Nieuwe Volvo XC90 2015

In dit board het officiële nieuws over Volvo van verschillende bronnen uit de hele wereld
dbosker
6th Gear member

ziet er niet echt professioneel uit.
Geen prijsspecificatie - ik zat te wachten op het BPM bedrag (dat bedrag was voor mij van doorslaggevend belang of ik over de XC90 na zou denken of niet). Verder zie je op 1 pagina een bedrag van EUR 102.995 en een andere pagina 103.995.
Op een stukje tekst staat een linkje die niet werkt etc.

Volvo is - ben ik bang - nog niet klaar voor deze vorm van verkoop.

laatste Volvo (960) verkocht
trimitie
4th Gear member

hoe kom je daarop of hoe verkrijg je dat ?
NU: XC60 D3 163pk R-design fwd Geartonic 2010

XC90 2.4 D 225pk 2006
S40 2.0D 136pk 2004
S40 1.8i 1996
casper
5th Gear member

:-/
Die onlinestore werkt voor geen meter...
Former:
- Volvo V50 2.0D Elite Flint Grey MY 2005
- Volvo XC60 2.4D DRIVe Summum Saville Grey MY 2009
- Volvo XC60 D4 Summum Chrystal White MY 2014
Current:
- Volvo XC60 T8 twin engine Inscription Pine Grey MY 2018
trimitie
4th Gear member

zeg wel, krijg steeds hetzelfde scroll menu als voor de start van de online verkoop, maar denk toch wel mijn varkentje niet te legen en wat verder te sparen ervoor... :)

XC90 2.4 D 225pk 2006
S40 2.0D 136pk 2004
S40 1.8i 1996
MichelR
6th Gear member

Je moet bij scroll menu links boven op i drukken dan kom je in bestel menu
Laatst gewijzigd door MichelR op 01.01.1970 - 01:00, 2 keer totaal gewijzigd.
Autoloos. Ridder te voet
C30 1.6D DrivE Sport MY2009 Black Saphire
V40 D4 R-Design Rebel Blue
V40 D2 Summum MY13
Volvo C30 1.6 R-Edition MY11
Volvo C30 1.6 Kinetic MY07
Volvo V40 Europa/Sport edition bj 1999
Volvo 440 GLT
Volvo 343
Ben
Executive Member
Contacteer:

Immers ... VOLVO4LIFE
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
casper
5th Gear member

"De leveringen gaan in mei 2015 van start" voor deze First Editions.
Blijkbaar is er bij Volvo nog flink wat ontwikkelwerk voor de XC90 nodig alvorens in productie te kunnen gaan.
Toch wel heel bizar allemaal....
Former:
- Volvo V50 2.0D Elite Flint Grey MY 2005
- Volvo XC60 2.4D DRIVe Summum Saville Grey MY 2009
- Volvo XC60 D4 Summum Chrystal White MY 2014
Current:
- Volvo XC60 T8 twin engine Inscription Pine Grey MY 2018
trimitie
4th Gear member

eindelijk erop geraakt om eens te zien... 92700€ of zoiets... niet mis ! blijkbaar toch al heel veel nummers gereserveerd en verkocht... ga mijn XC60 verder oprijden, ben er zo tevreden van en zou met geen ander willen wisselen voorlopig al kan het wel zijn eens de XC90 in de toonzaal staat mijn menig zou kunnen veranderen... ;)

XC90 2.4 D 225pk 2006
S40 2.0D 136pk 2004
S40 1.8i 1996
michel-C30
3rd Gear member

Afbeelding

Na een teasercampagne die maanden in beslag nam, konden we eind augustus dan eindelijk de nieuwe XC90 bekijken. Vandaag zien we de flinke Zweed in een R-Design-jasje opduiken.

Twaalf jaar mocht de XC90 het SUV-gezelschap verblijden met z'n aanwezigheid. Maar aan alles komt een eind. De compleet nieuwe generatie zagen we vorige maand vanuit alle hoeken, maar van een extra sportief aangeklede R-Design-uitvoering was nog geen sprake. Tot vandaag.

De door Volvo- en Saab-adepten bezochte website Swedespeed heeft een afbeelding in handen gekregen waarop we een lekker stoer ogende XC90 zien. De oranjerode verschijning is klaarblijkelijk tijdens een presentatie van niemand minder dan Thomas Ingenlath - Volvo's designchef - getoond.

Onderhuids verwachten we geen extra spierkracht voor de R-Design-versie. Het is nog niet bekend wanneer we hem in de showrooms zullen tegenkomen; de reguliere uitvoeringen staan begin volgend jaar bij de dealers.

autoweek
Laatst gewijzigd door michel-C30 op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Volvo 340 special aut.86
Volvo 340 1.7 88
volvo 480 turbo 90
volvo 480 gt turbo 94
Volvo S40 2.0 T 2003
Volvo C30 T-5 R-design 2008
Ben
Executive Member
Contacteer:

Interview: "De Volvo XC90 is van wereldklasse, we kloppen concurrenten"
Bron: www.autosport.se - vertaling Google

We hebben meer details over hoe de ontwikkeling heeft plaatsgevonden.
Kent Johansson, Business Manager voor 90 modellen, is duidelijk trots op wat het team bereikt: "De Volvo XC90 is wereldklasse, stoten we de wedstrijd!"

Interview: "De Volvo XC90 is van wereldklasse, we klopt concurrenten"
Kent Johansson, die is business manager voor "Cluster 90" bij Volvo Cars. Dit betekent dat hij verantwoordelijk is voor de commerciële aspecten van het project.

Nieuwe generatie Volvo XC90 komt uit op de markt op dit moment en krijgen haar publieke première op de Parijse Salon. We hadden een praatje met Kent Johansson, die is business manager voor "Cluster 90" bij Volvo Cars en hij vertelde me meer dan tevreden over de nieuwe XC90 Auto Motor & Sport.

De vragen hieronder zijn gemarkeerd met half-vet lettertype, is het antwoord van Kent Johansson gemarkeerd met "KJ".

* U bent verantwoordelijk voor "Cluster 90" bij Volvo Cars, het is dus meer 90 modellen behalve de XC90?

KJ: Ja, als je begrijpt het waarschijnlijk meer 90 modellen die we nog niet hebben aangetoond up. We werken met verschillende segmenten, sedan en hatchback, en Cross Country. U kunt wel raden voor jezelf, hehe ... Ik breng de minste tijd met de XC90, het is in de laatste fase voor mij.

* De eerste XC90 carrosserieën uit is gegaan van de band?

KJ: Ja, voor de vakantie, bouwden we de eerste. We hebben zeer grote hoeveelheden geïnvesteerd in de body shop. Dit is de commerciële lancering van de XC90, maar we hadden ook een industriële lancering die we niet mogen vergeten. We hebben 300 nieuwe robots in de body shop. Alleen het zien van al deze apparatuur op zijn plaats komen, het is een indrukwekkend gezicht. Toen we begonnen in het voorjaar, hadden we een heel voetbalveld met robots, dan krijg je respect als je in de hal. "Dit alles moet werken", dachten we toen, en nu weten we dat het werkt. Nu is het over tuning, het is een proces waar we beginnen heel langzaam en geleidelijk verhogen van het tempo.

* Wanneer kwam u op hulpmiddelen voor de XC90?

KJ: Ze werden gekocht afgelopen zomer 2013 Er is een zware investering. Het maakt deel uit van de 75 miljard die onze CEO Hakan Samuelsson verteld over vroeger.

* Bij het ​​verhogen van het tempo van de fabriek?

KJ: Het begint nu, gaan geleidelijk. We doen het in etappes tijdens de val. Tot in de vroege doelstelling voor 2015 is dat we de volledige productie in week 5, volgend jaar.

* Wat kan er mis in zo'n startup gaan?

KJ: Zeer! Toen we begonnen met de installatie voor de eerste keer als uitgestorven hele Hisingen. De stroom was niet genoeg. De verandering in de infrastructuur is zo groot dat de energieverdeling is niet genoeg. We hadden om te beginnen met een ontmoeting met Göteborg Energi en bespreken wat er moest worden aangepast. Alles kan gebeuren - dat is wat het maakt het spannend.

* Alle leveranciers moeten ook voer het proces?

KJ: Ja, we hebben ongeveer 400 toeleveranciers voor de XC90, 4600 nieuwe artikelnummers. Er zijn in totaal 1500-1600 een deel van een auto, maar we hebben zo veel variaties. Verschillende kleuren, net spiegels, zijn er tien verschillende kleuren op - dan zullen er tien verschillende artikel.

* De monteurs, hoe lang duurt het om bilbyggarna trainen?

KJ: We begonnen een jaar geleden. We nemen het in stap. De auto's die je hier ziet zijn gebouwd in ons prototype werkplaats. We lenen in de groep leiders van de productielijn in de fabriek, ze bouwen en ze nemen de opleiding en verdere opleidingsactiviteiten voor zijn groep. Dan moeten we op te voeden en te onderwijzen alle verkopers van het product, trainen alle monteurs, en ga zo maar door. Er is ook een proces dat begint nu.

* Bij het ​​opstarten van een project als dit moet zeker de ambitie om alles beter dan zijn voorganger te doen. Heeft u voorbeelden van de dingen waar je trots op bent?

KJ: Absoluut! Toen we begonnen met vijf, bijna zes jaar geleden, stonden we met een eigenaar (Ford) die ons verlaten en we moesten alles zelf doen - en dat was zowel goed als slecht. We kregen de kans om echt te denken en het is niet vaak u een nieuw platform te creëren - het is zeer zelden. We hadden om te beginnen met een wit papier en het eerste wat we gecreëerd was onze vier-cilinder motor strategie. Het is degene die het ontwerp stelt, het is degene die crash prestaties stelt, is de milieu-impact bepaalt - en dat is belangrijk, vergeet niet dat we gebouwd meer dan 600.000 van de oude XC90 - en de motoren bepaalt ook de innerlijke ruimte. Dan kunnen we het gaan dat we de firewall (schot) doorschakelen en het scheppen van meer ruimte in het passagierscompartiment. We zijn wereldleiders op het gebied van ruimte in deze grootteklasse. De ruimte die we hebben in de XC90 is absoluut van wereldklasse, we klopt concurrenten. Dit is een zevenzitter auto, het is het aanbod, de oude was goed, maar dit is van wereldklasse.

* Iets anders dat je trots op bent?

KJ: De proporties van de auto, ik ben er erg trots op. De auto heeft zelfvertrouwen, zelfverzekerdheid, zichtbaar in het verkeer. En dan wat wij noemen de "HMI, Human-Machine Interface" met digitaal display en maak gebruik van alle technologie die we gewend zijn van smartphones, iPads en alles wat nu hebben we in huis. Onze kinderen en jongeren die leven met dit, kunnen ze beter dan wij, die 50 + veld, gewoon accepteren dat het is. De auto is gemaakt voor de toekomst, is ongelooflijk spannend om op deze reis met alle nieuwe technologie. Het is fascinerend om te zien wat mensen als je spullen, dat is 25-30 jaar, kan bereiken. En er is meer.

Dan is de veiligheid natuurlijk. Dit is een van de veiligste auto's ter wereld. Het is een Volvo, geen nieuws. We zijn erin geslaagd om pick-up een heleboel nieuwe dingen op het veld. We weten dat de oude XC90 werd een maatstaf van concurrenten heeft zij de lat wat mogelijk veel concurrenten kunnen hetzelfde niveau niet bereikt. En ze hebben niet de nieuwe nog niet, wacht maar gezien ... We hebben fantastische relatie met de diverse crash overheden over de hele wereld. Als de VS als voorbeeld, vaak zijn we de crash als standaard worden ingesteld, en kan zien hoe ver het is mogelijk om. Dan is de overheid kan kiezen of om de beste te volgen, of voeg een beetje lager niveau.

Volvo Cars President en CEO Håkan Samuelsson heeft gezien "zijn" eerste auto model wordt gelanceerd. Ongeveer een jaar wachten op de nieuwe S90 en V90, de opvolgers van de huidige S80 en V70.

* Op een reis als dit gebeurt is het altijd onverwachte dingen. Is er iets dat verrast?

KJ: We rijden van de weg soms, als we testen auto's. We hebben in zo'n uitgebreide mate langs de weg dat we nieuwe indrukken geluisterd naar onze klanten. We hebben de onderdelen van de auto vernieuwd. We hebben niet tien van de tien mogelijke punten te halen in onze klinieken. We waren niet echt tevreden met hoe de buitenkant eruit zag, dacht niet dat het had de lijnen die we wilden. We kregen een bon voor het, Thomas Ingenlath moest een deal te doen en we vochten veel. We hebben veel tussles gehad, maar het is wat het is leuk, zelfs als je niet wint alle discussies dus namen we nog steeds de juiste beslissing - ongeacht wie het was wie er gelijk had. Ik heb nog nooit in mijn 35 jaar in de auto-industrie zo uitdagend discussies over zo veel verschillende gebieden van een auto had. Ontwerp, de bouw of zakelijke omgeving - die ik heb verantwoordelijkheid. "Waar moeten we het geld uitgeven?" dat is wat de grote vraag is wanneer de auto te bouwen. Was erg leuk, als je kijkt in de achteruitkijkspiegel.

Een ander probleem was dat we hadden een oud product, twaalf jaar. Het verkocht fantastisch goed, ondanks alles. Maar nu hebben we een nieuw product en we stellen het prijsniveau waar we geloven dat het is. Nu moeten we ons hele sales organisatie te overtuigen om te gaan op deze reis, al onze argumenten te bereiken. Wereldwijd 2.000 handelaren, maal tien mensen in elke autodealer. Het is een lange reis, kan ik zeggen. Communicatie is moeilijk, het een veel middelen en energie vergt.

Om dat te doen zonder dat's niet gemakkelijk, moet de hardware toekomen. Daarom bouwde een XC90 in plastic en piepschuim. Werd in het voorjaar van 2013 afgerond, heeft de plastic auto vier keer de wereld rondgereisd, gewoon om te communiceren waar we naartoe. De meest reisde XC90 beschikbaar, haha! Mogelijk zullen we uiteengezet, was het uitgangspunt na alles.

* Wat is je Chinese collega's op de nieuwe XC90?

KJ: Ze zijn enthousiast, het segment groeit sterk in China op dit moment, en de drang is enorm. China wil nog meer. We hebben geen tijd. We moeten het stap voor stap. We moeten ons niet snel en fout te maken, maar om goed te doen. Ze willen blijven ontwikkelen, maken meer modellen.

* Zal het ooit nodig is om de nieuwe XC90 elders dan in Göteborg te bouwen?

KJ: Ik denk het wel. En waarom niet? Historisch gezien hebben we auto's gebouwd in veel landen, Canada, Zuid-Afrika, Maleisië, en ga zo maar door. Het is waar we naar kijken lopen. India bijvoorbeeld is een zeer interessante markt. Hangt sterk af van de lokale overheden. Lokale milieu-eisen, bijvoorbeeld.

* Volvo verkocht tijdens zijn hoogtijdagen 140.000 auto's per jaar in Noord-Amerika. Maar nu verkoop gehalveerd en dit voorjaar is niet zo positief geweest. Hoe ziet u de nieuwe XC90 in deze context zien?

KJ: 30 procent van de XC90 zal worden verkocht in de Verenigde Staten, 20 procent in China. Ik denk dat China haalt de Verenigde Staten in een paar jaar, maar het meest in Noord-Amerika belangrijk blijft. We hebben veel dialoog met onze Amerikaanse vrienden in de hele ontwikkeling had. We interviewden in customer clinics en maakte diverse vragen. Nieuwe XC90 krijg steeds de hoogste waardering. Het versterkt onze Amerikaanse dealers die nu echt iets leuks om naar uit te kijken. Ze hunkeren. Het verlangen is zo groot, dat ze willen dat we eerder beginnen, maar we zijn al uitgevoerd op volle snelheid in de boot. Het plan is strak, het zal zijn, maar realistisch.

* Volvo XC90 krijgt slechts vier-cilinder motoren, is er een nadeel?

KJ: Als je kijkt naar waar we vandaan komen en waar we naartoe gaan, zodat ik kan zeggen dat ik werkte met modelontwikkeling voor tien jaar, en met de wettelijke vereisten in alle markten, wordt het heel lastig om voortdurend te verbeteren en aan te passen vele motor opties. Historisch gezien hebben we vele, vele verschillende aandrijflijnen gehad, nu hebben we er slechts twee - benzine en diesel. In plaats van het werken met 20 aandrijflijnen worden opgewaardeerd elk jaar, kunnen we ons concentreren op twee. Dan zullen er meer middelen op de twee en dus betere resultaten. Het was veel complexer in het verleden zowel testen en productie. Neem alleen het aantal gordels nodig voor al deze verschillende motoren en modellen. Nu hebben we twee, dat is de manier om te gaan.

* Er wordt gezegd dat naast de motor en transmissie kabelboom, kabelboom, de duurste van een auto?

KJ: Ja, het is. De vereenvoudiging we hebben bereikt is niet alleen een kwestie van de kosten, maar ook een zaak die we de kwaliteit kunnen verhogen. Hoe minder spullen je hebt, hoe makkelijker het is om bij te houden.

Volvo XC90 Parijs laten zien in 2014
In het begin van het volgend jaar, 2015, de Volvo "tact up" op volle snelheid in de uitgebreide Torslanda. De eerste leveringen aan klanten van de nieuwe XC90 wordt naar verwachting in maart / april. Klik op de afbeelding voor een grotere versie

* Wat zijn uw uitdagingen, nu dat je de XC90 achter je kunt laten?

KJ: We blijven in de "Cluster 90" waar we werken met meer modellen. Meer dan een, kan ik vertellen. In het midden van een intense verklaringen en we een thumbs up van het senior management hebben ontvangen, worden beslissingen genomen en nu moeten we uitvoeren. En u zult niet teleurgesteld worden, ik kan beloven.

* Hoe wordt genageld de andere 90 modellen, weet je precies hoe ze eruit moet zien en wat ze bevatten?

KJ: Bijna klaar. In een ontwikkeling, kan men zeggen dat ongeveer 20 maanden voor de start van de productie, zodat alle ontwikkeling is voltooid. Toen maakte de tekeningen. De pen wordt gesloten, de ingenieurs verhuisd naar nieuwe opdrachten. Dan gebeurt het altijd kleine aanpassingen hier en daar, maar 95 procent is de auto "bevroren."

We hebben de mogelijkheid om 90 modellen te ontwikkelen in parallel, wat een groot voordeel is geweest gehad. Hoewel de 60-cluster, we hebben met ons in gedachten, dit is waar de truc is om het werk effectief te doen, dat vanaf het begin. Met een duidelijke specificatie, kunt u de taak van meerdere modellen tegelijk te doen.

* Dit platform zal goed te leven in de 20e eeuw, toen de eisen voor de emissies is sterk toegenomen. Is het alleen maar hybride modellen en plug-in hybrides die dan van toepassing?

KJ: Ja, dan zijn we binnen en speculeren over een onzekere toekomst. Het hangt sterk af van wat de wetgever beslist. Nieuwe Volvo XC90 zal op ongeveer 62 g / km CO2-uitstoot, als plug-in hybride. Er zal een mix van verschillende maatregelen om het goed te krijgen zijn. Hybride modellen zijn onderdeel van de mix.

* U als vertegenwoordiger van de autofabrikanten, is er iets van de autoriteiten die je zou willen hebben, dat gij niet hebt ontvangen?

KJ: Consensus. Het is onze grootste achilleshiel. Europa heeft zijn eisen, de Verenigde Staten heeft andere eisen, China is een derde versie. Ze zijn vergelijkbaar in veel, maar is niet precies hetzelfde. Louter in termen van kosten, hebben we een hoop werk om al deze verschillende regels voldoen. Zou veel beter zijn als we een baan zou kunnen doen, in plaats van drie. Alle autofabrikanten hetzelfde zeggen, te vereenvoudigen en te coördineren. Klant mag geen enkele waarde van al deze verschillende regels te verwijderen.

* Is dit uw volgende auto van de zaak?

KJ: Ik hoop het. Als er iemand voorbij, maar ik ben niet zeker. Wij als werknemers hebben geen prioriteit. Ik heb echter de kans om te rijden de nieuwe XC90, de Verenigde Staten en Zuid-Afrika had. Reed voor de vakantie. Het is een geweldige ervaring. Grote ruimte, ziet er goed uit door de ramen. Zeer mooie voor-en achterzijde. Het is een geweldige auto, het behoort tot het segment, de XC90 voelt als een kleine auto als je rijdt het. We hebben veel vrouwen die lopen en het bezit van een XC90 en zij zullen deze nieuwe auto houden, want het is zo gemakkelijk om te rijden. Rustig in de auto. Zowel de prestaties en een laag brandstofverbruik. Fantastisch leuk om te rijden - hopen dat u komt op de proefrit.

* Concept auto's die Thomas Ingenlath haalde kreeg vele prijzen en onderscheidingen. Crossover versie die werd getoond in Detroit is mijn persoonlijke favoriet, moet u bouwen!

KJ: Concept auto's zijn niet verdwenen. We zullen zien waar deze reis brengt ons, de mogelijkheid om een ​​serie concept cars produceren worden gelaten. Afwachten en zien!
Immers ... VOLVO4LIFE
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
michel-C30
3rd Gear member

Laatst gewijzigd door michel-C30 op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Volvo 340 special aut.86
Volvo 340 1.7 88
volvo 480 turbo 90
volvo 480 gt turbo 94
Volvo S40 2.0 T 2003
Volvo C30 T-5 R-design 2008
Volvoman
7th Gear member
Contacteer:

Lekker!
Bert-Jan Nijhuis
VOLVO V60 T5 Inscription Pebble Grey MY2019
VOLVO SCALE MODELS in WORLD OF VOLVO Göteborg
VOLVO MODEL CARS op Facebook en Instagram
diesel01
Geartronic member

Hmm mooi hoor.
Straks maar even een stukje sturen als hij bij de dealer staat.
V90 T6 Recharge Rdesign
V90 D5 AWD Inscription/V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
rsnhakan
8th Gear member
Contacteer:

Geweldige auto!
lint
Geartronic member

diesel01 schreef: Hmm mooi hoor.
Straks maar even een stukje sturen als hij bij de dealer staat.
Daar zal wel een wachtlijst voor komen vrees ik.
In bestelling: XC60 T6 PIH Ultra Thema dark
XC40 Pure electric Twin Engine Ultimate 2023
BMW Z4 G29 sDrive20i 2024
MGB GT 1976
diesel01
Geartronic member

Ach ik kan ook wel op andere dagen dan die drukke zaterdag ^_^
V90 T6 Recharge Rdesign
V90 D5 AWD Inscription/V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
lint
Geartronic member

Dat zal best maar ook buiten de drukke zaterdagen is er waarschijnlijk een wachtlijst.
MGB GT 1976
Mart van der Steeg
7th Gear member
Contacteer:

lint schreef: Dat zal best maar ook buiten de drukke zaterdagen is er waarschijnlijk een wachtlijst.
zou het? na een maand is het nieuwe er af.
En als je wilt kopen: doe het als er geen wachtlijst is, slecht voor onderhandelingspositie.
Mercedes GLA 2020 AMG& Night-pakket, Pano-dak, Multibeam LED-koplampen, Dodehoekassist, 360° Camera met parkeerassist, Apple Carplay & Android Auto, Sfeerverlichting, 19" AMG-velgen & Reality navigatie
Volvo S60 2.4D 2009, 185 pk, PolestarTuning, Drivers ed., HU 650 200W, Orestes velgen, RTI, Xenon adapt,
Electric silver, sunblinds/rolgordijn, veerpootbrug
Volvo C70 2.4T 200 pk Prestige cabrio 2004 moondust metallic

VOLVO S60 D5 2006 HU850 lunar gold
lint
Geartronic member

Ik verwacht dat iedere dealer maar 1 demo XC90 heeft dus de eerste tijd zal het wel storm lopen om de auto te zien en te rijden.
MGB GT 1976
Mart van der Steeg
7th Gear member
Contacteer:

Ik kom in ieder geval niet.
Mercedes GLA 2020 AMG& Night-pakket, Pano-dak, Multibeam LED-koplampen, Dodehoekassist, 360° Camera met parkeerassist, Apple Carplay & Android Auto, Sfeerverlichting, 19" AMG-velgen & Reality navigatie
Volvo S60 2.4D 2009, 185 pk, PolestarTuning, Drivers ed., HU 650 200W, Orestes velgen, RTI, Xenon adapt,
Electric silver, sunblinds/rolgordijn, veerpootbrug
Volvo C70 2.4T 200 pk Prestige cabrio 2004 moondust metallic

VOLVO S60 D5 2006 HU850 lunar gold
Plaats reactie

Terug naar “Volvo Nieuws”