mooi,ziet er idd beter uit met de nieuwe velgen,en "iets" minder lastig schoon te maken
teller loopt aardig door,al weer bijna tijd voor de eerste beurt?
volvo s40 1.8 aut. '97 volvo v40 1.9D 115pk '03
volvo V50 D5 2007 edition II sport
Dank voor de reacties! Ik heb inderdaad een mooie deal gemaakt met de dealer. Ik heb sinds januari 6 nieuwe Volvo's bij hem besteld (voor collega's), dus hij is me zeer dankbaar. Ik heb inmiddels een aantal paketten voor niets gekregen (Season-line, Winter-line, Xenon-verlichting) op verschillende auto's. Voor mezelf heb ik een set dakdragers gekregen, alsmede een TomTom met inbouw (gebeurt donderdag as.) en deze set Sagitta's, die op een andere showroom-S40 zaten. Ze zijn gewoon omgewisseld met mijn 16" Crius. Dus blij met de dealer? Dacht het wel!!
Denk inderdaad dat ik over een week of 4 voor de eerste beurt kan gaan, is bij 20000 km...toch?
Absoluut, louter positief! Zit heerlijk, rijdt heerlijk, snel en comfortabel, ligt als een blok op de weg... nog meer superlatieven nodig ? HIer nog wat meer nieuwe foto's van vandaag:
tot nu toe zeer positief, het gebruik van de boordcomputer zorgt ervoor dat ik mijn best doe om zo snel mogelijk te schakelen= weinig verbruik. Daarnaast even wennen aan de 6 bak en het feit dat het een diesel is. Maar het pedaal even goed intrappen geeft me een idee wat voor kracht ie heeft, en die is niet onaardig .
Verder een zeer stille,zeer uitgeruste auto. Zoals je misschien gelezen hebt heb ik de Ipod via de audio aangesloten en ben ook zeer verrast over de geluidskwaliteit....
Sinds 6 april 2006 v50 2.0d, edition 2 Deep Blue solid