Dat gedoe van het op zoek moeten naar de juiste kabel en die daarna splicen met kans op storingen wilde ik niet. Daarom kocht ik die dongle set/lampen set met de prefab kabelboom van Ledson.. De montage is daardoor snel, foutvrij - en -ook niet onbelangrijk - t.z.t. ook weer spoorloos te verwijderen en mee te nemen naar een volgende auto als het moet.Philken schreef: ↑07.01.2025 - 21:01hoh, ik heb de dongle ook nodig voor de extra verlichting vooraan(nog te plaatsen), dus dan valt het mee
ik had het nagevraagd om achteraan stroom af te takken aan het achterlicht maar door die canbus ging het niet(blijkbaar problemen met de canbus), 2e optie waaraan ik dacht was om stroom af te nemen van de kabel naar de trekhaak maar blijkbaar zit er geen stroom op bij ingeklapte toestand(zaterdag 2 uurtjes zoet mee geweest met uit te meten, nergens geen stroom, trekhaak uitgeklapt en dan wel....)
Die dongle oplossing kost inderdaad wel wat maar achteruit ergens tegenaan rijden omdat je een obstakel niet ziet kost waarschijnlijk meer en……ach…. ik rook niet …. Ik drink niet veel ..….en ik heb geen vuurwerk gekocht of afgestoken …..dus dit was mijn uitspatting van eind 2024…..
En nu iedere dag heel erg tevreden met het resultaat!