Optie 861 heeft geen zin want die zit ook in de winterline (Leder stuurwiel in Offblack met Silk Metal inlegen voorzien van Offblack stiksels)
Brilhouder kan niet i.c.m. Offblack hemelbekleding(volgens de folder dus)
Bedankt voor de tip!
2023: XC60 T8-AWD-Recharge / 2020: XC60 T8 / 2019: V90 Cross Country D5 / 2018-8: Tesla Model S 100D
2013-2018: V60 D6 PIH / 2013: XC90 D5 AWD / 2009-2013: V70 D5 / 2001-2009: meerdere V70's.
Heeft een van de multimedia systemen een ingebouwde harddisk eigenlijk? Kan je muziek op dit harddisk zetten en op die manier je eigen bibliotheek opbouwen?
Een ander vraag is of Spotify in de Sensus touch ook de bestanden lokaal opslaat. Dan hoef je dus online te zijn en dat scheelt een hoop netwerkkosten. Dan kan je bijvoorbeeld syncen wanneer je auto in de garage staat en dus toegang heeft tot je wifi netwerk.
er zit geen harddisk functie in. Wel kun je een usb stick aansluiten
Mijn blog
ex-850club & ex-V3C lid Volvo S80 3.2 AWD '07/Volvo V70 2.4 AT MY02/Volvo 854 2.0 '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
VCN-lid Nu: Volvo XC60 B5 Inscription Maple Brown Full option + Buick Special Trunkback Sedan 1937
Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
Jammer dat er geen harddisk in zit. Dit is eigenlijk een gemiste kans. Applicaties als Spotify hebben veel netwerk-trafic. Nu betaal je elke keer opnieuw voor je mobiele dataverkeer wanneer je een nummer beluisterd. Ik zou in zo'n situatie altijd voor caching kiezen (en dus een harddisk) om de netwerk kosten laag te houden. Dat zou ook een stuk handiger zijn wanneer je over de grens gaat met de auto.
Jammer dat er geen harddisk in zit. Dit is eigenlijk een gemiste kans. Applicaties als Spotify hebben veel netwerk-trafic. Nu betaal je elke keer opnieuw voor je mobiele dataverkeer wanneer je een nummer beluisterd. Ik zou in zo'n situatie altijd voor caching kiezen (en dus een harddisk) om de netwerk kosten laag te houden. Dat zou ook een stuk handiger zijn wanneer je over de grens gaat met de auto.
En dat is precies de reden waarom ik niet voor de connected touch ging. Spotify is echt geweldig maar als je non-stop moet streamen, is dat funest voor je dataverkeer.
Volvo V60 PIH (MY 2014) - Black Sapphire, SCT, HT Line, Driver Support etc.
Beechwood leer hangt gewoon als kleur/materiaal staal in de showroom en is al vanaf MY10 leverbaar. Is zeker een stuk minder 'oranje' dan het Atacama uit de oude R-modellen.
@paul, ziet er goed uit maar al meer bekend over deze velgen voor de PIH? Wat voor rubber ligt eronder op de beursvloer?
Nou ik heb deze foto via Volvo gekregen, velgen zijn niet meteen beschikbaar. Dus ik zeg, 17inch uit de fabriek met winterrubber en dan dit als accessoire eronder....
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
Beechwood MY14 is duidelijk donkerder dan voorheen. Het moet dus een nieuwe kleur zijn met de oude naam. Ik heb het al een paar keer hier gemeld. Kijk maar naar de interieurs uit de serie scoopfotos uit januari waar die zwarte S60 op staat. Duidelijker kan het niet zijn dat Beechwood MY14 bruin(er) is.
Zag gisteren ook de standaard-velgen met de plastic inzetstukjes. Van afstand viel dat niet op maar van dichtbij was het wel duidelijk te zien. Overigens dacht ik aan de achterzijde van die plastic dingetjes schroefjes te voelen (zodat je het plastic er misschien wel makkelijk uit kunt draaien.... :roll: )
V70 2.5t momentum 2008 V60 d5 summum 2011 (polestar)
V60 d6
Op komst: xc90t8