V60 B4 R design MY 22 7dct - review
Geplaatst: 14.01.2025 - 09:50
Gisteren weer het jaarlijkse beurtje na circa 65k. Over twee weken wordt ie 3.
Was eigenlijk niets bijzonders het afgelopen jaar. Dus gewoon de standaard beurt. Het enige wat mij opvalt is dat de V60 ruitenwisser vreet in verglijk met mijn andere auto,s. Zeker als ik de kilometers afzet. Jaarlijks nieuw deed ik meestal wel.
Maar ik vind ze ook niet echt goed. Een van de weinige kleine minpuntjes.
Er is weer software geupdate. De bak is wel weer een slag fijner, minder/niet meer schokken bij remmen en nog zachter en bijna onvoelbaar opschakelen. Daar was de DCT al heel goed in, maar is nu nog beter.
Ik heb een bak met dubbele koppeling nog niet eerder zo goed zien schakelen en ik heb er wat gereden.
Goed dat is ook weer twee jaar terug, misschien hebben die merken het nu ook goed.
Als vervangende auto had ik een EX30 mee. Mooie juiste uitvoering qua kleuren, vapour grey met zwart.
Binnenkant ook mooi.
De stoelen van de EX30 zijn wel echt een stap terug, je kan ze niet kiepen, dat is al een no go voor mij.
Ik had de meest nutteloze motorisering mee, de dual motor, leuk hoor.
Maar compleet nutteloss voor deze auto, als we het nou over miljeu hebben kan dat eigenlijk eicht niet.
Paar keer volgas, achterkant stapte met de gladheid vrij snel uit, maar was heel goed te corrigeren, doordat dit type auto gewoon weinig grip heeft is het wel leuk met zoveel vermogen, maar ook levensgevaarlijk in handen van de mindere bestuurders.
Het ontbreken aan knoppen is voor mij ook echt een no go. We hebben toevallig een mini countyman voor de deur, de mini mini laad niet meer. Die is veel groter, mooier, betere stoelen en in de private lease veel en veel goedkoper ongeveer 200 euro per maand. net ff 550 euro tegenover ruim 700 voor de ex30. Dat maakt de positie voor de EX30 moeilijk alleen denkt niemand aan een countryman en dat is het geluk voor volvo
Was eigenlijk niets bijzonders het afgelopen jaar. Dus gewoon de standaard beurt. Het enige wat mij opvalt is dat de V60 ruitenwisser vreet in verglijk met mijn andere auto,s. Zeker als ik de kilometers afzet. Jaarlijks nieuw deed ik meestal wel.
Maar ik vind ze ook niet echt goed. Een van de weinige kleine minpuntjes.
Er is weer software geupdate. De bak is wel weer een slag fijner, minder/niet meer schokken bij remmen en nog zachter en bijna onvoelbaar opschakelen. Daar was de DCT al heel goed in, maar is nu nog beter.
Ik heb een bak met dubbele koppeling nog niet eerder zo goed zien schakelen en ik heb er wat gereden.
Goed dat is ook weer twee jaar terug, misschien hebben die merken het nu ook goed.
Als vervangende auto had ik een EX30 mee. Mooie juiste uitvoering qua kleuren, vapour grey met zwart.
Binnenkant ook mooi.
De stoelen van de EX30 zijn wel echt een stap terug, je kan ze niet kiepen, dat is al een no go voor mij.
Ik had de meest nutteloze motorisering mee, de dual motor, leuk hoor.
Maar compleet nutteloss voor deze auto, als we het nou over miljeu hebben kan dat eigenlijk eicht niet.
Paar keer volgas, achterkant stapte met de gladheid vrij snel uit, maar was heel goed te corrigeren, doordat dit type auto gewoon weinig grip heeft is het wel leuk met zoveel vermogen, maar ook levensgevaarlijk in handen van de mindere bestuurders.
Het ontbreken aan knoppen is voor mij ook echt een no go. We hebben toevallig een mini countyman voor de deur, de mini mini laad niet meer. Die is veel groter, mooier, betere stoelen en in de private lease veel en veel goedkoper ongeveer 200 euro per maand. net ff 550 euro tegenover ruim 700 voor de ex30. Dat maakt de positie voor de EX30 moeilijk alleen denkt niemand aan een countryman en dat is het geluk voor volvo