Ik heb vandaag mijn V40CC broertje in Apeldoorn gezien. Hij stond naast mij geparkeerd bij de Groenrijk. Exact dezelfde kleur, dezelfde velgen en kleur, dezelfde uitlaat kit, dezelfde dealer.... Als twee druppels water dus en was dan ook even in de war welke nu van mij was.
Heb niet de moeite genomen te wachten totdat de ander terug was. Kom hem vast nog wel eens tegen.
V40 gespot
-
- 2nd Gear member
Ik zag er een paar dagen terug ook eentje, in de buurt van Schiphol. Grappig, want behalve mijn eigen V40 had ik er in vijf maanden nog geen enkele in Vibrant Copper gezien.D2 schreef:Ik heb al een paar keer 's ochtend rond 7.30 een vibrant copper broertje in Den Haag gezien, die vanaf de Benoordenhoutse weg linksaf de Van Alkemadelaan in afsloeg (richting ANWB). Lekker kleurtje!
- pvdwaal
- 3rd Gear member
Gisteren rond 8:10 een zwarte richting maastunnel in Rotterdam
V40 D2 R-Design Ice White (foto's vanaf post #2)
- Audi A3 1.4TFSI DSG-7 Ambition Proline, ABT tuned @150pk@270Nm, Arubablauw, 18";, getinte ruiten rondom
- Seat Ibiza FR TDI, ABT tuned @160pk@380Nm, geel, complete bodykit, 2x dubbele 90cm uitlaten, zeer donker getinte ruiten rondom
- 3x Renault Clio
- Audi A3 1.4TFSI DSG-7 Ambition Proline, ABT tuned @150pk@270Nm, Arubablauw, 18";, getinte ruiten rondom
- Seat Ibiza FR TDI, ABT tuned @160pk@380Nm, geel, complete bodykit, 2x dubbele 90cm uitlaten, zeer donker getinte ruiten rondom
- 3x Renault Clio
- Goteborg
- 2nd Gear member
Gisteren rond 20.00 uur drie zwarte v40 "s van Nijmegen richting Venlo. Wat is het toch mooi op de weg ! Een T3 (LED Drl), een ? (Normaal Drl) en mijn T4 (LED Drl). Misschien iemand van forum?
2022 XC 40 T4 recharge Plus Dark, Onyx Black, trekhaak en heel veel leuks
2019 V40 Cross Country T3 Polar + Luxury, Intellisafe Pro Line , Onyx Black Metallic, Side Scuff Plates, trekhaak
2013 V40 Momentum T4 Powershift, Introline, Winterline , Panoramadak, Mannon Velgen, Black Sapphire Metallic, trekhaak
2006 V50 2.4 Geartronic Edition II Barentz Blue, trekhaak
2003 S40 1.8 Europa Nordic Sport Navigator, Silver Metallic, trekhaak
2019 V40 Cross Country T3 Polar + Luxury, Intellisafe Pro Line , Onyx Black Metallic, Side Scuff Plates, trekhaak
2013 V40 Momentum T4 Powershift, Introline, Winterline , Panoramadak, Mannon Velgen, Black Sapphire Metallic, trekhaak
2006 V50 2.4 Geartronic Edition II Barentz Blue, trekhaak
2003 S40 1.8 Europa Nordic Sport Navigator, Silver Metallic, trekhaak
- JustinK
- 2nd Gear member
Ik heb vorige week ook een Vibrant Copper gespot op de A9 in de buurt van Schiphol. Wellicht dezelfde. Ik rij dagelijks maar klein stukje van Haarlem naar Amsterdam over de A9, maar kom ik echt veel V40's tegen.RLB schreef:Ik zag er een paar dagen terug ook eentje, in de buurt van Schiphol. Grappig, want behalve mijn eigen V40 had ik er in vijf maanden nog geen enkele in Vibrant Copper gezien.D2 schreef:Ik heb al een paar keer 's ochtend rond 7.30 een vibrant copper broertje in Den Haag gezien, die vanaf de Benoordenhoutse weg linksaf de Van Alkemadelaan in afsloeg (richting ANWB). Lekker kleurtje!
Diegene die opvallen zijn 's ochtends 2 Rebel Blue's die in tegengestelde richting rijden (dus van Amsterdam richting Badhoevedorp) en ik sta op de terugweg vaak in de file samen met een V40CC in Biarritz Blue.
Huidig
Volvo XC40 Recharge TE - Ultimate / Bright Dusk
MicroTech in Charcoal | 20" Glossy Black/Diamond Cut | Pixel-LED | Extra getint glas
Historie
Volvo XC40 D3 GT Polestar Engineered - Inscription / Pine Grey
Volvo V40 D4 - R-Design / Caspian Blue
Volvo V40 D2 - R-Design / Ice White
Volvo XC40 Recharge TE - Ultimate / Bright Dusk
MicroTech in Charcoal | 20" Glossy Black/Diamond Cut | Pixel-LED | Extra getint glas
Historie
Volvo XC40 D3 GT Polestar Engineered - Inscription / Pine Grey
Volvo V40 D4 - R-Design / Caspian Blue
Volvo V40 D2 - R-Design / Ice White
-
- 2nd Gear member
V40 gespot, of eigenlijn niet gespot, want ik ben ze op vakantie bijna niet tegen gekomen en zijn ze nog best zeldzaam.
Na een weekje Salzburg, Tirol, Dolomieten heb ik er slechts 3 gezien: een zilverkleurige V40 en een witte en vibrant copper V40CC.
Na een weekje Salzburg, Tirol, Dolomieten heb ik er slechts 3 gezien: een zilverkleurige V40 en een witte en vibrant copper V40CC.
V40 D2 R-design MY2014 | Sportchassis | Electric Silver | Business Pack Pro | Premium Sound | Winter Line | Keyless Start | Extra getint glas achter | Panoramisch dak | 18 inch Midir | High Performance spoiler | Zwarte spiegelkappen |
- pvdwaal
- 3rd Gear member
Tijdens mijn dagelijke ritten op de A29 moet ik zeggen dat ik ze nog maar zelden tegenkom.
Daarbij kan je haast over de daken lopen van de Megane, Focus en Lexus bij elkaar
Daarbij kan je haast over de daken lopen van de Megane, Focus en Lexus bij elkaar
V40 D2 R-Design Ice White (foto's vanaf post #2)
- 3x Renault Clio
- 3x Renault Clio
-
- 2nd Gear member
Vandaag iemand van hier gespot op de A12 tussen Den Haag en Zoetermeer. Witte V40 zwarte wielen en een zwart dak ik heb wel eens een post van deze heer gezien.
NU: 2014 S60 T5 Kinetic, Inscription Crystal White pearl, Business Pack connect, TFT, Rdesign onderstel. 3 trap instalbare stuurbekrachteging, R design achter spoiler, 18 inch sleipner (gepoedercoat in gunmetal), Trekhaak (afneembaar)
2013: Volvo V40 T3 R-Design Rebel Blue. Met een hele waslijst aan opties.
- Bas79
- 2nd Gear member
Hee, ja dat was ik. Zat relax te cruisen en zag al een blauwe R aankomen. Leuk dat je je duim op stak :cheers:V40Rdesign schreef:Vandaag iemand van hier gespot op de A12 tussen Den Haag en Zoetermeer. Witte V40 zwarte wielen en een zwart dak ik heb wel eens een post van deze heer gezien.
Vallen toch goed op, die rebel blue. Mooi bak.
V40 R design D2 - Ice white - Introline - Winterline - In hoogte verstelbare passagierstoel - Heico verlagingsveren - Getinte ramen- Dak zwart hoogglans gewrapped - 18 inch RH NBU Racing zwart gelakt velgen
-
- 2nd Gear member
Normaal steek ik niet altijd mijn duim op als ik een V40 zie dan rij ik de hele dag met mijn duim opBas79 schreef:Hee, ja dat was ik. Zat relax te cruisen en zag al een blauwe R aankomen. Leuk dat je je duim op stak :cheers:V40Rdesign schreef:Vandaag iemand van hier gespot op de A12 tussen Den Haag en Zoetermeer. Witte V40 zwarte wielen en een zwart dak ik heb wel eens een post van deze heer gezien.
Vallen toch goed op, die rebel blue. Mooi bak.
Ik had van een afstand door dat het de auto was die ik hier wel eens op een foto had gezien zo doende. Wielen erg dik op je auto staat erg goed hoe veel heb je de auto nog verlaagd?
NU: 2014 S60 T5 Kinetic, Inscription Crystal White pearl, Business Pack connect, TFT, Rdesign onderstel. 3 trap instalbare stuurbekrachteging, R design achter spoiler, 18 inch sleipner (gepoedercoat in gunmetal), Trekhaak (afneembaar)
- Bas79
- 2nd Gear member
Ja dan kan je idd de duim op blijven steken.V40Rdesign schreef:Normaal steek ik niet altijd mijn duim op als ik een V40 zie dan rij ik de hele dag met mijn duim opBas79 schreef:Hee, ja dat was ik. Zat relax te cruisen en zag al een blauwe R aankomen. Leuk dat je je duim op stak :cheers:V40Rdesign schreef:Vandaag iemand van hier gespot op de A12 tussen Den Haag en Zoetermeer. Witte V40 zwarte wielen en een zwart dak ik heb wel eens een post van deze heer gezien.
Vallen toch goed op, die rebel blue. Mooi bak.![]()
Ik had van een afstand door dat het de auto was die ik hier wel eens op een foto had gezien zo doende. Wielen erg dik op je auto staat erg goed hoe veel heb je de auto nog verlaagd?
Auto heeft standaard onderstel en dan de heico verlaging. Dat is ongeveer 3 à 4 centimeter. Het rijdt perfect. Nergens last van drempels of dergelijke
V40 R design D2 - Ice white - Introline - Winterline - In hoogte verstelbare passagierstoel - Heico verlagingsveren - Getinte ramen- Dak zwart hoogglans gewrapped - 18 inch RH NBU Racing zwart gelakt velgen
- LightStar
- 4th Gear member
Vannochtend het broertje van die van mij gepot (alleen dan zonder getinte ramen en verlaging), een zwarte R-Design met de letters ?-KKG-??
Was op de A28 van Meppel richting Zwolle.
Was op de A28 van Meppel richting Zwolle.
-
- 2nd Gear member
Gisteren gespot.. 16:00 uur Amstel Business Park Amsterdam in de bocht bij de benzinepomp, R-Design Rebel Blue, **-KLN-**
*V40 D2 R-Design Plus Line | Black Sapphire Metallic | Business pack Pro | Premium Sound | Scandinavian Line | Verwarmbare voorstoelen | Verlichtingspack 2 | Verwarmbare voorruit | Sensus Connect Touch - met navigatie | Dakspoiler (met vinnen) | 18"; Brock B27 zomervelgen
- guidov
- 2nd Gear member
Vanmorgen een witte gespot met zwart dak A12 , ben alleen het kenteken vergeten. Ik weet alleen dat hij mij niet voorbij kwam en achter mij bleef rijden. 

-
- 3rd Gear member
Toevallig 8-KKT-54? Deze: http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php ... 14#1174114guidov schreef:Vanmorgen een witte gespot met zwart dak A12 , ben alleen het kenteken vergeten. Ik weet alleen dat hij mij niet voorbij kwam en achter mij bleef rijden.
Mijn V40: D2 Summum
- guidov
- 2nd Gear member
Nee spacewagon helaas het was een witte r design afkomende van oosterbeekspacewagon schreef:Toevallig 8-KKT-54? Deze: http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php ... 14#1174114guidov schreef:Vanmorgen een witte gespot met zwart dak A12 , ben alleen het kenteken vergeten. Ik weet alleen dat hij mij niet voorbij kwam en achter mij bleef rijden.
. Iemand anders hier van het forum misschien?
-
- 2nd Gear member
-
- 2nd Gear member
Zie ook een R-Design bijna elke ochtend (rond 7:25) en middag (rond 16:30) op de N201 t.h.v. Vinkeveen.
*V40 D2 R-Design Plus Line | Black Sapphire Metallic | Business pack Pro | Premium Sound | Scandinavian Line | Verwarmbare voorstoelen | Verlichtingspack 2 | Verwarmbare voorruit | Sensus Connect Touch - met navigatie | Dakspoiler (met vinnen) | 18"; Brock B27 zomervelgen