Erg mooie auto, Robert. Goeie kleur en velgen. Een summum uitvoering is natuurlijk luxe. Het staat niet in de advertentie, maar summum hoort ook xenonkoplampen te hebben.Robert_T schreef:RTI Navi was wel belangrijk, vraag me nog alleen af of het CD of DVD is...? iemand enig idee? Is een duitse nav makkelijk naar NL te brengen eigenlijk? Mensen met ervaring hiermee?
Verder vraag ik me af of het makkelijk is om later een handsfree telefoon aan te sluiten op de radio.... Zo te zien op de foto is de radio volvo standaard, alleen geen idee welk type.. staat ook niet in de advertentie..
De auto's van bouwjaar 2004 (deze is mj 2005) hebben altijd DVD navigatie. Zoals Ben zei kun je die in het menu gewoon op Nederlands (of iedere andere taal) zetten. Ook de taal van de auto, op je displays en dergelijke, is naar Nederlands te zetten via een software update. Daar moet je even voor langs een dealer.
Telefoon met mute-functie kun je atijd inbouwen. Afhankelijk van je wensen en budget zou je zelfs de ingebouwde Volvo-telefoon nog kunnen laten namonteren.
Succes met de onderhandelingen!