Ik wacht al meer dan 1 jaar ...RichieB schreef:Wow, laag nummer! Hoe lang wacht je nu al? Nog een maand geduld..

Ik heb hem direct besteld nadat ik hem vorig jaar in mei had gereden
Ik wacht al meer dan 1 jaar ...RichieB schreef:Wow, laag nummer! Hoe lang wacht je nu al? Nog een maand geduld..
Ik heb ook alle lines, behalve family line en verder full specs met levering oktober met een hoog certificaatnummer. Volgens mijn dealer zegt het certificaatnummer niet alles, maar delen ze auto's in in groepen zodat ze efficienter kunnen produceren.jvov60 schreef:Tja: bijna alle lines. Dat duurt nou eenmaal langer
Zal vast nog wel wat veranderen als alle dealers alle configs in het systeem hebben. Dat is nu nog niet het geval.
Ik heb ook chrystal white en de styling kit in iron stone besteld, kleurt een stukmooier bij wit vind ikNagie schreef:Leuke forum, ook ik heb een V60 PIH Chrystal White besteld. Ook heb ik de styling kit genomen. Ik sta nog wel te twijfelen welke kleur. Iron stone of Iron silver. Heeft iemand deze kleur auto met styling kit gezien?
Ik zou hem zo donker mogelijk nemen!Nagie schreef:Leuke forum, ook ik heb een V60 PIH Chrystal White besteld. Ook heb ik de styling kit genomen. Ik sta nog wel te twijfelen welke kleur. Iron stone of Iron silver. Heeft iemand deze kleur auto met styling kit gezien?
Mooie config Martijn!!Martijn1982 schreef:Heren,
Ik kan eindelijk ook meepraten over de productieweek en verwachte leverdatum van mijn PIH.
Certificaatnummer: 908
Productieweek: Week 28
Verwachte leverdatum: 24 augustus
Opties
Kleur:
492 (Saville Grey)
Stoelen:
K361 (Sportstoelen met offblack hemel)
pakketten:
Driver support line
Hybrid technology line
security line
Winterline
Opties
Premium Sound
DAB
De Thia velgen
Zilverkleurige roofrails
Elektrische neerklapbare hoofdsteunen achter
Snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging
Sensus Connected Touch (Achteraf zonder navi)
Afneembare trekhaak
Exterior Stylingkit Zilver
Artic Night Wood
Zilveren spiegelkappen
Verlengde accugarantie
8 meter laadkabel
Rubberen vloermatten
zon verduisteringsnetjes achter
Homelink
Brilhouder
Hopelijk jullie voldoende te hebben ingelicht.
Ik had eerst de verlengde garantie. Maar door de onduidelijkheid omtrent de voorwaarden kon ik alleen de conclusie trekken dat je bijna 400 euro betaald voor een garantie dat de accu niet beneden de 65% komt na 5 jaar en tot 8 jaar.JeroenV60PHID schreef:@rutger: verlengde accu garantie?
Ben ik niet tegen gekomen. Heb ik iets gemist? Wat houd dit in?