Pagina 9 van 27

Geplaatst: 24.10.2011 - 20:03
door Discovery
Volvo V30/XC30 wordt gebouwd op het C1 MCA platform gebouwd. C1 is het huidige platform van Ford en MCA staat voor mid-cycle action. De verbeteringen zijn vooral gericht op vermindering van geluidoverdracht via het onderstel en daarnaast het verbeteren van de stijfheid van het onderstel. Het is overigens weer hetzelfde onderstel als de huidige Ford Focus.

Geplaatst: 26.10.2011 - 12:51
door fmgillis
Waarom gebruiken ze nog steeds dingen van Ford als ze inmiddels al een Jaar bij Geely zitten.
Je zou toch zeggen dat Volvo nu juist weer alles in huis wil houden.

Geplaatst: 26.10.2011 - 12:54
door Discovery
Plannen zijn al gemaakt voordat Geely ook maar in beeld kwam, dan direct een nieuw onderstel ontwikkelen kost veel tijd en geld en het is totaal onnodig.

Geplaatst: 26.10.2011 - 16:08
door Giuseppo
En waarom zou je iets voor miljoenen ontwikkelen, terwijl het Ford onderstel ongeveer het beste van het segment is.

Geplaatst: 26.10.2011 - 16:09
door Henriƫtte

Geplaatst: 26.10.2011 - 16:19
door fmgillis
Die auto ging toch de v50 vervangen?
En weer die ongelofelijk slechte Photoshop erbij blegh!

Geplaatst: 26.10.2011 - 17:23
door Volvoman
en een plaatje van het blad:

Geplaatst: 27.10.2011 - 00:09
door casper
Volvoman schreef:en een plaatje van het blad:
Autoweek publiceert die slechte photoshops : beschamend voor het blad!

Geplaatst: 27.10.2011 - 08:21
door jds
Waar zijn dan jouw foto's?

Geplaatst: 27.10.2011 - 11:35
door casper
jds schreef:Waar zijn dan jouw foto's?
Buiten verpakte exemplaren zijn er geen.
Hetgeen Autweek toont zijn geen foto's maar gissingen getekend door Autoexpress.

Geplaatst: 27.10.2011 - 11:38
door 945i
Snap ook niet dat ze die dingen zo inpakken, laat een paar exemplaren rondrijden met die mooie stickers die BMW ook gebruikt, kan je geen details zien maar wel de lijn van de auto.
Zo wek je veel meer nieuwsgierigheid op.
Maarja, dat ze niet al te snugger bezig zijn op die afdeling was al een tijdje duidelijk.

Geplaatst: 27.10.2011 - 13:46
door casper
945i schreef:Snap ook niet dat ze die dingen zo inpakken, laat een paar exemplaren rondrijden met die mooie stickers die BMW ook gebruikt, kan je geen details zien maar wel de lijn van de auto.
Zo wek je veel meer nieuwsgierigheid op.
Maarja, dat ze niet al te snugger bezig zijn op die afdeling was al een tijdje duidelijk.
Man wat een onzin!
Die BMW's rijden in eerste instantie ook zo rond met plastic opzetstukken.
Stickers zijn voor de laatste fase.

Geplaatst: 27.10.2011 - 14:09
door V480-S60
@casper, reageers eens wat minder geprikkeld 8)

Geplaatst: 27.10.2011 - 14:27
door esceau
Misschien werkt hij op die afdeling... :P

Geplaatst: 27.10.2011 - 17:09
door gold
hmmmm misschien heeft ie dan ook DE foto (zonder die meuk er aan ;))

Geplaatst: 27.10.2011 - 19:50
door John Vermeulen
Ik begrijp de discussie over "ingepakte" Volvo's niet helemaal: van vrijwel alle automerken uit het betere segment zie je toch (spy-) foto's van nieuwe modellen die in de laatste fase van pre-productie rondrijden in levensechte verkeerssituaties. Ik kan mij dozijnen foto's van "mules" (zo heet een "ingepakte" auto) uit Auto-blabla-Week herinneren: BMW, VW, Audi, Ford, etc. etc. Ik neem aan dat concurrentieoverwegingen een grote rol spelen, om snel kopieergedrag van de Aziaten te voorkomen. Volvo zal ongetwijfeld wel met een mediacampagne via internet en e-mail nieuwsbrieven gaan starten. Ik betwijfel of mensen bij Volvocars dom zijn.

Geplaatst: 28.10.2011 - 01:19
door BS
Kopieer gedrag zal wel meevallen in deze, hoewel niet onvoorstelbaar. Ik denk vooral dat het is omdat zo'n merk de onthulling van hun product toch echt graag zelf wil regisseren in een zorgvuldige geplande sfeer die louter bijdraagt aan de merk-beleving. In de folder zie je auto's nooit bij het tankstation (en in tankstation reclames zie je nauwelijks auto's, alleen water, vissen, gras of tijgers), je kunt je voorstellen hoe huiverig ze zullen zijn van pre-release foto's gemaakt met een mobiele camera bij een tankstation...

Doet me er aan denken dat ik het als kind al enorm vreemd vond dat ik in een een folder van (ik meen) de Volvo 740 de achterkant van een BMW 5 serie herkende... Dat zou nu echt ondenkbaar zijn.

Geplaatst: 30.10.2011 - 20:35
door elzenmaa
En hier weer een ander fotobewerking. Gevonden op Swedespeed.

http://news.drive.com.au/photogallery/d ... tedImage=0

Ook ik vind (net als velen van jullie) de achterkant van de fotoshops niet geweldig. Deze ziet er net even anders uit en geeft volgens mij aan dat er onder al het plastic wel eens een hele mooie auto vandaan zou kunnen komen.

Geplaatst: 30.10.2011 - 20:38
door Paul
Ik vond het mooiste van de foto's van Autoweek dat die stoel geen volvo stoel was. Tenzij ze van het concept af zijn gestapt...

Geplaatst: 31.10.2011 - 13:17
door fmgillis
Dat van die stoelen geloof ik niet.
De vorm van de hoofdsteun is zo vanwege functie.
Daar gaan ze dan echt niet zomaar ineens vanaf stappen.