2024 Fusion Red Volvo v60 dark plus B4 diesel
- Philken
- 5th Gear member
die strepen stonden er al, ik deed dat alleen op circuitwasbeer2006 schreef: ↑09.09.2024 - 18:49 Die foto is net of je ff hebt lopen gummen haha -:)
Leuke review!

the bad parts of my brain seems to work fine, the fine parts of my brain seems to work bad
you've been beaten by a bRick
- Philken
- 5th Gear member
vandaag ook de eerste keer meegemaakt met deze dat het geluid ineens wegvalt, dus ook het geknipper van de richtingaanwijzers hoorde je niet meer, ff stoppen, contact uit & deur openen, daarna opnieuw starten en alles maakte terug geluid zoals het hoorde...
blijkbaar is dit er nog niet uit gefacelift
blijkbaar is dit er nog niet uit gefacelift
the bad parts of my brain seems to work fine, the fine parts of my brain seems to work bad
-
- 5th Gear member
Ik heb na 2 maanden een keer stilgestaan voor de deur, niet starten, half geluid, vage dingen.
Toen kwam de anwb en die zei. Ik ga eerst gewoon je accu 15 minuten losmaken en dan weer vast.
Daarna nooit meer iets vaags gehad. Ik denk wel eens bij bv bouw en aflevering en bv toevoegen van een trekhaak achteraf. Dat de software/hardware in de auto een soort vervuild raakt en even zonder stroom dat weer filtert, net als bij een PC bv of andere apparaten werkt aan en uit zetten heel vaak.
Dit kan natuurlijk heel iets anders zijn he!
Toen kwam de anwb en die zei. Ik ga eerst gewoon je accu 15 minuten losmaken en dan weer vast.
Daarna nooit meer iets vaags gehad. Ik denk wel eens bij bv bouw en aflevering en bv toevoegen van een trekhaak achteraf. Dat de software/hardware in de auto een soort vervuild raakt en even zonder stroom dat weer filtert, net als bij een PC bv of andere apparaten werkt aan en uit zetten heel vaak.
Dit kan natuurlijk heel iets anders zijn he!
-V60 B4 7dct R design wit
- Philken
- 5th Gear member
eerlijk gezegd is me dat nog niet opgevallen.... ik ga er eens aandacht aan geven(bij de vorige is mij dat ook maar opgevallen eens er hier sprake van was....)
- EVO500
- 4th Gear member
Lijkt dat ze dit mijn v60 nu hebben opgelost met laatste update 6 weken terug. Sindsdien niet meer gehad, in combinatie met dab+, ook geen problemen meer sinds dien.. Eindelijk pff, al 3 jaar aangegeven en zou met update opgelost worden en daar lijkt het sterk op.
Wel sinds 2 maanden, bijna iedere dag "ellende" met de de linker buitenspiegel...pfff. Ook aangegeven bij de garage en hoopte dat dit ook software was.
3 jaar nooit een probleem geweest en sindsdien.... Gaat deze (bijna) iedere keer naar binnen bij het instappen, zeer vervelend als je in de ochtend achteruit moet wegrijden. "Zou profiel probleem kunnen zijn" werd er gezegd, nou kan doen wat ik wil met profielen en sleutels, nada niks niente.
Zou bijna er lochtite in stoppen of het kabeltje eruit trekken van de spiegel verstelling...Maar goed vaag ander probleem, maar hoor hier meer klachten over.
V60 T8 PO Crystal White Pearl (MY2021)
Laguna III GT180 (stage II)
Omega 3000-24V EVO500
Monza 3.0E '78 (handgesch.)
Laguna III GT180 (stage II)
Omega 3000-24V EVO500
Monza 3.0E '78 (handgesch.)
- Philken
- 5th Gear member
vandaag op gelet & volgens mijn ritmegevoel(....) is dit opgelost, de RAW blijft mooi in zijn ritme zonder uitschieters
- Philken
- 5th Gear member
morgen gaat de eerste (kleine) mijlpaal eraan: dan heeft ze 10.000km op net 2 maanden waarvan 2 weken vakantie(bijna niet gebruikt dan)
-
- 5th Gear member
Heb je al een nieuwe besteld 

-V60 B4 7dct R design wit
- J33Bee
- 5th Gear member
- Philken
- 5th Gear member
acc werkt zoals het hoort te werken, pilot assist gebruik ik nooit
bij Volvo wordt het logo vervangen(dus demontage bumper betaal je bij) en de 'beentjes' kun je niet in het zwart krijgen, dus die worden gewrapt, bij Ome Ali zitten de beentjes erbij en heb je in 3 minuten een zwart logo(2 minuten prielen om de folie van de dubbelzijdige tape te krijgen en 1 minuut om met ontvetdoekjes over het logo te wrijven voor het kleven)
- J33Bee
- 5th Gear member
Ziet jouw spiegelkap er ook zo uit en heb jij een dashcam hieronder gemonteerd als ik vragen mag? Zo ja heb je de stroom ook afgetapt van de spiegel en kun je dan die kap makkelijk los of hoe kwam je bij de stekkers en ga je netjes "eruit/erdoor"?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
- 5th Gear member
- J33Bee
- 5th Gear member
Goed om te horen!wasbeer2006 schreef: ↑27.09.2024 - 09:27
Ik heb er ook geen last van. Moest daar in het begin wel even aan denken.
- Philken
- 5th Gear member
idd ik heb gekozen voor de viofo a229 pro, kabeltje heb ik idd weggewerkt via de spiegel en zo langs de b-stijl rechts naar onder en onder het centrale scherm gewerkt met een aftakking van de 12v aansluiting zodat alles in het interieur clean blijft
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.