Pagina 9 van 13
Geplaatst: 27.11.2013 - 15:51
door Paul
Ik ben er ook doorheen vervolgens zie je alleen maar dat het OK is ik denk krijg mooi gelijk alles te zien op die website. Maar nee hoor!
Echt ongelooflijk dat je er dan vanaf je PC niks mee kan doen.
Geplaatst: 27.11.2013 - 16:06
door RichieB
Tjsa, die PC draait natuurlijk ook Windows. :twisted: (Sorry, kon het niet laten.)
Geplaatst: 27.11.2013 - 16:34
door Ben
Toch maar eens op zoek naar dat Apple logootje dan.
Geplaatst: 27.11.2013 - 16:38
door Paul
RichieB schreef:Tjsa, die PC draait natuurlijk ook Windows. :twisted: (Sorry, kon het niet laten.)
Klopt wel, maar kan jij het op je MAC met OSX dan wel draaien?
Zou toch heel normaal zijn als je die functies vanuit je webbrowser kan benaderen?
Geplaatst: 27.11.2013 - 16:50
door JeroenV60PHID
Zal hem eens op de iPad gooien.. kijken hoe dat werkt.
Geplaatst: 27.11.2013 - 17:29
door Jeroen
Is er iemand die via Belgie de auto gekocht die de upgrade van Volvo ID al heeft gedaan?
Geplaatst: 27.11.2013 - 18:41
door Jeroen
Nou, nou, nou wat een gemopper hier.
Was in 2 tellen gebeurd. (OS X en Safari Chrome)
Nu wachten op de app en dan maar zien wat er veranderd / verbeterd is.
Geplaatst: 27.11.2013 - 19:06
door tomtom
wat heb je gedaan dan? een upgrade van je Volvo ID? Dát was mij ook al lang gelukt….het inloggen op mycar van Volvo gaat/lukt niet en natuurlijk is dat nog steeds niet opgelost! Ondanks de belofte dat dit vanmiddag het geval zou zijn.
Geplaatst: 27.11.2013 - 19:24
door RichieB
Jeroen schreef:Is er iemand die via Belgie de auto gekocht die de upgrade van Volvo ID al heeft gedaan?
Jawel. Hij klapte eruit bij stap 3, maar als ik op de Duitse site inlog zegt hij dat in een account heb in NL. Het is dus toch goedgedaan denk ik.
Geplaatst: 27.11.2013 - 19:36
door Jeroen
Ah ok, mycar.
Zojuist geprobeerd in te loggen, kwam uit in Belgie met de melding dat mijn markt NL is.
Zal dit maken hebben dat de NL dealer mijn auto vernederlandst heeft?
Geplaatst: 27.11.2013 - 19:48
door Arnold
Er komt een nieuwe versie van de Volvo on Call app aan. Ik heb een mail van Volvo gehad om mijn Volvo ID te upgraden. Met daarbij vermeldt dat er binnenkort een update komt.
Geplaatst: 27.11.2013 - 19:55
door MichelR
Klopt en na stap 2 (accepteren van voorwaarden) loopt hij vast.. Tenminste bij mij.
Misschien werkt alles nu wel weer..
Maar kan zelf helemaal niets meer:
Uw verzoek is verlopen.
Begin opnieuw om een nieuwe aanvraag te verzenden.
Geplaatst: 27.11.2013 - 20:08
door Paul
Ohw hij liep hier niet vast hoor, account werkt zegt hij... maar zo eens kijken of die app al wat doet

Geplaatst: 27.11.2013 - 20:22
door Magliaveli
Ook hier dacht ik dat hij vast liep, ondanks dat het password aan de voorwaarden voldeed accepteerde hij het niet. Ander password geprobeerd en geen probleem meer.
Geplaatst: 27.11.2013 - 20:26
door Autozoeker
Os X en Chrome was zo gepiept. netjes bij stap drie met bevestiging dat alles gelukt is. nu nog de geupdate app

Geplaatst: 27.11.2013 - 20:42
door Zoefje
In eerste instantie kreeg ik vanmorgen ook de 503 foutmelding. Later vandaag ging het zonder problemen.
Ik heb een Belgische PIH die is vernederlands.
Nu maar wachten op de IOS app

Geplaatst: 28.11.2013 - 10:05
door marcvanos
Nou inderdaad site werkte weer. Volvo ID gelukt!! Nu nog een volledig goed werkende App....
Geplaatst: 28.11.2013 - 10:56
door MichelR
Had via Facebook ook vraag gesteld ivm vastgelopen omzetten inlog naar Volvo ID.
Kreeg net dit bericht van ze:
We hebben zojuist bericht vanuit Zweden gekregen. De servers konden gistermiddag (woensdag 27/11) het aantal aanvragen tijdens de lunchperiode niet aan. Dit had tot gevolg dat de website traag reageerde, dan wel een error message gaf. We hebben de bevestiging gekregen dat alles weer naar behoren werkt. We willen je verzoeken om opnieuw naar de site te gaan om de gegevens aan te passen.
Geplaatst: 28.11.2013 - 14:00
door Soepkop
Expres gewacht tot vandaag en het aanmaken van ID was inderdaad nu geen enkel probleem meer. Maar ja, wat moet je er mee zolang volvocars.nl nog geen MyVolvo heeft en de update van de app er nog niet is ......? Ik houd mijn iPhone de rest van de dag goed in de gaten om te zien wanneer de update beschikbaar is. Ben eigenlijk wel erg benieuwd naar de eventuele nieuwe mogelijkheden ::lol:
Geplaatst: 28.11.2013 - 14:04
door jvov60
De nieuwe App voor Android is er!
En nu ook voor Android Send To Car van je geplande reis. Super! Als het werkt tenminste... maar dat weten we snel.
Voor de rest zie ik weinig veranderingen.