Wat een goede smaak heb jij toch!

Welke is dat Koos? Kan hem op Vstore niet ontdekken (wel de matten, maar zonder flap).
Heb die flap ook, geloof dat deze nog uit mijn V50 komt
Deze is het inderdaad.KFT schreef: ↑15.02.2022 - 22:19 Ik vermoed deze: https://accessories.volvocars.com/nl-nl ... 17365/2023
Een omkeerbare en vouwbare beschermende mat van hoge kwaliteit. De mat is waterdicht met getuft textiel aan de ene en kunststof aan de andere kant. De mat heeft een geïntegreerde praktische afdekking die over de bumper kan worden geklapt.
Al een tijdje geleden besteld en ligt al klaar: dashcam voor onder de binnenspiegelBart schreef: ↑14.02.2022 - 10:06 Ik heb inmiddels wel een leuk lijstje samengesteld wat ik allemaal wil gaan doen als de auto geleverd is, met dank aan het forum
- Zoals gewoonlijk de auto detailen en in de glascoating (laten) zetten. Dan ook meteen even kijken wat ik met de typeaanduiding e.d. op de achterklep wil.
- Stekker van afsluitklep 2e uitlaatpijp loskoppelen en zien welk effect dat heeft, en of ik het een vooruitgang vind.
- 2 x zonnebrilhouder monteren.
- Broditsteun + actieve lader voor de iPhone monteren (ook t.b.v. Carplay).
- SIM-kaart plaatsen voor datagebruik voor bv. Spotify (en als hotspot voor vrouwlief en kinderen tijdens langere ritten).
- Beschermstrip achterbumper monteren. Ik twijfel nog over doorzichtige folie of wellicht toch een RVS strip (zoals deze: https://www.vstore.nl/transport/bumperafdekking-1862/)
- Hondenrek monteren achter de achterbank. Niet voor de honden, wel voor evt. bagage.
En dan vergeet ik vast nog wat zaken...
Wat voor folie is dat, iets op maat van Venture Shield ofzo, of zelf geknipt boeklon?
Ik had destijds voor de V90 2 rolletjes besteld. Ik had er nog 1 over en die heb ik gebruikt. Ging in principe eigenlijk heel goed. Wel tussendoor warm maken en met de föhn en met veel water de folie geplakt.
Net een update ontvangen over de LT. Wordt week 40. Dus wat draaglijker...Cesky schreef: ↑17.02.2022 - 20:35 Hi. Nieuw op dit forum maar wel al een tijdje aan het "meeluisteren". Ook ik heb een V60 T6 plus (platinum grey) besteld nadat de bestelbon van de V60 T6 inscription (Pine grey) terug kwam. De levertijd van de inscription (besteld eind November) zou april/mei zijn. Nu geven ze me week 50!!! voor de V60 T6 Plus. Ik kan dit toch niet accepteren? Ben benieuwd of er meer op dit forum zijn die 7 maanden "vooruit" gaan in levertijd.
Misschien beter om dat in het levertijdentopic te melden en niet in dit V60 topic van Bart.Cesky schreef: ↑24.02.2022 - 12:13Net een update ontvangen over de LT. Wordt week 40. Dus wat draaglijker...Cesky schreef: ↑17.02.2022 - 20:35 Hi. Nieuw op dit forum maar wel al een tijdje aan het "meeluisteren". Ook ik heb een V60 T6 plus (platinum grey) besteld nadat de bestelbon van de V60 T6 inscription (Pine grey) terug kwam. De levertijd van de inscription (besteld eind November) zou april/mei zijn. Nu geven ze me week 50!!! voor de V60 T6 Plus. Ik kan dit toch niet accepteren? Ben benieuwd of er meer op dit forum zijn die 7 maanden "vooruit" gaan in levertijd.