DankjeMU schreef:Yep, en dat geldt net zo goed voor de goedkope V70's!admiral schreef:Maar let op er zijn goedkope 940's in de handel met een flinke dosis aan km's ervaring, die zijn niet voor niets aan de kant gezet. Ze kunnen je flink geld kosten aan achterstallig onderhoud.
Dat is een prachtige 940 trouwensvan de laatste serie zo te zien, incl. kleurgespoten spiegels, witte knippers, dakrails, koplampwissertjes, compleet uitgerust en ook nog mooi diepgroen! Ik zal ook maar een duit in het zakje doen om Olivier richting een 940 te bewegen.... mijn 940 had 207k gelopen, 2e eigenaar, altijd dealeronderhouden bij dezelfde dealer (15 jaar lang!). Heb er onderhand lichtmetalen velgen voor gekocht, geen Adhara's zoals op jouw foto maar Aries.
Hij is van oct 97 dus model 98 zegt men. Ik heb er vol leer (moet er nog in)bij en een kofferbak spoiler met 3e remlicht (moet gespoten worden), een 3 zitrij. En binnenkort een RVS gepolijste strip op de bumpers ipv de in kleur gespoten strip.
Ik heb een wensen lijstje die heel lang is, maar wat er als eerste op komt is CC, auriga's.
Op de beurs heb ik een afspraak met iemand die 4 stalen velgen van 940 mee neemt voor winterbanden. En ik wil nog ff kijken voor een rechter stads/knipperlicht glas voor en een unit achter.