Pagina 2 van 2
Geplaatst: 18.02.2007 - 21:14
door Barry (Grillmeister)
Trouwens als ze bij mij een spatbord in 1 dag kunnen spuiten kunnen ze die dragers ook wel in een dag klaar hebben denk ik.
Geplaatst: 18.02.2007 - 21:38
door bardos
Ben ik blij dat ik een tweedehandse heb gekocht......
Laten we er maar van uitgaan dat het een goede dealer is en dat je na deze kl...start veel plezier van je auto zal hebben.
Geplaatst: 19.02.2007 - 09:06
door Geppekop
Een kras, deuk of buts is altijd balen natuurlijk. Maar op een verse Volvo....
..... Ik hoop dat je een goede regeling met de dealer kunt treffen.
Suc6.
Groet
Gep
Geplaatst: 20.02.2007 - 20:24
door sijn
Garage zet er een nieuwe drager op; wordt besteld. Ik werd zeer correct geholpen. Dit versterkt mijn vertrouwen in deze dealer verder. Het is nog wel onduidelijk wat de oorzaak is. Ik zal in het weekend wat foto's maken van de hele auto en op de site zetten. Het rijdt werkelijk geweldig!
Geplaatst: 20.02.2007 - 20:26
door bardos
Gefeliciteerd, en nou echt gaan genieten.....
Geplaatst: 20.02.2007 - 20:28
door Oceanracer
Eind goed, al goed! Gelukkig, en veel plezier er mee!!!
Geplaatst: 20.02.2007 - 20:34
door Maarten
en dat is nu het verschil tussen de seat dealer van hans en de volvo dealer.
geeft me toch wel weer een fijn gevoel.
zo hoort het ook eigenlijk gewoon.
=D>
Geplaatst: 20.02.2007 - 20:56
door Geppekop
Prima geregeld!
Geniet van de auto.
Geplaatst: 21.02.2007 - 09:34
door Guestuser
goed gedaan! Leve Volvo!
Geplaatst: 21.02.2007 - 09:37
door bart simpson
Heren, waar gaat het hier nog over? een slordig foutje is simpelweg hersteld, ik had niets anders verwacht, nogal wat mensen hier wel naar het lijkt.
Geplaatst: 21.02.2007 - 09:48
door VolvoXC70
:-#
Geplaatst: 21.02.2007 - 09:51
door BlackSapphire
bart simpson schreef:Heren, waar gaat het hier nog over? een slordig foutje is simpelweg hersteld, ik had niets anders verwacht, nogal wat mensen hier wel naar het lijkt.
Tja, hoe zou dat komen

? Eerlijk gezegd, ik heb nog geen/nauwelijks ervaring met Volvo-dealers, maar de autobranche in het algemeen staat niet goed bekend: Los van het feit of dat terecht is of niet, dat is nu eenmaal het 'gerucht'. En imagoschade herstel je erg moeilijk. Het slechte gerucht is dan: ze creƫren hun eigen werk, herstellen dingen die niet stuk zijn, vernielen dingen die goed zijn, etc. Nogmaals: terecht of niet, dat is het imago.
Des te verheugender is dat het in deze case allemaal goed is opgelost. En eigenlijk kon je nauwelijks anders verwachten. Neemt niet weg dat je volgens mij flink staat te balen als je je nieuwe auto al met een kneuzing afgeleverd krijgt.
Geplaatst: 21.02.2007 - 10:04
door bart simpson
VolvoXC70 schreef:bart simpson schreef:Heren, waar gaat het hier nog over? een slordig foutje is simpelweg hersteld, ik had niets anders verwacht, nogal wat mensen hier wel naar het lijkt.
Inderdaad, als ik kijk naar mijn Volvo dealer dan vind ik dit een hele positieve ervaring!
zeker nog geen echte ervaringen met de RR dealer opgedaan?
Als je iemand niet vertrouwd koop er dan geen auto, als je het vertrouwen had om er een berg geld achter te laten (want daar hebben we het hier over) heb dan ook het vertrouwen dat zoiets onbenulligs (maar absoluut wel erg slordigs) zonder discussie zal worden opgelost, ook een aflevering is mensenwerk.
Ik ken voldoende "schimmige" branches, b.v. installatiewerk, aannemerij, computerleveranciers, onderhoudsbedrijven, schoonmaakbedrijven, vrijwel iedere dienst die geleverd wordt kan onderwerp van zo'n discussie worden....
Geplaatst: 21.02.2007 - 10:12
door BlackSapphire
Klopt.
Geplaatst: 21.02.2007 - 10:22
door Paul
Tjsa ik vind het ook de normaalste zaak van de wereld dat het gemaakt is/wordt. Maar ja...
Geplaatst: 21.02.2007 - 10:34
door Hans
Dat is het blijkbaar dus niet altijd...in dit geval dus wel..gelukkig maar.
Geplaatst: 21.02.2007 - 13:54
door Barry (Grillmeister)
Eind goed al goed, nu nog even de naam van de dealer voor de statistieken en dan een slotje?
Grt B
Geplaatst: 18.05.2007 - 09:33
door sijn
Het heeft erg lang geduurd (ben 8000 km verder), maar deze week is de beschadigde drager vervangen. Het duurde zolang omdat de drager kennelijk moeilijk te leveren was. Het is een nieuwe type: glad, zilverkleurig gespoten en niet de geborstelde aluminium look, zoals bij de XC70.
Grote hulde voor de manier waarop dit opgelost is. Ik hoefde niets te betalen en ben altijd zeer correct geholpen. Ik ben zeer blij met de service van Volvo. Zo'n auto kost wat, maar dan maakt de manier van werken weer veel goed!
Nu nog zo'n IMIV er in en nieuwe RTI DVDs halen, dan is hij helemaal klaar.