Geplaatst: 10.01.2007 - 21:40
Als die te koop is wel!
Bij latere type auto's waar xenon als accessoire is in te bouwen, wordt eenvoudig de software aangepast.
Bij bv mijn 2001 type is dat nog niet mogelijk, dus boren!
Er blijft overigens altijd een foutcode in het geheugen aanwezig, alleen is deze door modificatie van de shunt niet meer te zien op het display. De defecte gloeilamp indicatie blijft overigens gewoon z'n werk doen.
Ik heb overigens ook de automatische hoogteregeling zelf moeten maken.
gebruik makend van de originele sensor op de achteras.
Ik heb een omzetter gemaakt die van een normale gelijkspanning een spanning genereerd met een frequentie van 2kHz, geschikt voor de stelmotoren. Het nulpunt is eenvoudig in te stellen met een potmetertje.
Bij latere types kan dit met software.
Bij latere type auto's waar xenon als accessoire is in te bouwen, wordt eenvoudig de software aangepast.
Bij bv mijn 2001 type is dat nog niet mogelijk, dus boren!
Er blijft overigens altijd een foutcode in het geheugen aanwezig, alleen is deze door modificatie van de shunt niet meer te zien op het display. De defecte gloeilamp indicatie blijft overigens gewoon z'n werk doen.
Ik heb overigens ook de automatische hoogteregeling zelf moeten maken.
gebruik makend van de originele sensor op de achteras.
Ik heb een omzetter gemaakt die van een normale gelijkspanning een spanning genereerd met een frequentie van 2kHz, geschikt voor de stelmotoren. Het nulpunt is eenvoudig in te stellen met een potmetertje.
Bij latere types kan dit met software.