Zo is het. Mijn mening is dat je een prachtige auto in maart dit jaar hebt gekocht, knijp jezelf eens in je arm en geniet gewoon nog even van deze superkoop
Laatst gewijzigd door DB200 op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
BendW schreef:
Waarom wil je de v70 terug inruilen,je hebt de wagen toch maar net aangeschaft?..Over het geluid van de 4pitter en de rust dat brengt is nogal persoonlijk denk ik.Bij de A6 die we voor de volvo reden was het werkelijk muis stil in de wagen,niks motor geluid merkbaar alleen als je de pedaal vloerde maar dat was wel echt emotieloos als ik het vergelijk met de D5 van de xc60.Ik vind het juist zo veel karakter hebben het geluid van zo een 5 pitter,het karakter wat een Volvo uitstraalt...De D5 vind ik juist het fijnste van heel de wagen,zeker met 245 pk!
BendW schreef:
Waarom wil je de v70 terug inruilen,je hebt de wagen toch maar net aangeschaft?..Over het geluid van de 4pitter en de rust dat brengt is nogal persoonlijk denk ik.Bij de A6 die we voor de volvo reden was het werkelijk muis stil in de wagen,niks motor geluid merkbaar alleen als je de pedaal vloerde maar dat was wel echt emotieloos als ik het vergelijk met de D5 van de xc60.Ik vind het juist zo veel karakter hebben het geluid van zo een 5 pitter,het karakter wat een Volvo uitstraalt...De D5 vind ik juist het fijnste van heel de wagen,zeker met 245 pk!
Noem het maar onrust....
Ieder zijn ding zeker...vrienden van ons hebben een xc60 D3 4cyl gt8,het is een wagen die zeer zacht loopt maar ik zou durven zeggen een zeer saaie wagen als je het vergelijkt met onze...ik ben toch altijd wat op zoek als auto liefhebber en iemand die zeer graag auto rijd naar een bepaald gevoel of een emotie die op gewekt word en dat heb ik absoluut niet bij de xc60 d3 4cyl.het rijd goed maar daar is dan ook alles mee gezegd...Noem het maar rust...
Mijn blog
ex-850club & ex-V3C lid Volvo S80 3.2 AWD '07/Volvo V70 2.4 AT MY02/Volvo 854 2.0 '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
VCN-lid Nu: Volvo XC60 B5 Inscription Maple Brown Full option + Buick Special Trunkback Sedan 1937
Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
hmmm, dus met een in het Nederlands gesteld briefje zoals ik een jaar of 10 geleden naar Kassel terugstuurde, dat ik helaas de Duitse taal niet machtig was en dus geen idee had wat ik met die Zeugenbogen aan moest, kom je er nu niet meer mee weg (Plaats delict was de afdaling bij Limburg an der Lahn, middelste baan, midden in de nacht, voor het eerst daar, borden 100 niet gezien, dus met 130-140 dalwaarts op een verlaten weg)
Nou ja, voor dit soort geld is het inderdaad aftikken en klaar.
Had zelf vorige week een aanmaning voor een overschrijding van 7km op de ring in Groningen, begaan begin september. De eerste acceptgiro van het CJIB heb ik zelf never nooit niet gezien in mijn post, maar inmiddels dus dubbel tarief. Dus maar snel iets van 80 euro !! overgemaakt aan de geldkloppers in Leeuwarden. Kan toch niet bewijzen dat ik die eerste acceptgiro niet heb ontvangen. Was overigens voor het eerst in lange tijd, gelukkig , want dat zijn geen grappen meer.
Laat overigens duidelijk zijn, te hard rijden doe je zelf, en dus moet je de gevolgen ook dragen, alleen is het soms wel een beetje buiten proportie. De eerste dagen rijdt het in elk geval een stuk minder ontspannen omdat je, gewoon meegaand met het alledaagse verkeer, wel wat extra argwanend bent op bepaalde plekken en wat vaker op de teller kijkt of je idd niet net een paar km er boven zit. Spits al voorbij en toch overal nog 50 op de matrixborden is er ook zo eentje.... of al weken bij een werk in uitvoering bord even flink terug moeten, ondanks dat er geen kip bezig is. Anderzijds vind ik wel: bij een kruis op een rijstrook , en vooral daar waar mensen werken langs de weg, daar moet je gewoon rekening mee houden.
Laatst gewijzigd door sanco op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Ach er is geen twijfel mogelijk, ik ben het geweest..
Dik aan het sporten geweest tussen Bremen en Hamburg 200+.
Hamburg inkomend geldt 60 op een 6 baans weg, 80 lijkt dan bijna stilstand totdat je ineens een rode flats in het gezicht hebt.
Tis niet anders, betalen en weer door....
Ik weet het, rij zelf vaak in DLD, ben elke 3 weken een week in Hamburg, vaak vliegen, maar soms ook met de auto en als ik vlieg staat er in Hamburg altijd een auto voor mij klaar en ja het is inderdaad stilstaan als je van 140 naar 60 moet.
Flitsmeister werkt trouwens ook in DLD en geeft de vaste flitsers aan, niet de mobiele. Dat heeft mij al heel wat gescheeld moet ik zeggen, handige app, ook voor Nederland, start automatisch op als ik in de auto stap dus je vergeet hem ook niet .
Werk maakt soms meer kapot, dan drank goed kan maken
Lakfluisteraar.
V60 PIH MY2016, Onyx black, R-design, Hybrid Technology Line, Intellisafe Proline, DAB+,getint glas, zilverkleurig roofrails, side scuffs
Even de kettingen gepast.
Er is idd niet heel veel ruimte maar het past, ook in bochten loopt er niets aan.
Kettingen kosten €39,95 en ik had ze er in 2 minuten om heen, wellicht voor iemand die minder ervaring heeft dat het een paar minuten langer nodig heeft maar al met al goed te doen.
Toch een ander prijsje dan 350 voor centrax.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Ik heb voor mijn V60 via sneeuwkettingen punt nl of iets hele mooie set gekocht vorig jaar voor de 19inch
Maar ga over 3 weken met de V70 met Centrax en ik denk dat ik ze wel nodig heb.
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
Grappig, ik kijk naar de foto en denk: "Gaat dat goed, die kettingen over die velgen". Ik lees verder en zie dat er meerdere zijn die die zorg delen. Mooie tip trouwens met die stukken binnenband. Nu heb ik een set Saga's die de sporen van gebruik vertonen als winterset en lig ik er verder niet echt wakker van maar diesel01 kennende. Stukjes rubber Tom, ik zou het doen.
Ik had eigenlijk de Venator velg moeten kopen.
De Modin Black is idd erg gevoelig voor vuil en moeilijk schoon te krijgen.
Maar goed, komende weken hartstikke druk nog waarbij er zakelijk een hoop geregeld moet worden.
Ik ga het wel even bekijken....