Die Volvo 'ziet' gewoon een hele mooie BMW staan .........

Rob
Extra botsabsorbeerder?guidof schreef:
Iemand die dit kan uitleggen?
Meende toch echt gezien te hebben dat de deze auto boven op een P2 chassis gemaakt is.Ben schreef: De concept van de XC60 had geen motor en onder de fraaie huid bevond zich een frame dat uit industrieel Meccanoo was opgetrokken.
Als je die 7% bijtelling wel belangrijk vindt, stel je nog steeds behoorlijk praktische eisen aan een auto, nl betaalbaarheid. Als ik in een Ferrari voor de prijs van een V40 zou kunnen rijden, dan zou ik ook niet mopperen over die weinig comfortabele achterbank in de Ferrari. En inderdaad een beetje schaven aan dat front....Poni schreef: Ik denk dat achter dat front de cd wisselaar zit
Prachtig ontwerp. Misschien een beetje schaven aan het front, maar niets meer doen aan de achterkant.
Praktisch?
Who cares? Was de 1800ES praktisch? Absoluut niet en toch konden wij vroegehh met ons 4 persoons gezinnetje veel plezier aan die wagen beleven.
Het gaat toch helemaal niet om hoe praktisch een auto is.
Er zijn legio voorbeelden van onpraktische auto's waar fabrikanten een prima boterham mee verdienen.
Ik noem maar even: zo ongeveer iedere Ferrari, iedere BMW Z-serie, iedere RR en zo zijn er nog een heleboel. Voor bijna iedere auto is er wel een doelgroep.
Mijn kinderen zijn het huis uit en daarom zou ik, als deze auto enigszins betaalbaar is en, ik durf het bijna niet te zeggen, in de 7% bijtellingscategorie zou vallen, zo bestellen.
Volvo, Bring it on!