V40 gespot

Geleverd vanaf bouwjaar 2012, in de basisversie V40, de stoere V40 CrossCountry en de sportieve V40 R-design
Plaats reactie
Denief
2nd Gear member
Contacteer:

Tegenwoordig niet meer zo speciaal om eentje te spotten denk ik. ;-)
Swedish Designer Drugs…
Volvo V40 / T3 / Electric Silver / Momentum / Motion Pack / Taranis (zomer) & Segomo (winter) velgen / Led dagrijverlichting / …
Morri
2nd Gear member

Denief schreef:Tegenwoordig niet meer zo speciaal om eentje te spotten denk ik. ;-)
Nee, inderdaad.. en over een maand of 2 zie je ze helemaal overal als de eerste ladingen MY14 D2 binnen zijn.
*V40 D2 R-Design Plus Line | Black Sapphire Metallic | Business pack Pro | Premium Sound | Scandinavian Line | Verwarmbare voorstoelen | Verlichtingspack 2 | Verwarmbare voorruit | Sensus Connect Touch - met navigatie | Dakspoiler (met vinnen) | 18"; Brock B27 zomervelgen
Bas79
2nd Gear member

guidov schreef:
spacewagon schreef:
guidov schreef:Vanmorgen een witte gespot met zwart dak A12 , ben alleen het kenteken vergeten. Ik weet alleen dat hij mij niet voorbij kwam en achter mij bleef rijden. ;-)
Toevallig 8-KKT-54? Deze: http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php ... 14#1174114
Nee spacewagon helaas het was een witte r design afkomende van oosterbeek
. Iemand anders hier van het forum misschien?
Haha wat ben je lekker aan het stoken. Ik denk er niet over om een Prius in te halen. Bah, wat een lelijke verschijning. 😄😉
V40 R design D2 - Ice white - Introline - Winterline - In hoogte verstelbare passagierstoel - Heico verlagingsveren - Getinte ramen- Dak zwart hoogglans gewrapped - 18 inch RH NBU Racing zwart gelakt velgen
guidov
2nd Gear member

Bas79 schreef:
guidov schreef:
spacewagon schreef:Toevallig 8-KKT-54? Deze: http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php ... 14#1174114
Nee spacewagon helaas het was een witte r design afkomende van oosterbeek
. Iemand anders hier van het forum misschien?
Haha wat ben je lekker aan het stoken. Ik denk er niet over om een Prius in te halen. Bah, wat een lelijke verschijning. 😄😉
het was dus toch iemand hier van het forum :P :roll: :D ;-)
JustinK
2nd Gear member

Morri schreef:
Denief schreef:Tegenwoordig niet meer zo speciaal om eentje te spotten denk ik. ;-)
Nee, inderdaad.. en over een maand of 2 zie je ze helemaal overal als de eerste ladingen MY14 D2 binnen zijn.
Haha precies. Dat is straks hetzelfde als met de Megane's :) De Megane stond als goedkope grote leasebak ook bij mij op 1 totdat de V40 er met 14% kwam.

Ik heb gisteren rond 18 uur nog een Rebel Blue V40 gespot bij knooppunt Badhoevedorp. Vast iemand die dagelijks over de A9 rijdt, want kom die geregeld tegen.

Ik ben ook nog wel benieuwd of er iemand van het forum is die ook in Amsterdam Zuid-Oost werkt en z'n zwarte V40 op een vast plekje parkeert in Q-Park P21. Ik zie hem daar dagelijks staan en hij heeft een favo plekje volgens mij ;)
Huidig
Volvo XC40 Recharge TE - Ultimate / Bright Dusk
MicroTech in Charcoal | 20" Glossy Black/Diamond Cut | Pixel-LED | Extra getint glas

Historie
Volvo XC40 D3 GT Polestar Engineered - Inscription / Pine Grey
Volvo V40 D4 - R-Design / Caspian Blue
Volvo V40 D2 - R-Design / Ice White
LightStar
4th Gear member

Ik heb vannochtend een trailer vol met V40's gezien, dus wellicht dat de dealers de eerste my14's binnen gaan krijgen !
Afbeelding Volvo V40 D2 R-Design MY13, Black Sapphire, Intro, Winter, Dynamic Line

Afbeelding Seat Mii Dynamic Sport MY14, Tornado Red, Drive Pack
MHL
2nd Gear member
Contacteer:

LightStar schreef:Ik heb vannochtend een trailer vol met V40's gezien, dus wellicht dat de dealers de eerste my14's binnen gaan krijgen !
Nice!
Ik hou mijn telefoon goed in de gaten in ieder geval :)
Waar had je de trailer gespot? Ik weet namelijk dat die van mij op transport wacht\ op transport staat. Dus zit elke dag al goed om me heen te kijken naar trailers met V40's :P
Volvo - For Life
LightStar
4th Gear member

Trailer ging richting het noorden des lands (kwam hem bij meppel tegen.
Afbeelding Volvo V40 D2 R-Design MY13, Black Sapphire, Intro, Winter, Dynamic Line

Afbeelding Seat Mii Dynamic Sport MY14, Tornado Red, Drive Pack
MHL
2nd Gear member
Contacteer:

LightStar schreef:Trailer ging richting het noorden des lands (kwam hem bij meppel tegen.
Haha, dat is niet echt in de buurt van Den Haag :lol:
Misschien was die trailer niet bedoeld voor NL :(
Volvo - For Life
JustinK
2nd Gear member

Nog 2 interessante V40's gespot afgelopen weekend.

- R-Design in Rebel Blue - zaterdag rond 16 uur bij de McDonalds aan de A28 Harderwijk/Ermelo
- R-Design in Electric Silver - zondag tussen 22:15 en 22:45 een heel stuk mee opgereden op de A2 tussen Vianen en Amsterdam
Huidig
Volvo XC40 Recharge TE - Ultimate / Bright Dusk
MicroTech in Charcoal | 20" Glossy Black/Diamond Cut | Pixel-LED | Extra getint glas

Historie
Volvo XC40 D3 GT Polestar Engineered - Inscription / Pine Grey
Volvo V40 D4 - R-Design / Caspian Blue
Volvo V40 D2 - R-Design / Ice White
danceplaza
2nd Gear member

kwam een witte v40 summum tegen met zwarte spiegel kappen en een r-design diffuser op de a4 tegen vanmorgen.

Kenteken *-ZDZ-*
mooie bak om tegen tekomen op deze mooie dag!
Volvo V40 Summum D2 || Misty Blue || Espresso Brown leder
Opties: Intro line incl. Premium Audio || Security line incl. PCC
Panoramisch zonnedak || Sportchassis || Verwarmbare voorstoelen || Automatisch dimmende spiegel || Extra getint ramen achterportieren en achterklep || 17"; Segomo lichtmetalen velgen 225/45 R17
Tankiej
3rd Gear member

Zag vanmorgen een D2 R-Design Rebel Blue, vorige week de showroom uit komen rollen te zien aan het kenteken. Rond half 8 op de A12 bij Bunnik en mijn collega spotte hem even later vanaf de A27 de A2 op gaan richting het zuiden.

Ik heb hem in dezelfde uitvoering en kleur besteld, ziet er wel heel erg tof uit. Kan niet wachten tot ik hem ook heb :D
Get!em
3rd Gear member

Op mijn dagelijks route woon-werk kom ik nu al vrij veel V40 tegen (nu ik er op let natuurlijk).
Even uit mn hoofd zo:
Meestal 4x rebel blue
Stuk of 6x zwart
Stuk of 5x in de grijs/zilver varianten
3x Biarritz
Meestal ook 2 of 3x copper variant, maar onregelmatig gezien.
Witte zijn er ook veel, maar niet geteld. Zit richting de 10 gok ik zo.
Rode nog maar weinig gezien, zowel metallic als non-metallic.
Pas in de laatste 2 weken zie ik ook een paar CC varianten.
danceplaza
2nd Gear member

kwam vanmorgen een zwarte cc tegen, volgens mij een d2. zonder uitlaten iig.

Afbeelding
Volvo V40 Summum D2 || Misty Blue || Espresso Brown leder
Opties: Intro line incl. Premium Audio || Security line incl. PCC
Panoramisch zonnedak || Sportchassis || Verwarmbare voorstoelen || Automatisch dimmende spiegel || Extra getint ramen achterportieren en achterklep || 17"; Segomo lichtmetalen velgen 225/45 R17
Morri
2nd Gear member

Misschien het topic aanpassen naar "Een dag geen V40 gespot" :-)
*V40 D2 R-Design Plus Line | Black Sapphire Metallic | Business pack Pro | Premium Sound | Scandinavian Line | Verwarmbare voorstoelen | Verlichtingspack 2 | Verwarmbare voorruit | Sensus Connect Touch - met navigatie | Dakspoiler (met vinnen) | 18"; Brock B27 zomervelgen
MHL
2nd Gear member
Contacteer:

Vandaag een stuk A2 samen gereden(rond de 160 cruise snelheid) met een witte V40, Kinetic denk ik. (Den Bosch - Utrecht)

Toevallig iemand van t forum? Duimpje nog even opgestoken naar elkaar (Y)
Volvo - For Life
VChunky
Starter

Ook gespot :D
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
sjefket
2nd Gear member

Gaaf zeg! Ziet er echt dik uit, unieke combinatie!
guidov
2nd Gear member

Nice hoor!!!! Veel veilige kilometers gewenst
D2 R-Design Titanium Grey, BPP, Winterline, donkere ramen vanaf b stijl + Sunblinds, geen type en model aanduiding, afneembare trekhaak, silver visions 4*

Afbeelding
VChunky
Starter

Danku danku, in ieder geval duidelijk dat ik het ben als je zo'n V40 spot :razz:
Plaats reactie

Terug naar “V40”