Pagina 8 van 13

Geplaatst: 27.11.2013 - 11:54
door marcvanos
Prutsers zijn het bij Volvo....

Geplaatst: 27.11.2013 - 11:57
door RichieB
Hmmm, een 503 melding. Ik denk dat de mailing iets te snel is uitgestuurd..

Geplaatst: 27.11.2013 - 11:58
door Durden
Nog geen nieuwe app volgens mij. Wel een nieuwe inlogprocedure.

Geplaatst: 27.11.2013 - 12:09
door RichieB
Ik kwam net tot stap 3, daarna een "Bad Gateway" foutmelding. Het is alvast goed om te weten dat de algemene voorwaarden (stap 2) niet rechtsgeldig zijn. Je kan ze namelijk niet opslaan.

Geplaatst: 27.11.2013 - 12:23
door Autozoeker
app is er ook nog niet voor android dus heeft het niet echt zin om je inlog te upgraden lijk me

Geplaatst: 27.11.2013 - 12:25
door jvov60
Gisteren mij wel gelukt. Geen idee wat het gevolg is. Want daarna ondanks nieuw ingesteld wachtwoord geen verschil met inloggen bij VOC app. Gewoon met oude inloggegevens...

Beetje onduidelijke wijziging zo. Volvo zou hier wat zorgvuldiger mee om moeten gaan.

Geplaatst: 27.11.2013 - 12:29
door CasperV60PIH
Volgens Volvo Nederland komt de app in de loop van donderdag 28 november 2013 beschikbaar via de app-store. Even geduld nog...

Geplaatst: 27.11.2013 - 12:30
door RichieB
Weet je nog wat stap 3 is? Ik kan met mijn Volvo ID namelijk wel inloggen op de Duitse Volvo site. Ik heb geen Volvo NL site kunnen vinden waar ik mijn Volvo ID kan gebruiken.

Geplaatst: 27.11.2013 - 12:34
door MichelR
Ook tot vast gelopen met wijzigen Volvo ID na stap 2 (algemene voorwaarden).

Op accepteren gedrukt en niets meer.

En nu lukt het niet meer om opnieuw te starten "uw verzoek is verlopen".

Wat nu??

Update:
Ook even geprobeerd via duitse site en die zegt dat konto al wel bestaat in NL.. :-)

Geplaatst: 27.11.2013 - 13:03
door CasperV60PIH
Site werkt weer...

Uw Volvo ID werd geactiveerd en is nu klaar voor gebruik
Uw Volvo ID werd geactiveerd en is nu klaar voor gebruik.
Met uw nieuwe Volvo ID hebt u toegang tot een hele reeks online-Volvo-diensten, zoals de Volvo On Call-app en Send to Car-functies.

Geplaatst: 27.11.2013 - 13:18
door MichelR
Krijg nu 503 code als ik naar website ga.

Geplaatst: 27.11.2013 - 13:19
door NielsPHEV
ze hebben het een beetje druk denk ik

Geplaatst: 27.11.2013 - 13:33
door Jaromir
Ehmz,
Ik heb de link gevolgd en een account aangemaakt...
Maar ik zie nergens een nieuwe app versie

Geplaatst: 27.11.2013 - 13:36
door MichelR
Kom wel weer op pagina maar krijg deze melding

Uw verzoek is verlopen.
Begin opnieuw om een nieuwe aanvraag te verzenden.

Waar en hoe kan ik nu weer opnieuw beginnen.. Vreemd.

Wacht wel op de app en doe het via die route.

Update: bericht van Volvo NL zijn er druk mee bezig..
Loopt natuurlijk storm.. :)

Geplaatst: 27.11.2013 - 15:26
door JeroenV60PHID
Tja blijkbaar niet getest wat er gebeurd als er veel mensen tegelijk de link volgen. Het zijn redelijke zware pagina's vanwege de (fraaie) graphics. Ze hadden beter de mail gefaseerd kunnen uitsturen om zodoende de toeloop iets meer te spreiden. Of gewoon een simpele pagina maken die doet wat hij moet doen.

Geplaatst: 27.11.2013 - 15:26
door MichelR
+1

Geplaatst: 27.11.2013 - 15:29
door NielsPHEV
ik denk dat men verwacht dat wij via het forum zo goed georganiseerd zijn dat we netjes om de beurt inloggen

Geplaatst: 27.11.2013 - 15:31
door Paul
Kan je dan zometeen ook gewoon vanaf je PC dingen uit die auto halen?

Geplaatst: 27.11.2013 - 15:31
door IkeV70
Laten we anders even een schema opstellen, wie wanneer de site opgaat.

Geplaatst: 27.11.2013 - 15:50
door JeroenV60PHID
Ik ben er al door heen.. Maar er is nog niets veranderd :-(
Zal wel even wachten op de nwe versie van de app.. Hopelijk komt android tegelijk met Ios beschikbaar.