Wel raar dat jezelf naar het depot moest rijden. Gewoon neerzetten bij de Volvo dealer, en de LM haalt hem zelf op, lijkt me?
Het zal wel wennen zijn van 160 pk / 250 nm naar 220 pk / 440 nm. Geniet er van!
Ik ook Rutger... Levering van de 1 staat nog steeds op 18 december maar ik probeer er alles aan te doen dit iets te vervroegenSummum schreef: Helaas moet ik nog 3 maanden wachten....dat worden lange maanden!![]()
Ik heb er meerdere gehad van Pilot enz... maar die gingen allemaal stuk, toevallig een keer bij de formido, van die autostyle dingen gehaald voor ik meen minder dan een tientje en die zijn gewoon al meer dan een jaar goedPaul schreef: Zaterdag krijgt mijn vader de D6, ben heel benieuwd! Die Led lampen moet ik ook hebben, welke heb je gekozen?
Hier ook Autostyle zitten er al vanaf begin 2014 in, ook in de spiegelverlichting en ziet er goed uit wanneer ik follow me home aanzet.remmm schreef:Ik heb er meerdere gehad van Pilot enz... maar die gingen allemaal stuk, toevallig een keer bij de formido, van die autostyle dingen gehaald voor ik meen minder dan een tientje en die zijn gewoon al meer dan een jaar goedPaul schreef: Zaterdag krijgt mijn vader de D6, ben heel benieuwd! Die Led lampen moet ik ook hebben, welke heb je gekozen?Raar dat hedendaagse Volvo's niet gwoon geleverd worden met LED kentekenverlichting
@ontopic, Hele mooie D6 geniet ervan, zal vast lukken![]()
Dan heb je nog niks te klagen Bart!Bart schreef:Ik ook Rutger... Levering van de 1 staat nog steeds op 18 december maar ik probeer er alles aan te doen dit iets te vervroegenSummum schreef: Helaas moet ik nog 3 maanden wachten....dat worden lange maanden!![]()
![]()
Hopelijk niet net de dag na het kerstfeest in de fabriekSummum schreef:Dan heb je nog niks te klagen Bart!Bart schreef:Ik ook Rutger... Levering van de 1 staat nog steeds op 18 december maar ik probeer er alles aan te doen dit iets te vervroegenSummum schreef: Helaas moet ik nog 3 maanden wachten....dat worden lange maanden!![]()
![]()
![]()
De mijne wordt pas tussen 17 en 21 december geproduceerd...dat wordt dus nog spannend!![]()