Daar heb je ook weer een punt. Alleen maar eventjes niet meer te vaak de powerstand gebruiken, want met de huidige temperaturen maak je daar alleen maar flinke zwarte strepen mee met de winterbandenrsnhakan schreef:Nee, maar om nu ook te investeren in zomerbanden voor een periode van 2-3 weken is zonde. Heb je gelijk een kostenpost van minimaal 1600 eur. (incl. winterbanden)fredhead schreef: Is maar net wat je wil, ik zou die gelijk weer omwisselen voor een zwart exemplaar![]()
Met jullie kilometers zeker geen onzin, maar zoals al aangehaald lijkt het voorlopig nog te vroeg om dat te doen.rsnhakan schreef: Nog steeds hebben wij de banden die in de fabriek gemonteerd zijn. Kilometerstand 56.000. We zitten er aan te twijfelen om er gelijk winterubber onder te laten leggen. (over een maand) Of is dat te vroeg/zonde met het aantal km's dat wij rijden?
Kan zijn dat de temperatuur/omstandigheden natuurlijk snel gaan veranderen maar geloof daar zelf ook nog niet in
Michelin Alpin A4, lijkt mij een prima winterband of niet?

A4 is inderdaad een prima band. Mijn S60 is dan wat lichter, maar rijd er ook met grote tevredenheid mee

Prima all-rounder die het ook in wat minder winterse omstandigheden nog goed doet en uiteraard in een dik pak sneeuw, etc ook