sanco schreef:
Gekke wereld he, die verzekeringen. Maar gelukkig ben je eerst gered, en dat andere komt dan wel.
Nu maar duimen dat ie strak genoeg is morgen.. ha ha. Knappe Tom die morgen nog nee zegt tegen deze wheels.....
Sterkte met de laatste loodjes. Het recept van Han voor vannacht heb je al gekregen....
Poar nemm, ze zijn in de aanbieding beim Plus en laat die nou net 50meter om de hoek zitten.
Idd rare wereld, ik laat het altijd door mijn broer regelen die tussenpersoon is.
Deze heb ik zelf gedaan omdat mijn broer nu bij een heule grote verzekeraar zit.
Die €20 zit dus in de rechtstreekse handel via internet, voor nu mooi want geen verzekeraar betekend niet rijden morgen.
Ik bel Han zijn voorstel ook even, daar hebben ze ook verstand van Volvo en word er minder apathisch gereageerd op ingevoerde dikke Volvo's
Er was iemand bij een dealer in de buurt die ik vroeg naar een klasse 3 systeem die vroeg of het een "ingevoerde" betrof.
Toen het antwoord ja was moest ze het kenteken hebben waar niets uit voort kwam en daarna het chassisnr, dan is het te hopen dat er verder niets met de auto ergens is gebeurt was daarna het antwoord.
Morgen rijden, wanneer hij er uitziet zoals ze zeggen dat hij er uitziet.