Vorig jaar bij Sundsvall ook. Stond een Volvo EV zonder prik langs de E-weg. Slepen ging niet. Werd ook van de weg geschoven door de sneeuwploeg.
Economisch belang noemt men dat.
Machtig ding, vrienden van ons waren in de markt voor een 330E, daar was niet aan te komen nieuw voor 2025.
Echt een fun bericht. Kommer en kwel....het ergste van dit alles is dat je er nog om moet lachen ook....Urbexpeditie schreef: ↑06.09.2024 - 16:47 In het zuiden van Zweden ook. De EV's konden niet meer verplaatst worden. Werden door de grote sneeuwschuivers zo de sloot ingedrukt om de rijbanen vrij te maken
Vorig jaar bij Sundsvall ook. Stond een Volvo EV zonder prik langs de E-weg. Slepen ging niet. Werd ook van de weg geschoven door de sneeuwploeg.
Economisch belang noemt men dat.
BMW is in samenwerking met Toyota doende met het doorontwikkelen van waterstof motoren. Ook best een interessante ontwikkeling.JeroenSpock schreef: ↑06.09.2024 - 11:43 Ja die Duitsers zijn zo gek nog niet. En dat wil Volvo niet mislopen.
En daarnaast de wereld kan niet zonder diesel, heel simpel.
De PHEV wordt in 2025 nog niet fors bpm verhoogd begreep ik Volvo zal ook nog best veel PHEV kunnen verkopen en dat zal ook de reden zijn om de XC90 aan te houden. Ik wil overigens een estate/touring en die is er nog niet van de 550e. Volvo laat niets weten over de V90 opvolging die ook al in 16 kwam, te druk met evsuvcrossover spul wat ik niet wil en ontwerpen blijf vinden voor mensen die de natuurkunde niet begrijpendiesel01 schreef: ↑06.09.2024 - 17:35Machtig ding, vrienden van ons waren in de markt voor een 330E, daar was niet aan te komen nieuw voor 2025.
Na 2025 gaat er weer BPM betaalt worden en dus een stapje omhoog naar een een 530E voor vervanging van hun 520D.
Eind juni besteld, 16 september rijden, nieuw van de band induvidual samengesteld.
De enige reden om te gaan voor een 530e was die bpm, ze willen het laden proberen maar de bpm gaf de doorslag.
Het zijn geen spectaculaire groeicijfers wat Volvo neerzet, het blijft duidelijk achter bij de ambitie uit 2016 van 1 miljoen auto's.