Ziet er uit als 't 'oude' Pebble grey. Mooi hoor! Is (imho) een hele mooie kleur!
De combi met t leer is wel een spannende idd; heb je die 'live' gezien?
V60 Phase II (MY23)
-
- 2nd Gear member
- EraZor
- 2nd Gear member
Twee redelijk uitgesproken tinten bij elkaar. Een zwart interieur is makkelijk; dat kleurt overal bij. Maar zoals met alles geldt: 't is een kwestie van smaak. Zeg ook niet dat t niet mooi is, maar denk wel dat ik 't graag even 'live' had willen zien, voordat ik 't zou bestellen (heb ik met mijn Pebble Grey - Blond combi ook gedaan. Ik vind 't mooi, maar t is niet voor iedereen. En 't oogt 'live' heel anders dan op foto's (laat staan de configurator))
MY22 V60 T6 Recharge - Pebble Grey
-
- 2nd Gear member
Ja ik begrijp je. Ik heb amber in de showroom gezien, in de configuratie lijkt het donkerder dan dat het is. Het zit ergens tussen oranje/geel en bruin, maar de walnoothout-achtige inleg kleurt er erg goed op. Helaas is Bright Dusk nog nergens 'live' te zien, dealers hebben ook nog geen samples ontvangen. Initieel had ik pebble grey gekozen, maar door de eenzijdige annulering van de order door Volvo ivm transitie naar MY2023 deze kleur gekozen.EraZor schreef: ↑18.02.2022 - 13:14Twee redelijk uitgesproken tinten bij elkaar. Een zwart interieur is makkelijk; dat kleurt overal bij. Maar zoals met alles geldt: 't is een kwestie van smaak. Zeg ook niet dat t niet mooi is, maar denk wel dat ik 't graag even 'live' had willen zien, voordat ik 't zou bestellen (heb ik met mijn Pebble Grey - Blond combi ook gedaan. Ik vind 't mooi, maar t is niet voor iedereen. En 't oogt 'live' heel anders dan op foto's (laat staan de configurator))
MY2023 V60 B3 Plus Dark Bright Dusk