Pagina 2 van 2
Geplaatst: 12.03.2007 - 17:51
door Jak
Teveel power
Nee, ik ga voor koppel bij laag toerental. Als dat al merkbaar is ..
T5 is doorgaans weer duurder.
T5 hoorde ik, is ook wat "strakker" geveerd, maar alles gebaseerd op hear-say en wat testritten. Voor echte ervaringen kan ik je helaas geen antwoord geven..
Jak
Geplaatst: 12.03.2007 - 19:28
door buddo
Jak schreef:
Teveel power

T5 is doorgaans weer duurder.
T5 hoorde ik, is ook wat "strakker" geveerd, maar alles gebaseerd op hear-say en wat testritten.
Over je budget kan ik natuurlijk niet oordelen, maar een T5 is echt geen sportwagen zoals een M3 of zo. Het is natuurlijk wel een erg snelle auto, maar toch echt met nadruk op prettig/ontspannen rijden met voldoende power reserve. Dus geen zenuwachtig weggedrag en hyperactief communicerende stuurinrichting of keihard afgeveerd... voor een vergelijking zou eens een M3 en T5 na elkaar moeten rijden, dan weet je wat ik bedoel.
Geplaatst: 12.03.2007 - 21:24
door Jak
Ok, ga ik eens proberen, maar ik kan me er wat bij voorstellen.
Hoe zou jij de verschillen 2.5T en T5 willen noemen? Zou ik ernaast zitten? Dan hoor ik het graag
Ik maak liever ook de juiste keus en het verhaal dat een 2.5T de stilste, soepelste (lees lagetoeren power) en "comfortabelste" versie zou zijn sprak me wel aan. Dat gekoppeld aan eerdere rij-impressies, zo kwam ik tot een voorkeur voor een 2.5T..
Jak