@ Mark: ook zonder brandstapelgedoe ben je welkom voor een bakkie.
En voor het ganse forum: Mocht het wel brandstapel worden, komt dan allen! Ik regel de bier en chips

Deze valt binnen het budgetMsuidgeest schreef:Ik kocht een 960 voor 4250, na 5,5 jaar 750 voor terug gevangen en vooral al die jaren vorstelijk gereden. Afschrijving nul, onderhoud viel ook wel mee en nu een S90 voor 3k.
Niemand wil een grote auto en daarom koop ik er juist wel één: ze kosten bijna niets.
Denk eens na Ger. Koop een V90 van 15 jaar en rij die op. Tegen de tijd dat jouw kleinkinderen geboren worden ben je weer toe aan een andere auto.
Dan maar een Bratwurst om een beetje in stijl te blijven.V70/2.4D/2003 schreef: En voor het ganse forum: Mocht het wel brandstapel worden, komt dan allen! Ik regel de bier en chips
Lelijke kleur en behoorlijk prijzig. Maar gezien de aanbieder wel verklaarbaar (met alle respect overigens, want hij heeft soms wel mooie exemplaren).bartv70 schreef:Deze valt binnen het budgetMsuidgeest schreef:Ik kocht een 960 voor 4250, na 5,5 jaar 750 voor terug gevangen en vooral al die jaren vorstelijk gereden. Afschrijving nul, onderhoud viel ook wel mee en nu een S90 voor 3k.
Niemand wil een grote auto en daarom koop ik er juist wel één: ze kosten bijna niets.
Denk eens na Ger. Koop een V90 van 15 jaar en rij die op. Tegen de tijd dat jouw kleinkinderen geboren worden ben je weer toe aan een andere auto.
Gaat wat mij betreft niet helemaal op. Ik vind een automaat heerlijk in de file, maar als ik eens wat wil spelen op de weg, is een handbak toch echt leuker. Ik zou de GT bijna niet missen...dbosker schreef:Maar ... ik sluit me uit eigen ervaring aan bij Sanco voor wat betreft de geartronic. Heb je 1 x in een automaat gereden, wil je ook niet weer terug naar wat geroer in doe bak.
Ger, weet gewoon niet wat ie mist.dbosker schreef:tsja, zoveel mensen, zoveel meningen. Het beste is dus - zelf proberen of een GT bij je past of niet.
Eeeeeecht niet!! [-( Handbak rulezvolvo-jan schreef:een 850 of V70 classic automaat rijdt in elk geval wel beter als zo'n waardeloze handgeschakelde (koen kom er maar in!).
maar ik moet zeggen dat ik onze D5 handbak bijna net zo fijn vind rijden (op het rammelende vliegwiel na, maar daar komt dit jaar verandering in) als de GT of automaat, echter in de file, waar je zeker van bent in te staan als je aan het werk gaat. is toch een automaat fijner