Hakan's V40

Geleverd vanaf bouwjaar 2012, in de basisversie V40, de stoere V40 CrossCountry en de sportieve V40 R-design
Plaats reactie
a3sedition
1st Gear member

Stiek72 schreef:
a3sedition schreef:Reed je gisteren (maandag 11.02) toevallig rond 17.30 uur over N35 bij Raalte?
Denk dat ik dat was :D .. Reed daar gisteren om 17.30 uur, afkomstig van de n348..

Rij zelf ook een witte v40, verlaagd, donkere achterruiten en met Atreus velgen (wel in andere kleurstelling).
En je ging ook weer verder op de N348 in de richting van Deventer? (Ofwel, je reed op N35 in de richting van Zwolle, en bij het laatste kruispunt bij Raalte ging je naar links waar je gelijk het spoor moet oversteken?)

Kan haast niet missen dat jij dat dan was :wink:
HakanC
3rd Gear member

Nogmaals thanks all.. Leuk om te horen dat de meesten het mooi vinden. :)
P-V60 schreef:Wat een supermooie auto zeg!! Velgen zijn gaaf al denk ik dat de 'Midir' Velgen ook heel passend waren geweest :) Misschien voor het wintersetje :D ?
In mijn eerste offerte stond ook Midir velgen.. Alleen er rijden er zoveel mee rond.. En alle reklame V40's bij autotesten waren witte met Midir velgen.. Ze zijn erg mooi maar niet speciaal meer.. Daarnaast vind ik de velgen die ik nu heb erg mooi passen met Pano dak :)
Cavallino schreef:Thanks! Mijn instellingen komen aardig overeen zie ik, al heb ik de bas net wat hoger. De standaard afstelling produceert m.i. teveel bas en te weinig hoog, waardoor het wat vlak en 'troebel' klinkt.
Alstje ;) Hangt natuurlijk ook af van wat soort muziek je luistert en kwaliteit daarvan.. In het algemeen is bas te hoog, treble te laag.. Daarnaast merk ik wel, dat als je de klankpodium verplaatst van 'voorstoelen' naar 'bestuurder', het totale vermogen wat het systeem kwijt kan raken drastisch omlaag gaat. Met normaal luisteren geen probleem.. Maar als je dus full power wilt, houden op 'voorstoelen'.
wh82
1st Gear member

Mooi! Uitgesproken keuzes ook.
Stiek72
Starter

a3sedition schreef:
Stiek72 schreef:
a3sedition schreef:Reed je gisteren (maandag 11.02) toevallig rond 17.30 uur over N35 bij Raalte?
Denk dat ik dat was :D .. Reed daar gisteren om 17.30 uur, afkomstig van de n348..

Rij zelf ook een witte v40, verlaagd, donkere achterruiten en met Atreus velgen (wel in andere kleurstelling).
En je ging ook weer verder op de N348 in de richting van Deventer? (Ofwel, je reed op N35 in de richting van Zwolle, en bij het laatste kruispunt bij Raalte ging je naar links waar je gelijk het spoor moet oversteken?)

Yep, Dat was ik dan idd, kan niet missen.. :D
a3sedition
1st Gear member

Stiek72 schreef:
a3sedition schreef:
Stiek72 schreef: Denk dat ik dat was :D .. Reed daar gisteren om 17.30 uur, afkomstig van de n348..

Yep, Dat was ik dan idd, kan niet missen.. :D
Dan kan ik met recht zeggen dat je een mooie bak rijdt nu ik 'm gezien heb :wink: Als je daar vaker rijdt, kan je vanaf half maart een rebels blauw exemplaar tegenkomen, dat ben ik dan.
HakanC
3rd Gear member

Als ik naar de foto's kijk dan stoort het me eigenlijk dat er vóór wel, en achter geen instap lijsten gemonteerd zijn. 130 euro.. hmm.. Nee Hakan.. jezelf inhouden :p
V40 D2 SUMMUM | Ice white solid | Vasa leder espresso blond/blond | IntroLine | Dynamicline | 18 Atreus (Glossy Black/Glossy White) | Premiumsound | Panoramadak | HEICO frontspoiler | R-Design diffuser + uitlaat | Stylingpack zij-spoilers enz enz..
Cavallino
4th Gear member

HakanC schreef:Als ik naar de foto's kijk dan stoort het me eigenlijk dat er vóór wel, en achter geen instap lijsten gemonteerd zijn. 130 euro.. hmm.. Nee Hakan.. jezelf inhouden :p
De instaplijsten achter zijn anders dan voor; het is geen harde kunststof strip maar een dik soort zelfklevend materiaal. Heb me zelf niet kunnen inhouden nl. :D
Volvo V40 T4 Summum Polestar
Volvo C30 1.8 Sport
Alfa Romeo 147 1.6TS Veloce
HakanC
3rd Gear member

Gaat ook ook komen denk ik.. alleen nu even niet.. te veel kosten gemaakt laatste tijd :p
V40 D2 SUMMUM | Ice white solid | Vasa leder espresso blond/blond | IntroLine | Dynamicline | 18 Atreus (Glossy Black/Glossy White) | Premiumsound | Panoramadak | HEICO frontspoiler | R-Design diffuser + uitlaat | Stylingpack zij-spoilers enz enz..
HakanC
3rd Gear member

Paar kleine updates:

Telefoon console in het midden + Instaplijsten achter.

Nu nog universele telefoonhouder. Wacht op mijn actieve houder van Brodit (Backorder). Eindelijk.. Wat is het weer fijn om met me rechterhand me telefoon te bedienen! Beste plek voor een telefoonhouder. Jammer voor de zwevende console, ziet er minder uit. Maar moet me telefoon kunnen gebruiken zoals het hoort.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
guidov
2nd Gear member

nice!!!!
D2 R-Design Titanium Grey, BPP, Winterline, donkere ramen vanaf b stijl + Sunblinds, geen type en model aanduiding, afneembare trekhaak, silver visions 4*

Afbeelding
Karizma
3rd Gear member

Wat is er aan de hand met de knoppen van je verluchting ? (foto1)
C30 1.6D Kinetic
V60 D3 Summum
HakanC
3rd Gear member

Karizma schreef:Wat is er aan de hand met de knoppen van je verluchting ? (foto1)
Wat bedoel je?
rudolfi
2nd Gear member

Hele mooie auto, velgen moet ik nog wel even aan wennen.
Volvo C30 1.6d DrivE 2011, Mercedes Benz 380SE 1984, Alfa Romeo 33 1.7 16v 1989 en New Beetle 2.3 V5
HakanC
3rd Gear member

Ja velgen komen op foto's niet zo mooi over.. In echt zien ze er veel beter uit.. (Zegt ook iedereen die het zien) Op een andere kleur auto en zonder Pano dak had ik het ook niet gedaan.

Maar smaken verschillen gelukkig en de mijne kan iedereen er zo uitpikken :p
HakanC
3rd Gear member

2 weken terug eerste 20.000 km beurt gehad. Geen grote bijzonderheden.

Gewone beurt, de gebruikelijke software updates, stuur middenstand hersteld (stond tikkie naar links) en koplampen opnieuw laten afstellen (Xenon, waren af fabriek te laag afgesteld). Bij Autotaalglas sterretje laten repareren.

Ik las dat meerdere mensen klaagden over de lichtopbrengst van de Xenon lampen van de V40. Het is nog steeds niet zoals bij de meeste andere merken maar is nu hoop verbeterd. Die dingen zijn dus af fabriek echt te laag afgesteld.
TheSaint77
2nd Gear member
Contacteer:

prachtbak, compliment voor de gedurfde velgen. Past heel erg goed zo. Alleen voor mij persoonlijk één pedaal te veel :-)
http://volvolvo.nl

Volvo V50 D5 Geartronic Momentum in Maple Red MY2009
Volvo C70 2.0T Coupé in Graphite Grey Met. MY2000
HakanC
3rd Gear member

TheSaint77 schreef:prachtbak, compliment voor de gedurfde velgen. Past heel erg goed zo. Alleen voor mij persoonlijk één pedaal te veel :-)
Dankje ;) Automaat trekt me eigenlijk ook wel de laatste tijd.. Leeftijd? Hmm.. Wordt ouder denk ik :)

Had zo maar paar foto's gemaakt:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
denjos
2nd Gear member

Mooi, bij mijn v50 heb ik de xenon ook laten verhogen en ga dat nu bij mijn v60 ook laten doen.
Volvo V50 1.6D MY2006 safari green
Volvo V50 1.6D MY2007 willow green
Volvo V50 1.6D MY2010 ice white
Volvo V60 D3 RD MY2013
Volvo V70 2.4D MY 2009
pvdwaal
3rd Gear member

@HakanC: ga je die voorste zijruiten nog laten tinten?
V40 D2 R-Design Ice White (foto's vanaf post #2)

- Audi A3 1.4TFSI DSG-7 Ambition Proline, ABT tuned @150pk@270Nm, Arubablauw, 18";, getinte ruiten rondom
- Seat Ibiza FR TDI, ABT tuned @160pk@380Nm, geel, complete bodykit, 2x dubbele 90cm uitlaten, zeer donker getinte ruiten rondom
- 3x Renault Clio
HakanC
3rd Gear member

Ene moment van wel, andere weer niet.. Wel doen? :)
Plaats reactie

Terug naar “V40”