Terugkomend uit Sneek even langs mijn ouders in Harderwijk. Ben dus wel zoet vandaag

haNS,MM schreef:
Ach ja, elk voordeel heb zn nadeel...
(Enne, volgende week gelijk maar naar Neede?)
Als je toch kilometers maken.....TWente?hans anesthesie schreef:Natuurlijk maak ik meteen foto's. Maar of ik vandaag nog iets plaats hier weet ik nog niet. Er is veel leuks te beleven vandaag. (met de XC en in de binnenstad van Eindhoven)
Terugkomend uit Sneek even langs mijn ouders in Harderwijk. Ben dus wel zoet vandaag
Welkom in de XC-wereld Hans. Gooi die Scorpions er snel vanonder,... Ik kan je de Generaltire UHP ten zeerste aanbevelen. Zeer stille M+S band met 'snel' profiel waarmee je de 4 seizoenen de baas kan. Onder het 'banden en velgen'-topic lees je mijn ervaring met deze band (inclusief foto's.) http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?p=363018#363018hans anesthesie schreef:Ik moet zeggen dat ik eigenlijk alleen V70's gewend ben. Die sturen idd wat strakker. Met de XC70 ben je gemoedelijker aan het rondhobbelen zeg maar. Maar het moet gezegd; het rijdt fantastisch. Geen kraakjes en of piepjes meer..heerlijk. Op de snelweg hoor je wel duidelijk de motor zijn werk doen. Ook de banden zijn zeker niet stil te noemen. Ik heb de Pirelli Scorpions erop ziten.
Allemaal zaken die je voor lief neemt. Zeker het wat zwierige weggedrag...dat weet je als je een XC koopt.
Verder was het een aangename verassing om via de boordcomputer te vernemen dat ik met mijn volle tank diesel 1100 kilometer voorruit kan.Dat was het laaste jaar wel even anders...hooguit 350 tot 400 km op 70 liter benzine.
De audio is perfect! De HU850 icm premium speakers geeft een mooi vol geluid. Ik ben een fan van de trancy housemuziek (echt waar) en dat klinkt erg goed in deze balzaal!
In mijn V70's had ik altijd de sportstoelen. De XC stoelen zitten erg prettig maar ik mis een beetje de zijdelingse steun van de sportstoelen uit de V70. Zal wen wennen zijn.
Verder moet ik nog wennen aan de Geartronic maar dat zal zeker goed komen. Kortom....het is ware liefde