Pagina 7 van 14
Geplaatst: 07.01.2014 - 16:43
door Superfunky
diesel01 schreef:Superfunky schreef:Walter schreef:Oeh Franck, pas maar op. Straks ga je Volvo nog leuk vinden...

Dat had gekund wanneer ze in Beesd ook even voor mijn chassisnummers NL de kentekens hadden aangevraagd.
Mijn liefde was een moment te koop, maar helaas, gemiste kans!

!!
Wat toch ook een sle..

Jongen, je moet eens weten! Voor een paar knikkers trek ik 14cm stilletto's aan als 't moet!
(iets zegt mij dat ik zo verschrikkelijk afgerekend ga worden op het etentje

!!!
Geplaatst: 07.01.2014 - 16:43
door Bluemagics
maar toch wel jammer dat de voorruit verwarming niet kon op de PIH, die gaan we straks wel missen!
Geplaatst: 07.01.2014 - 16:46
door Superfunky
NielsPHEV schreef:red je dat 3 maanden SF ? eind 2014 zou er maar zo een PIH XC90 kunnen zijn dus als voor die tijd je groot rijbewijs hebt is dat wellicht een optie.
Ik heb nog nooit begrepen waarom sommige mensen dat een mooie auto vinden! Als je schapen moet vervoeren misschien, maar anders haal je het toch never ever in je hoofd!
S'nachts lig ik in m'n bedje en dan zoemt rond m'n hoofd:
:onfire: "911 Turbo SSSSSSSS, 911 Turbo SSSSSSSSSS" :onfire:
Wat ik ook doe, ik krijg het niet weg! Gek he!

Geplaatst: 07.01.2014 - 16:53
door Bluemagics
*** lambo aventador SSSSS, lambo aventador SSSSS ***
Ik moet toch knallen met mijn carriere om die droom waar te maken.
Of de koers van de BitCoins moet 20 keer hoger eindigen.

Geplaatst: 07.01.2014 - 16:59
door Superfunky
Bluemagics schreef:*** lambo aventador SSSSS, lambo aventador SSSSS ***
Ik moet toch knallen met mijn carriere om die droom waar te maken.
Of de koers van de BitCoins moet 20 keer hoger eindigen.

Bel ff met Louman, misschien kun je wel met BC's betalen! Onze BC handelaar zegt in ieder geval dat het zomaar kan gebeuren, naar 0 ook trouwens

!
Geplaatst: 07.01.2014 - 17:16
door NielsPHEV
Superfunky schreef:NielsPHEV schreef:red je dat 3 maanden SF ? eind 2014 zou er maar zo een PIH XC90 kunnen zijn dus als voor die tijd je groot rijbewijs hebt is dat wellicht een optie.
Ik heb nog nooit begrepen waarom sommige mensen dat een mooie auto vinden! Als je schapen moet vervoeren misschien, maar anders haal je het toch never ever in je hoofd!
S'nachts lig ik in m'n bedje en dan zoemt rond m'n hoofd:
:onfire: "911 Turbo SSSSSSSS, 911 Turbo SSSSSSSSSS" :onfire:
Wat ik ook doe, ik krijg het niet weg! Gek he!

Ik dacht dat jouw guardian angel niet hard genoeg kan voor zo'n Porsche
Geplaatst: 07.01.2014 - 17:19
door Superfunky
NielsPHEV schreef:
Ik dacht dat jouw guardian angel niet hard genoeg kan voor zo'n Porsche
Klopt! Goed onthouden!
Het vlees is zwak vrees ik, maar dank dat je me eraan herinnert! Slaap ik er nog een nachtje over!
Geplaatst: 07.01.2014 - 17:28
door IV39
Superfunky schreef:
Ondoordachte bediening, falende systemen, niet startende auto's, lege accu's, zal ik doorgaan????
Ik merk daar helemaal niks van vandaag.... hoe zou dat nou komen???
Slaap jij er nog maar een nachtje over... 911 Turbo SSSS met je stiletto hakken... neem je alles mee naar het diner?
Geplaatst: 07.01.2014 - 17:31
door diesel01
Staat een leuk stukje in de nieuwe Carros over de GT3 en 911 Turbo S..
Geplaatst: 07.01.2014 - 18:05
door V60_PHEV
Poni schreef:Er kwam rook tussen motor en schutbord uit en het stonk naar verbrandend rubber of kunststof. een elastiek was dat op de uitlaat terecht is gekomen.
Toen ik mijn winterwielen er onder ging leggen viel mij op dat er een postelastiek los om een van de draagarmen van de wielophanging hing.
Hij zat er op zo'n manier om, dat dit al vanaf de fabricage aanwezig moet zijn geweest.
Geplaatst: 07.01.2014 - 18:31
door kissyfur
Ga ff ergens anders over de Tesla kletsen anders
Nog iets mafs: wil je de temp in de auto aanpassen moet je aan 2 knoppen draaien. Dan vond ik t bij de BMW handiger: linker knop als master waarbij R en L meegaan, en draai je alleen aan de rechter knop dan verandert alleen de rechter zone.
Geplaatst: 07.01.2014 - 18:33
door OGA244
dat vind ik nu weer prettiger dan bij de V40 waar het met één knop gaat
Geplaatst: 07.01.2014 - 18:35
door kissyfur
ja maar daar heb je dan denk ik ook maar 1 zone?
Geplaatst: 07.01.2014 - 19:13
door Autozoeker
Bluemagics schreef:maar toch wel jammer dat de voorruit verwarming niet kon op de PIH, die gaan we straks wel missen!
heb je niet nodig je krijgt preconditioning voor terug
Geplaatst: 07.01.2014 - 20:22
door Bluemagics
preconditioning kan denk ik een voorruit niet snel ontdoen van een ijslaag, voorruit verwarming zou dat een stuk beter moeten kunnen.
Geplaatst: 07.01.2014 - 21:21
door Poni
V60_PHEV schreef:Poni schreef:Er kwam rook tussen motor en schutbord uit en het stonk naar verbrandend rubber of kunststof. een elastiek was dat op de uitlaat terecht is gekomen.
Toen ik mijn winterwielen er onder ging leggen viel mij op dat er een postelastiek los om een van de draagarmen van de wielophanging hing.
Hij zat er op zo'n manier om, dat dit al vanaf de fabricage aanwezig moet zijn geweest.
Nou wellicht zijn er meer waar ze de verpakkingsmaterialen niet helemaal af hebben gehaald.
Bij mij is het een duur elastiekje geworden, maar ik ben blij dat het zoiets onbenulligs was.
Geplaatst: 07.01.2014 - 22:04
door v60pih
kissyfur schreef:Ga ff ergens anders over de Tesla kletsen anders
Nog iets mafs: wil je de temp in de auto aanpassen moet je aan 2 knoppen draaien. Dan vond ik t bij de BMW handiger: linker knop als master waarbij R en L meegaan, en draai je alleen aan de rechter knop dan verandert alleen de rechter zone.
Twee zones op h.o.h. zeg een meter afstand van elkaar. In sommige auto's ook achterin apart instelbaar dus 4 temperatuurzones in pakweg 4 m2.
Da's pas maf.
Althans, ik heb thuis niet bij elke stoel en bank een thermostaat staan
Geplaatst: 08.01.2014 - 08:40
door kissyfur
true,.. dus nog stommer dat je aan 2 knoppen moet draaien

Geplaatst: 08.01.2014 - 09:06
door NielsPHEV
kan je dat postelastiekje wat op poni zijn uitlaat laag (nou ja een nwe dan) niet om de klimaat regeling knoppen doen, zijn ze gekoppeld
Geplaatst: 08.01.2014 - 10:22
door Jers3n
Bluemagics schreef:preconditioning kan denk ik een voorruit niet snel ontdoen van een ijslaag, voorruit verwarming zou dat een stuk beter moeten kunnen.
Gewoon op tijd die standkachel (preconditioning) programmeren of kort voor vertrek zelf aanzetten, ca. 20-30 min. is meestal genoeg, en de voorruit is (zo goed als) ijsvrij. Tenminste, dat gaat zo bij onze XC, auto staat altijd buiten en heb de laatste 3 jaar niet meer hoeven krabben.....
(Sneeuw is een ander verhaal, maar ook dat gaat er een stuk makkelijker af als de voorruit warm is.)