor het wrappen van het dak? Zo te lezen heb je het bij de Volvo Dealer laten doen? Ik vind het in dit topic zo nergens terug.
-
- 1st Gear member
Bedankt voor je snelle antwoord! Kan me dan voorstellen dat het niet een gek dure optie is. Bij welke dealer is het gebeurd? Mijn V40 R-Design is in Zwolle besteld, ben benieuwd of zij dit ook kunnen realiseren voor een niet al te gekke prijs. Vindt het wel heel gaaf namelijkBas79 schreef:Ik heb werkelijk geen idee. Heb nooit over een prijs gesproken en heb het met de onderhandeling meegenomen. De dealer heeft het kado gedaanBloemstukje schreef:Mag ik vragen wat je betaald hebt voor het wrappen van het dak? Zo te lezen heb je het bij de Volvo Dealer laten doen? Ik vind het in dit topic zo nergens terug.

- Bas79
- 2nd Gear member
Het is zeker gaaf. Mijn auto komt bij Scholten in Arnhem vandaan. Ze hebben het zelf gedaanBloemstukje schreef:Bedankt voor je snelle antwoord! Kan me dan voorstellen dat het niet een gek dure optie is. Bij welke dealer is het gebeurd? Mijn V40 R-Design is in Zwolle besteld, ben benieuwd of zij dit ook kunnen realiseren voor een niet al te gekke prijs. Vindt het wel heel gaaf namelijkBas79 schreef:Ik heb werkelijk geen idee. Heb nooit over een prijs gesproken en heb het met de onderhandeling meegenomen. De dealer heeft het kado gedaanBloemstukje schreef:Mag ik vragen wat je betaald hebt voor het wrappen van het dak? Zo te lezen heb je het bij de Volvo Dealer laten doen? Ik vind het in dit topic zo nergens terug..
- Poekoek
- 3rd Gear member
Wat een gave V40 zeg.
Wat zijn de afmetingen van jouw velgen? En dan bedoel ik de ET en de breedte van de velg.
Wat zijn de afmetingen van jouw velgen? En dan bedoel ik de ET en de breedte van de velg.
V40 D2 R-Design | Rebel Blue | Business Pack Pro | Winter Line | 18"; S/V60 Ixion | High Performance dakspoiler | Zwart gewrapt dak | etc. | Topic
Daarnaast privé in het bezit van een Peugeot 106 Rallye en een Citroën BX GTi 16V
Daarnaast privé in het bezit van een Peugeot 106 Rallye en een Citroën BX GTi 16V
- Bas79
- 2nd Gear member
Thanx. Et is 45 en 8,5J breed.Poekoek schreef:Wat een gave V40 zeg.