NielsPHEV schreef:kan je dat postelastiekje wat op poni zijn uitlaat laag (nou ja een nwe dan) niet om de klimaat regeling knoppen doen, zijn ze gekoppeld

Je zegt het zelf al, eerst knopje drukken (flauw he!). Vind het ook raar dat het niet instelbaar is. Je kunt kiezen of je 1, alle, één kant etc wilt ontgrendelen, maar zoiets simpels als wat jij aangeeft, kan dus niet!kissyfur schreef:... eerst op de binnenkant van de bestuurdersdeur drukken om alle deuren te ontgrendelen.
Zelfde situatie heb je bijv ook als je uit stapt om even iets in of uit je kofferbak te pakken.
Iemand de oplossing?
Toevallig vandaag bij de hand gehad. Sleutel in de broekzak, gestopt, uitgestapt, kofferbak ging gewoon open. Ik denk dat het dus met de locatie van de sleutel te maken heeft.kissyfur schreef:Okay ik snap nog iets niet, iets met deuren.
Ik was gewend (BMW met afstandbediening) dat alle deuren ontgrendeld worden zodra je bij t verlaten van de auto de bestuurdersdeur open trekt. Nu lijkt dat bij de PIH niet t geval te zijn.
- als ik met keyless-go en de sleutel in mn jaszak 1 deur open trek dan worden alle deuren ontgrendeld, precies zoals ik t ingesteld heb. Ik trek meestal de achterdeur open en leg mn jas op de bank, stap dan voorin.
- als ik rijd dan gaan alle deuren op slot, check
- stop ik met rijden, automaat in P, auto uitzetten en de bestuurdersdeur open trekken en dan sta ik dus buiten
- wil achterdeur open trekken maar dat werkt dan dus niet want die zit kennelijk nog op slot. Ik moet dan eerst op de binnenkant van de bestuurdersdeur drukken om alle deuren te ontgrendelen.
Zelfde situatie heb je bijv ook als je uit stapt om even iets in of uit je kofferbak te pakken.
Iemand de oplossing?
Je zegt het zelf al..ik zou niemand anders behalve de bestuurder de sleutel gunnen.kissyfur schreef:ja zo ver was ik ook.. maar het is natuurlijk wel stom dat je als bestuurder de sleutel in je zak moet houden. Of eerst op dat knopje moet drukken. Terwijl je wel bij het openen 4 (!!) opties kan aangeven in t menu, kan je dit weer niet aangeven.
Neem nou ook die radiosortering.. werkelijk wel zo dom dat dat op frequentie ipv op zendernaam is. Wie wil nu op frequentie zoeken, je wil gewoon 1,2,3,4,538,radio oeteldonk, radio veronica.. toch niet afhankelijk van waar je bent en wat dus de frequentie is alles door elkaar. Dan moet je dus nog ouderwets de boel onder een nummertje gaan programmeren.
Ik zit sterk sterk over een 25% auto na te denken.
mits je als bestuurder de sleutel in je broek hebt, en dus voor je vrouw een van de overige deuren opent.RichieB schreef:Dat kan prima, zo gaat het bij ons namelijk. Indien goed ingesteld gaan bij het openen van achterdeur 1 de rest van de deuren open.
Helemaal mee eens!kissyfur schreef:mits je als bestuurder de sleutel in je broek hebt, en dus voor je vrouw een van de overige deuren opent.RichieB schreef:Dat kan prima, zo gaat het bij ons namelijk. Indien goed ingesteld gaan bij het openen van achterdeur 1 de rest van de deuren open.
Dat t misschien niet automatisch zonder die sleutel werkt, a la.. maar ik vind t vooral raar dat je het niet gewoon in kan stellen (aangezien je 20 andere scheten wel in kan stellen)