Ik heb een persoonlijke relatie / kennis bij een Volvo dealer werken, daarnaast nog fabriek garantie. De twee grote redenen om bij de formele dealer de huidige wagen in onderhoud te doen.
Maar ik heb geen klagen over mijn Volvo dealer, alleen Volvo onderhoud is gewoon erg duur, maar dat is een keuze. Anderzijds heb ik identiek onderhoud en materiaal voor honderden euro's minder per jaar....
Mijn vorige wagen had geen fabrieksgarantie mer. Bij Mudde en Kok gekocht en in onderhoud gedaan. Initieel op financiele gronden. Beviel erg goed. Persoonlijk contact, benadering, etc. Jij hebt ook die ervaring.
Volgend jaar is de fabrieksgarantie eraf (> 5 jaar) dan gaat de wagen wellicht ook naar Mudde en Kok. In mijn geval halen en brengen ze ook nog de auto (monteur komt onderweg naar werk langs mijn huis

).
Ik snap dat je naar de dealer gaat, hetgeen je beschrijft komt helaas te vaak voor.
En, laat je niet meeslepen in het mineur van andere zaken die minder gaan. Met je wagen gaat het gewoon goed komen!
'20 - heden: BMW F36 Gran Coupe - 435D x-drive high executive m-sport MY2016-4
'17 - '20 : Volvo V60 D4 R-design; Familypack, Advanced Safetypack, Convience en Motionpack, etc. MY2012-6
'15 - '17: Volvo XC70 fully loaded
'12 - '15: BMW E92 Coupe - 335D high Executive M-sport MY 2007-9
'10 - '12: Lexus IS220D
En: S60 en S40, VW Golf III & IV, Toyota MR2 cabrio, Seat Leon Cupra, Ford Escort (eerste auto

)