Wat een aanfluiting..Kurt1975 schreef:Ik rij nog rond met de niet gehackte aangepaste versie van SCT, ben niet (meer) zo'n elektronicatechneut die aanpassingen aan Android zou kunnen doen zonder schade aan te richten. Misschien als ik me inlees in de materie wel, maar heb ik daar de goesting in? Ik wil dat bestaande functies naar behoren werken en ik wacht gewoon de volgende update af, die twee weken geleden al had moeten plaatsvinden. Geduld is een schone deugd ...
Het volgende: Ik heb geprobeerd om mijn proefabonnement op de Coyote dienst te verlengen. Hier in België werkt dit wel vrij goed, met voldoende verkenners op de wegen. Via de website van Coyote ging dit niet. Dan maar de telefoon genomen waar ik het volgende vernam.
Coyote en Parrot werken niet meer samen, het abonnement kan dus niet verlengd worden!
Als commerciele geste gingen ze wel mijn Coyote gratis activeren voor de duur van een half jaar, maar daarna is het resoluut gedaan ermee.
Benieuwd of Volvo aangaande dit andere app's gaat vrijgeven of dat het al zeer beperkte aanbod nog beperkter gaat worden. Dan wordt men bijna verplicht om de boel aan te passen ...
Wel een goede tip voor iedereen die Coyote wil gebruiken, nog even bellen en het ook proberen. Wordt misschien je abonnement ook gratis voor een halfjaar verlengt