De IMIV werkt fantastisch met deze navigatieradio
Dit zie je als je de IMIV aansluit

Vervolgens de iPod eraan en genieten maar;

Je krijgt er een TV kanaal bij;

En de iPod wordt geladen tijdens het rijden;

Ja dat werkt.cammaro schreef:mischien lees ik eroverheen maar is de video optie ook geschikt voor het oude rti systeem met de cd?
pascal
De lol zit er in het lezen van een Forum.s80t6 schreef:Ik had een paar vraagjes;
* is dit systeem geschikt voor mijn radio? (ik weet het type nr. niet uit mijn hoofd, maar de kenner ziet het wel aan de foto in mijn album, zie link hieronder)
* Wat kost alles bijelkaar (excl. digitenne reciever)
* waar kan ik dat laten monteren?
* waar of via wie kan ik zo'n set bestellen?
iemand enig idee?
ja, zou ik ook gedaan hebben als dit topic geen 8 pagina's vol met bijdragen had, dat wordt een beetje verwarrend wat waar is en wat alweer achterhaald. daarom mijn directe vraag, dank voor je antwoorden. exact wat ik graag weten wou.DrRossi schreef: De lol zit er in het lezen van een Forum.
Oei, da's lastig want ik kan zo slecht wachten.Zodra het verkoop punt in nederland is opgezet is er een mogelijkheid om de inbouw daar te laten doen.
Heb geduld voor de gene die zelf niet graag aan de bekabeling van zijn volvo wil komen.
Jerry
Ja eveneen bevestiging dat Jerry inderdaad de nieuwe aangewezen persoon is voor verkoop (en inbouw) voor NL. Een officieele release komt er aan.Paul schreef:Is Jerry van IMIV?
Ja dat kan wat groter: heb je gelijk aan ... het is op de lijst van "to do".Paul schreef:Van een heel A4 wordt nu 50% gebruikt. Dus de letters haden iets groter gekund (weet niet of dat alleen bij mij is) maar het is een Tip!
Thnx