S60 uit duitsland

Er werden er vanaf 2000 meer dan 500.000 van gebouwd in het Belgische Gent.
Summum
6th Gear member

Robert_T schreef:RTI Navi was wel belangrijk, vraag me nog alleen af of het CD of DVD is...? iemand enig idee? Is een duitse nav makkelijk naar NL te brengen eigenlijk? Mensen met ervaring hiermee?

Verder vraag ik me af of het makkelijk is om later een handsfree telefoon aan te sluiten op de radio.... Zo te zien op de foto is de radio volvo standaard, alleen geen idee welk type.. staat ook niet in de advertentie..
Erg mooie auto, Robert. Goeie kleur en velgen. Een summum uitvoering is natuurlijk luxe. Het staat niet in de advertentie, maar summum hoort ook xenonkoplampen te hebben.

De auto's van bouwjaar 2004 (deze is mj 2005) hebben altijd DVD navigatie. Zoals Ben zei kun je die in het menu gewoon op Nederlands (of iedere andere taal) zetten. Ook de taal van de auto, op je displays en dergelijke, is naar Nederlands te zetten via een software update. Daar moet je even voor langs een dealer.

Telefoon met mute-functie kun je atijd inbouwen. Afhankelijk van je wensen en budget zou je zelfs de ingebouwde Volvo-telefoon nog kunnen laten namonteren.

Succes met de onderhandelingen!
(2008) V70 T6 AWD Summum, Barents Blue, off black leder, full option
(2020) Audi E-tron
(2016) V60 D6 Twin Engine Summum, Magic Blue, Sport leder soft beige, Intellisafe Pro, Hybrid Technology, Security, Family, 19" Bor + 18" Skadi
(2011) V60 2.0T Momentum, Caspian Blue, off black leder, driver support line, exterior styling, 19" Bor + 18" Fortuna
(2005) V50 2.4 Summum, Silver, premium mobility, 18" Atreus
(2001) S60 2.4i Intro Ed. aut, nautic blue, 17" Tethys
Jurgen S60
4th Gear member
Contacteer:

Mooie auto, daar moet een deal uit kunnen komen.

- RTI is DVD (CD was alleen de 1e 2 jaren).
- RTI taal is idd makkelijk via 't menu te veranderen.
- Let wel dat je voor de taal van de boorcomp. dit door de dealer moet laten doen (± 35 euro).
S60 for life!!

440 GL 1988 (25000km)
440 GLE 1989 (120000km)
V40 2.0 1996 (250000km)

S60 2.4 170pk 2000 - mobility line, etc.
Paul
Geartronic member

Schitterende wagen, heeft inderdaad zoals Summum zegt Xenon, zie je ook aan het feit dat je lichtniveau knopje ontbreekt, dit gaat natuurlijk automatisch.

Gave bak mooie prijs maar altijd natuurlijk je BPM nog bij bedenken, maar ziet er goed uit!!

Ben benieuwd en succes met de onderhandelingen!
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus

MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
Robert_T
2nd Gear member

Zaterdag even een proefritje maken... Zal kijken of ik deze week nog een andere auto zie die ik wel wil proefrijden zaterdag, altijd goed voor de onderhandelingen.

GSM zit trouwens geintegreerd... hoe werkt dat eigenlijk met een volvo telefoon? moet je je sim kaart dupliceren en in de auto stoppen? Hoe werkt het met adresboekjes? kan je die van je sim kaart lezen?

De dealer werkt goed mee, hij heeft op verzoek grotere foto's gestuurd, de auto stond wel op zomerbanden... (lelijk!) maar de velgen waar de winterbanden op zitten zijn wel erg mooi.

De garantie is helaas duits, niet europees, auto is schadevrij en niet-roken.
Allemaal wel positief.

Wat fotootjes:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
raydweep
2nd Gear member

Garantie kan gewoon in Nederland.
Als het een Volvo dealer is geeft die meestal Quality1 garantie.
Deze is ook in Nederland geldig en wel bij alle Volvo dealers.
Jurgen S60
4th Gear member
Contacteer:

Telefoon zal ook in Duitse taal staan, maar dat is via menu te wijzigen.
SIM kaart dupliceren bij je provideren. Duo SIMmetje (met daarop je gekopieerde adressenboek) in het vakje daarvoor stoppen en werkt perfect.

Alleen moet je af en toe de nwe. nummers die je in je GSM stopt ook naar de SIM in je Volvo kopieren.

Verder, nog steeds eens strakke bak!!! Veel plezier met de proefrit.

Kijk ook ff voor of deze ook standheizung (standverwarming heeft). Voor zover ik weet hebben alle D5's in Dld dit std. gemonteerd, maar niet alle auto's hebben 't software-technisch afgerond. Dit kan gewoon bij de NL dealer voor iets van 150 euro (ipv rond de 700 in Dld).
S60 for life!!

440 GL 1988 (25000km)
440 GLE 1989 (120000km)
V40 2.0 1996 (250000km)

S60 2.4 170pk 2000 - mobility line, etc.
v70d5
1st Gear member

Hallo,
Mooie auto heb je uitgekozen!!

Voor de telefoon kun je bij KPN een Duo card aanvragen, zijn gewoon 2 sim kaartjes met hetzelfde telefoonnummer. 1 kaartje in de auto en 1 voor de mobiel. Ik dacht dat vodafoon dit ook had. Let wel op dat je maar 1 toestel tegelijk aan hebt staan anders werkt het niet.

De telefoonnummers kun je gewoon van je sim lezen. Bediening is makkelijk en duidelijk via het telefoonpanneeltje of via het stuur.
Ben sinds kort ook bezitter van een V70 met de vaste telefoon en ik moet zeggen dat het goed werkt.

Veel succes er mee.
v70d5
bartv70
5th Gear member

Zit net te kijken, pracht auto.
Om 22.00 nog via de link te bekijken, om 22.15 staat de auto als verkocht!!!
Is het hem geworden?Laat even weten hoe het hele importverhaal in zijn werk gaat.
Wij zijn op zoek naar een V70 die na import rond de €21000 mag kosten
Als jij de gelukkige bent alvast veel plezier ermee

BartV70
V70 2.4D Rica 198pk MJ2004 242.000km..260.000km ....280.000km
Er is genoeg voor ieders behoefte, er is niet genoeg voor ieders hebzucht , Liever gelast dan geleasd
Robert_T
2nd Gear member

Bart,

Ik heb de auto nog helemaal niet gekocht, enkel de dealer verteld dat ik intresse heb en graag een proefrit wil maken... als ik de auto op internet opzoek staat ie nog gewoon te koop....
Robert_T
2nd Gear member

zo, net terug uit duitsland.. proefritje kunnen maken met de S60.

De auto rijdt goed. Er is bijna niks op aan te merken, paar kleine dingetjes;

De auto stuurt zwaarder dan peugeot... volgens mij niks vreemds.

Die lelijke dingen onder de auto zijn ook echt de velgen, die horen er echt bij, de verkoper claimt dat dat de originele velgen zijn :S Maakt niet uit, maar dat kost me geld om te vervangen.

Er zit geen alarm op... volgens mij is dat verplicht voor de verzekering, kost me ook geld.

Dealer was erg netjes en behulpzaam. De auto zag eruit alsof ie zo de fabriek uit kwam rollen. Geen krasje of vlekje te bekennen! zowel binnen als buiten! De motorkap nog even open gehad. Ook dat zag er smetteloos uit.

Maandag gaan we even bellen. Ik heb 'm verteld dat ie voor 22.000 verkocht is. De vraagprijs is 22950. Helaas had hij geen volmacht om te onderhandelen dus weet ik nog niks zeker.

Volgens mij wilde ie wel, maar hij begon wel dat er ECHT niks van de prijs af kon.... geen idee of dat een act is, of dat dat gewoon klopt..

Ben benieuwd
Paul
Geartronic member

Dat is dan inclusief garantie en alles ofniet?

Goed hoor, nette bak. Velgen tsja op Marktplaats gooien, sommigen vinden eht wel leuk!
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus

MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
Robert_T
2nd Gear member

ja, inclusief een jaar "quality 1" garantie....

BPM net even berekend.. dat was even schrikken. Als ik 'm koop kom ik uit op 7700 EUR wat ik even mag afrekenen. (Cat waarde 2004 is voor een summum met navi/gsm denk ik ongeveer 52500 EUR)

Zal wel even kijken of het makkelijk is om de radio/navi en gsm er tijdelijk uit te bouwen. Als iemand hier even een tip over kan geven ben ik zeer dankbaar....
buddo
3rd Gear member

Robert_T schreef: Er zit geen alarm op... volgens mij is dat verplicht voor de verzekering, kost me ook geld.
Weet niet welke verzekering je neemt... maar die van ons is all-risk verzekerd zonder dat er een alarm op zit. Startonderbreker is verplicht bij ons en die heeft elke S60.

Velgen is denk ik niet zo erg dat ze er niet op zitten... kun je gelijk de velgen van jouw keuze er op zetten. Of kun je bij de koop niet bedingen dat ze de velgen even verwisselen met een andere die ze daar hebben staan?
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

"quality 1" is in Nederland niet iets bekends, daarvoor zul je waarschijnlijk terug naar de garantiegever moeten, woon je daar vlak bij is er natuurlijk weinig aan de hand.
Volvo for life
Robert_T
2nd Gear member

Even op en neer naar stadthagen vanuit midden NL valt op zich wel mee.. het is alleen niet erg handig als je serieuze problemen hebt en niet meer kan rijden.. en juist voor kleinere probleempjes zou ik er niet naartoe gaan.

Dit staat letterlijk op de website van de dealer (volgens mij is dat gewoon in NL geldig) zal er nog even duidelijk naar vragen (als) we tot een deal komen....

Hier finden Sie unser aktuelles Angebot sofort lieferbarer Neu-,
Gebraucht- und Vorführwagen.
Gebrauchtwagenkauf ist Vertrauenssache.
Daher bieten wir Ihnen:
1 Jahr Gebrauchtwagengarantie
Gebrauchtwagen Leasing und Finanzierung
Kürzere Finanzierungslaufzeiten zur Senkung der Zinsen möglich
Gebrauchtwageninzahlungnahme
EDV-Fahrzeugbewertung (DAT)
Fahrzeugübergabe-Check
Alle Gebrauchtwagen in hervorragender Qualität und Scheckheft gepflegtem Zustand. Und selbstverständlich mit der 12-monatigen Volvo Europa Garantie auf alle mechanischen und elektrischen Teile Ihres Fahrzeugs.

Mit der Volvo Gebrauchtwagen Garantie können Sie sich darauf verlassen, dass Ihr Wagen nicht nur bestens aussieht sondern auch im Bestzustand ist!
Robert_T
2nd Gear member

en ik zal ook even wat beter naar verzekeraars gaan kijken... (bedankt buddo)

Het begint wel een beetje een 'van alles wat' topic te worden.. ach ja, wellicht voor de volgende mensen die gaan importeren.

iemand nog tips over de uitbouw van navi/gsm/radio?
plim
4th Gear member

Als ik goed geinformeerd ben hoef je geen extra alarm in de auto te laten inbouwen wanneer je via Volvo Insurance verzekert.
(heb mijn auto zelf niet via Volvo verzekert)
Volvo 340 GL; Volvo 440 GL; Volvo 850 GLT; Opel Vectra 2.5 V6 CDX automaat; Nissan Maxima QX 3.0; Volvo V70 2.5 Europa; Volvo S60 2.4, automaat, FastTech, Venetian Red Pearl, Mimas, Edition, Woodline, Svangen; Peugeot 206 2.0-16v GTI, Gris Fer, Leer, 16'' Ouragan, etc. etc.; Volvo S60 2.4T, automaat, Mobility Line, Comfort Line, Nidingen met 17'' Tethys, Family Line, Maya Yellow
Ford Edge 3.5 V6; Chevy Volt; Mustang GT, 5.0 V8
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

Robert_T schreef:Even op en neer naar stadthagen vanuit midden NL valt op zich wel mee.. het is alleen niet erg handig als je serieuze problemen hebt en niet meer kan rijden.. en juist voor kleinere probleempjes zou ik er niet naartoe gaan.

Dit staat letterlijk op de website van de dealer (volgens mij is dat gewoon in NL geldig) zal er nog even duidelijk naar vragen (als) we tot een deal komen....
Een Volvodealer gaat je er zeker weg mee sturen, er bestaat van Volvo uit geen grensoverschreidende gebruiktewagengarantie, dat is altijd een "dealer/importeursgarantie" je zal mogelijk reparaties zelf eerst moeten betalen om ze vervolgens terug te gaan vorderen.
v70d5
1st Gear member

Hallo,

Ook ik heb in mijn V70D5 geen alarm zitten en kan hem probleemloos all risk verzekeren. Dit kan overigens wel per verzekeringsmaatschappij varieren. Blijkt dat dit is gerelateerd aan de nieuwprijs van de auto.

Voor het uitbouwen van de NAVI GSM en de radio kun je eens kijken bij :
http://vccs.volvocars.se/accessories/ii/search.asp
Dit zijn de inbouwhandleidingen, omgekeerd is uitbouwen.
Het schijnt trouwens opvallend vaak voor te komen dat import autos (verhaal gaat in elk geval bij mercedes) gaten in het dashboard hebben. Kan de douane niets aan doen bij de bepaling van de BPM en scheelt een hoop

Veel succes
v70d5
Robert_T
2nd Gear member

Bart,

Dat bedoel ik ook. Kleine dingetjes betaal ik zelf wel, daarvoor ga ik niet de moeite nemen om 300KM enkele reis te rijden... gelukkig hebben we daar vrienden wonen, dat maakt het al iets minder vervelend. Wanneer er iets groots mis is en ik kan naar duitsland, rij ik daar naar toe.

Goed om te weten dat de tekst op de website een beetje misleidend is i.e.g

@v70: Bedankt voor de link, zal er eens gaan kijken...
Plaats reactie

Terug naar “S60 my 2000 t/m 2009”