Als ik in de auto zit zie ik de buitenkant niet, omgekeerd is het wat anders maar ik zou me voor keuze binnenkant laten leiden door wat ik het mooist vind om onderweg tegenaan te kijken.fluz schreef:Ik heb voor een Saville Grey Metallic lak gekozen en een volledig beige interieur. Heb nu ook al een volledig beige interieur en met twee jonge kids valt de vervuiling best mee. Leer is best goed schoon te maken. Dus voor mij een klassieke combinatie.
Dat "kinderprobleem" heb ik ook, op voeten-tegen-voorstoelen aan valt het verder wel mee met vervuiling. En leer is idd makkelijker schoon te houden dan stof.
Ik had mijn zinnen op Beechwood staan maar wel in de verwachting dat MY14 donkerder zou zijn. Blijkbaar is het dat helaas niet. Daarnaast vind mevrouw Hoes Beechwood niet zo mooi. Ga dus waarschijnlijk voor sportstoelen zwart i.c.m. beige en wel zwarte hemel. Sportief en toch tikje chic?
Buitenkleur ben ik ook nog niet uit. Ik had in de poll Bright Silver gekozen maar begin weer te twijfelen of ik niet gewoon voor de 4e keer een zwarte auto moet nemen. Of toch Electric Silver.... Heb geen haast en heb mijn bestelling (heb van dealer overigens ook 0,0 gehoord sinds afgifte certificaat in oktober...) ook nog niet gedaan dus kan nog ff nadenken.