Zo heb ik nog een akkefietje lopen met de leverancier van een uitlaatpot voor de 960. Besteld bij auspuff.com. Als extra service (kostenloos, maar duurde even langer) kon de correctheid van deze pot gecontroleerd worden door een expert, a.d.h.v. het VIN-nummer. Bevestigd dat dit de goede uitlaatpot was en geleverd. half uur aan het wurgen geweest, paste niet. Binnenkant aansluiting is 56 mm, buis is aan de buitenkant 56 mm. Auspuff.com wilde de pot niet terugnemen, want was niet nieuw meer. Communicatie stopte. Rechtsbijstandverzekering niet interessant (te laag bedrag - EUR 95,--). Ze hebben een EHI-siegel, soort keurmerk. Die maar even in de discussie betrokken. Daar zeggen ze dat als ik het VIN-nummer heb opgegeven, zij een uitlaat hebben geleverd, ze ook verantwoordelijk zijn voor het passen, dan maakt het niet meer uit of hij niet nieuw is of wel, hun verantwoordelijkheid. Ze dreigen dus hun EHI-siegel kwijt te raken

Kortom - ik zou het in elk geval proberen vergoed te krijgen, al was het maar voor de eigen gemoedsrust.