De vernieuwde S40 en V50
- Paul
- Geartronic member
Was zelfs op de radio!
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
-
- 2nd Gear member
Valt er bij aanschaf nog wat te onderhandelen over de prijs? Ik heb nog altijd geen duidelijkheid over de ipod/usb aansluiting.. Die zou 400,- euro moeten kosten maar of het daadwerkelijk geplaatst kon worden was nog niet duidelijk. In de NL prijslijst staat de optie wel gespecificeerd maar zonder prijs..
Eigenlijk wil ik deze ipod/usb optie 'kado' krijgen als ik een auto bestel van net onder de 40mille (2.0d, Edition II, Edition Plus, Edition Family, verlaagd sportchassis).
Ipv een verlaagd sportchassis is de 18" atreus ook een leuk alternatief maar aangezien dit blijkbaar een post-af-fabriek-optie is vraag ik me af wat dat met de meerprijs doet.. M.a.w. misschien dat ik donderdagavond ff een scandinavisch hapje ga scoren en naast het bovenstaande ook probeer te achterhalen hoe de combi nord-light-oak met offblack leer/offblack int. staat... Keuzes, keuzes...
Eigenlijk wil ik deze ipod/usb optie 'kado' krijgen als ik een auto bestel van net onder de 40mille (2.0d, Edition II, Edition Plus, Edition Family, verlaagd sportchassis).
Ipv een verlaagd sportchassis is de 18" atreus ook een leuk alternatief maar aangezien dit blijkbaar een post-af-fabriek-optie is vraag ik me af wat dat met de meerprijs doet.. M.a.w. misschien dat ik donderdagavond ff een scandinavisch hapje ga scoren en naast het bovenstaande ook probeer te achterhalen hoe de combi nord-light-oak met offblack leer/offblack int. staat... Keuzes, keuzes...
- Edgar
- 5th Gear member
Overal valt toch de onderhandelen....
Ligt ook aan wel of géén inruil etc..
Als je niks in te ruilen hebt moet je zowiezo wel een paar procentjes van de nieuw prijs af krijgen.
Ligt ook aan wel of géén inruil etc..
Als je niks in te ruilen hebt moet je zowiezo wel een paar procentjes van de nieuw prijs af krijgen.
Volvo V50 D2 R-Design MY11, Professionel Line, 17"; Cratus, Off black vulcaflex/ agnes creme Leder, Privacy Glas, Ice White.
BMW 120i
VW Passat 2.0 TDI High Line die weg gaat
BMW 120i
-
- 2nd Gear member
Tja, maar ff kijken of dat ook geldt voor lease-auto's... Bij mn A4 ging dat in elk geval goed!
Aaaahh, ik wil eigenlijk eerst de nieuwe a4 zien..

Vorige wagen: Audi A4 1.9TDI (130pk)
Huidige wagen: Volvo V50 2.0D MY08 | Blackstone Solid | Edition II | Edition Plus | Family Line | Interieur Offblack | Leder Offblack | Nordic Light Oak |17"; Zaurak Diamond Cut | Adaptive Bi-Xenon | High-Performance Audio | iPod Connector | Parrot 3100
Huidige wagen: Volvo V50 2.0D MY08 | Blackstone Solid | Edition II | Edition Plus | Family Line | Interieur Offblack | Leder Offblack | Nordic Light Oak |17"; Zaurak Diamond Cut | Adaptive Bi-Xenon | High-Performance Audio | iPod Connector | Parrot 3100
Martijn! Ik heb met mijn leaseauto ook gewoon twee verschillende Volvo dealers tegen elkaar uitgespeeld. Uiteindelijk de Bodykit gratis gekregen (1500 euro)
-
- 2nd Gear member
Nah, ik heb m vandaag besteld... Er was niet zoveel speling meer aangezien m'n werkgever de boel al behoorlijk strak heeft getrokken. Ik heb niet de vrijheid om zelf een dealer uit te zoeken. Maar uiteindelijk toch de IPOD aansluiting (bijna gratis) kunnen regelen. Heb m vanmiddag ook even stiekum bekeken bij de dealer. Mocht officieel nog niet zo werd verteld..
Anyway, hij ziet er werkelijk schitterend uit! Een hele solide uitstraling. Geweldig. Heb helaas nog niet de nordic-light oak console kunnen bekijken maar dat geloof ik wel. Kan niet wachten om mn eerste kilometers met dit beestje te maken.. Ik ben zeker niet de eerste maar zal een fotootje plaatsen zodra ie op de oprit staat!
Mijn configuratie:
V50 2.0D Edition II (Black Stone, Nordic Light Oak, Zaurak 17" Diamond Cut, Off Black Leder, Off Black Interieur)
Edition Plus Line
Family Line
Verlaagd sport chassis
Volgens de dealer dien je een keuze te maken tussen IPOD danwel USB (begrijp jij het nog?).. Heb voor de zekerheid maar voor de IPOD aansluiting gekozen maar het zou me niets verbazen als een IPOD ook moet werken op de USB aansluiting.. VAAG!!
Anyway, hij ziet er werkelijk schitterend uit! Een hele solide uitstraling. Geweldig. Heb helaas nog niet de nordic-light oak console kunnen bekijken maar dat geloof ik wel. Kan niet wachten om mn eerste kilometers met dit beestje te maken.. Ik ben zeker niet de eerste maar zal een fotootje plaatsen zodra ie op de oprit staat!
Mijn configuratie:
V50 2.0D Edition II (Black Stone, Nordic Light Oak, Zaurak 17" Diamond Cut, Off Black Leder, Off Black Interieur)
Edition Plus Line
Family Line
Verlaagd sport chassis
Volgens de dealer dien je een keuze te maken tussen IPOD danwel USB (begrijp jij het nog?).. Heb voor de zekerheid maar voor de IPOD aansluiting gekozen maar het zou me niets verbazen als een IPOD ook moet werken op de USB aansluiting.. VAAG!!
- fmgillis
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Ik heb helemaal geen keuze gekregen voor of IPOD of USB.
Ik heb toch wel de High performance Sound system genomen met AUX aansluiting.
Heb trouwens vernomen dat nu ook bij het het standard sound system mp3 en AUX aansluiting zit.
Klopt dit?
En ik heb dus niet onderhandeld over de prijs
Ik heb toch wel de High performance Sound system genomen met AUX aansluiting.
Heb trouwens vernomen dat nu ook bij het het standard sound system mp3 en AUX aansluiting zit.
Klopt dit?
En ik heb dus niet onderhandeld over de prijs
-
- 2nd Gear member
Die IPOD/USB is een losse optie. Je krijgt voor het lullige bedrag van 425,- EUR een stekkertje (ipod OF usb) in je middenconsole waar je je ipod op kan aansluiten.. Aan de prijs te zien verwacht ik overigens een gouden connector!
De optie staat niet bij de car configurator online. Wel in de NL prijslijst.. Maar zonder prijs.. Kortom, ik ben benieuwd of ie er uberhaupt opzit!
Anyway, die MP3 ondersteuning is een must. Heb t op dit moment ook en kan echt niet meer zonder..
De optie staat niet bij de car configurator online. Wel in de NL prijslijst.. Maar zonder prijs.. Kortom, ik ben benieuwd of ie er uberhaupt opzit!
Anyway, die MP3 ondersteuning is een must. Heb t op dit moment ook en kan echt niet meer zonder..
-
- 2nd Gear member
Mocht je er qua velgen niet helemaal uitkomen vergeet dan vooral deze site niet te checken:
http://www.volvocars.se/salesandservice ... gGenerator
hier kun je oa zien hoe bovenstaande Atreus velgen staan.. Erg heftig! Beetje TE
Je moet even op de '...bilmodell här' in t midden vh scherm klikken, en v50 selecteren...
http://www.volvocars.se/salesandservice ... gGenerator
hier kun je oa zien hoe bovenstaande Atreus velgen staan.. Erg heftig! Beetje TE

Je moet even op de '...bilmodell här' in t midden vh scherm klikken, en v50 selecteren...
-
- 1st Gear member
Op de internationale website staat een nieuw promo-gedeelte.
http://www.volvocars.com/campaigns/MY08 ... efault.htm
http://www.volvocars.com/campaigns/MY08 ... efault.htm
Besteld: V50 1.6D, Top Line, Black Sapphire Metallic, Offblack, Spartacus, Mobility Line, sunblinds, Parrot CK3100
- Bart
- 8th Gear member
Klinkt wel als een super uitvoering zo, maar zou je niet voor Black Sapphire gaan? Denk dat die wat langer mooi (zwart) blijft.MartijnP schreef:Mijn configuratie:
Edition Plus Line
Family Line
Verlaagd sport chassis
Volvo: V50 2.0D | 850 2.5 10V | V40 1.8 | V50 D5 | XC70 2.4D | S70 2.5 20V | S80 D5 | S60 D5 | 240 2.0 | XC90 D5 | V90 T4 | V60 D6 | C70 2.4T | V60 T6 Recharge | 240 2.0i Polar
'24 XC90 T8 Ultra - Platinum Grey
'08 Mini Clubman Cooper S - Dark Silver
"I'll try being nicer if you try being smarter.."
'24 XC90 T8 Ultra - Platinum Grey
'08 Mini Clubman Cooper S - Dark Silver
"I'll try being nicer if you try being smarter.."
-
- 2nd Gear member
Persoonlijk vind ik dat de uni-zwart nog altijd de mooiste zwart is. Metallic is inderdaad sterker maar wordt mijn inziens ook sneller 'vuil'. Ik rijd nu nog A4 in zwart uni en iedereen verbaast zich er steeds weer om hoe lang de auto 'schoon' blijft en hoe zwart ie wel niet is!
Heb ook echt wel wat krasjes e.d. maar die vallen op de een of andere manier niet op!
En hij hoeft maar 4 jaar mee te gaan...

En hij hoeft maar 4 jaar mee te gaan...
-
- Starter
Ik heb vandaag mijn nieuwe v50 1.6d edition 2 besteld.
Viel volgens mij goed te onderhandelen.
Kreeg 4% korting op de auto, zowel auto als het pakket en de met. lak.
De korting is berekend over de prijs incl BTW en BPM.
Voor 895 euro extra monteerd de dealer de volgende accessoires;
Wideview navigatie met TMC.
Achterspoiler in kleur
I-pod interface
Mattenset sport
Volvo tassenset ( laptoptas, airporter, weekendtas en rugzak )
Volgens mij heb ik best een leuke deal gedaan.
De auto wordt overigens geleasd door ING.
Viel volgens mij goed te onderhandelen.
Kreeg 4% korting op de auto, zowel auto als het pakket en de met. lak.
De korting is berekend over de prijs incl BTW en BPM.
Voor 895 euro extra monteerd de dealer de volgende accessoires;
Wideview navigatie met TMC.
Achterspoiler in kleur
I-pod interface
Mattenset sport
Volvo tassenset ( laptoptas, airporter, weekendtas en rugzak )
Volgens mij heb ik best een leuke deal gedaan.
De auto wordt overigens geleasd door ING.
-
- 2nd Gear member
Nog even de vraag van hierboven herhalen, kan hier ondertussen iemand op antwoorden?Wimpy schreef:
Beste Volvo-koetswerk-bewerkers,
Ik ben misschien nogal vroeg met m'n vraag, maar stel ze toch!
Kan er een upgrade gebeuren op de V50?
Wat kan die kosten?
Vanaf wanneer zijn de nieuwe onderdelen (bumpers en lichtunits V+A) leverbaar ???
Dus:
Bumper V met mistlampen en rooster
Bumper A met parkeersensoren
Lichtunits voor
Lichtunits achter
Is er een (Volvo)koetswerkbedrijf die hier prijs kan van maken?
Wat zou men kunnen krijgen in overname van al de 'oude stukken'.
Mijn V50 heeft slechts 5000Km, 4maand oud en heeft nog geen steenslag!
Kleur: Flint grey
- Edgar
- 5th Gear member
Ik zou hem nooit ombouwen naar een MY08 model, je auto wordt er eerder minder dan meer waard van...
Volvo V50 D2 R-Design MY11, Professionel Line, 17"; Cratus, Off black vulcaflex/ agnes creme Leder, Privacy Glas, Ice White.
BMW 120i
BMW 120i
-
- 2nd Gear member
@ Edgar
Misschien heb je wel gelijk Edgar, een wagen blijft best origineel....
Maar de mijne is reeds van 2007 en overweeg het toch te proberen, tenminste als het kostenplaatje niet overdreven hoog is.
Indien de dealer de 'oude' stukken overneemt, zou dit nog eens kunnen meevallen...
Misschien heb je wel gelijk Edgar, een wagen blijft best origineel....
Maar de mijne is reeds van 2007 en overweeg het toch te proberen, tenminste als het kostenplaatje niet overdreven hoog is.
Indien de dealer de 'oude' stukken overneemt, zou dit nog eens kunnen meevallen...
- Edgar
- 5th Gear member
Ik zeg ook niet dat ik het niet zou doen in jouw geval
Mooier is het zeker, ben wel benieuwd wat het kosten plaatje is..
Mooier is het zeker, ben wel benieuwd wat het kosten plaatje is..
BMW 120i
BMW 120i