Dát bedoel ik....

Tja vriend, als je zó rekent, kun je bij de pedaalemmer in de keuken, óok zonder bodem leven.(er zit al een bodem onder
Juist Harry, daar dacht ik ook aan.
mees schreef: ↑30.08.2022 - 11:50Juist Harry, daar dacht ik ook aan.
Menigeen hoor ik over de beperkte opbergruimte in huidige auto's. (heb je een groter vak, weer niet goed)
Gelukkig heeft een XC40 grote open vakken in de deuren, waar je echt heel veel in kwijt kan. Open vakken, nogmaals.
...en niemand klaagt daar over.
En dat 'open gat' midden voor, onder de fysieke knoppen: heerlijk! Stroopwafels!!
Afval? Gewoon onder je stoel, naast de kotszakjes...... wat een ruimtes daar zeg.
Benieuwd waar bericht 125 nog een aanvulling over heeft.![]()
Al die genoemde ‘open gaten’ ogen ook dat ze zo bedoeld zijn en misstaan allesbehalve. En dat is nou net niet het geval bij het gat onder de armsteun, het tegendeel juist.mees schreef: ↑30.08.2022 - 11:50Juist Harry, daar dacht ik ook aan.
Menigeen hoor ik over de beperkte opbergruimte in huidige auto's. (heb je een groter vak, weer niet goed)
Gelukkig heeft een XC40 grote open vakken in de deuren, waar je echt heel veel in kwijt kan. Open vakken, nogmaals.
...en niemand klaagt daar over.
En dat 'open gat' midden voor, onder de fysieke knoppen: heerlijk! Stroopwafels!!
Afval? Gewoon onder je stoel, naast de kotszakjes...... wat een ruimtes daar zeg.
Benieuwd waar bericht 124 nog een aanvulling over heeft.![]()