Pagina 8 van 38
Geplaatst: 01.02.2010 - 15:36
door Hjalmar
Okej, er zitten inderdaad leuke reacties tussen

Geplaatst: 03.02.2010 - 14:34
door kmser
Ziet er goed uit voor zover. Nu wordt het nog zien naar de prijs. Misschien kunnen ze me dan overhalen om er een aan te schaffen.
Geplaatst: 09.02.2010 - 09:00
door Ben
En weer een tipje van de sluier opgelicht.

Straks meer foto's
Geplaatst: 09.02.2010 - 09:09
door Ben
En omdat er zoveel vraag naar is..... eerst maar een interieurfoto

Geplaatst: 09.02.2010 - 09:17
door Paul
Mooi hoor!
Geplaatst: 09.02.2010 - 09:21
door michel-C30
edit zoe volvo plaza
Geplaatst: 09.02.2010 - 09:26
door Rob Bakker
Geplaatst: 09.02.2010 - 09:26
door Peter
Hebbuh Hebbuh Hebbuh.....
Geplaatst: 09.02.2010 - 09:27
door Ben
Ik zet het complete persbericht met nog wat extra foto's op
volvo-plaza.nl
Geplaatst: 09.02.2010 - 09:33
door Welles
Een 1.6 in een S60... :?
Interieur ziet er errrrug mooi uit... Toch zag ik liever een gemotoriseerd schermpje bovenop het dashboard, dat is qua locatie/blikveld toch ideaal.
Meer (véél meer!)
hier.
Geplaatst: 09.02.2010 - 09:36
door michel-C30
Remlicht op dashboard
Geplaatst: 09.02.2010 - 09:45
door Welles
Weet je zeker dat dat een remlicht is en niet de collission warning??
Geplaatst: 09.02.2010 - 09:51
door daf46
Motorengamma bij de productiestart:
Benzine
T6 3,0-liter 6-cil in lijn 304 pk 440 Nm
2.0T 2,0-liter 4-cil in lijn 203 pk 300 Nm
Diesel
D5 2,4-liter 5-cil in-lijn 205 pk 420 Nm
D3 2,0-liter 5-cil in-lijn 160 pk 400 Nm
Motoren die in de komende vijf jaar volgen
Benzine
T5 2,0-liter 4-cil in-lijn 240 pk 320 Nm
T4 1,6-liter 4 cil in-lijn 180 pk 240 Nm
T3 1,6-liter 4-cil in-lijn 150 pk 240 Nm
Diesel
1.6 D DRIVe 1,6-liter 4-cil in-lijn 115 pk 270 Nm
Geplaatst: 09.02.2010 - 09:58
door SpeedyZ
Ziet er erg goed uit, maar ik lees op autotelegraaf dat de S60 een bagageruimte van maar 388 liter zou hebben.
Dat vind ik voor dit formaat auto wel heel erg weinig.
Geplaatst: 09.02.2010 - 10:00
door michel-C30
Welles schreef:Weet je zeker dat dat een remlicht is en niet de collission warning??
nee, zal die colission warning of voetganger detector kunnen zijn
Geplaatst: 09.02.2010 - 10:16
door jippen
Ben verkocht aan het interieur :drunken:
Geplaatst: 09.02.2010 - 10:20
door ruuds70
Ik zeg niet meteen whaw, moet wel wennen aan het interieur.
Vind wel demotoren benaming verwarrend T5, T4 en T3, voor de viercilinders en D5, D3 voor de diesel vijfcilinders kan ik niet zomaar plaatsen.
Geplaatst: 09.02.2010 - 10:29
door casper
ruuds70 schreef:Ik zeg niet meteen whaw, moet wel wennen aan het interieur.
Vind wel demotoren benaming verwarrend T5, T4 en T3, voor de viercilinders en D5, D3 voor de diesel vijfcilinders kan ik niet zomaar plaatsen.
Waarom? Die vijf, vier, drie slaat toch niet op cylinders!
Geplaatst: 09.02.2010 - 10:29
door daf46
Ach ja, die namen met de T5 wil men natuurlijk een beetje blijven refereren aan het verleden ... .
En de aandacht wat afleiden van de cylinderinhouden, T4 klinkt leuker dan 1.6T ...
Een 360 had ook geen 6-cylinder

Geplaatst: 09.02.2010 - 10:36
door Peter
Het is een mooie verschijning.
Wordt alleen steeds minder Volvo. Vooral de voorzijde. Wanneer je het logo wegdenkt, zou het ook zomaar een Opel, BMW, Toyota kunnen zijn.
De achterkant daarentegen vind ik wel weer heel Volvo. Het interieur is weer een tussenweg. De zwevende console is Volvo, het breed gestrekte dashboard is van waar hebben we dat meer gezien. Zal zeker een groter publiek aanspreken, maar de echte Volvo liefhebber zal zijn/haar bedenkingen hebben.