Dat was nou ook weer niet de bedoelingRemco29 schreef:Hmmm.gelijk weer een beetje onzeker geworden

Ik vind de C30 een hele mooie wagen om te zien. Maar als ik mijn eigen ervaringen met Volvo afzet tegen mijn ervaringen met andere merken, wint Volvo het niet op prijs en degelijkheid. En vooral dat laatste had ik anders verwacht (lees: ingeschat). Ook die ogenschijnlijk "kleine dingetjes" bij de S40/V50 zoals klapperende verwarmingskleppen, vochtige koplampen en spontaan niet-startende 2.0D's (ik noem maar even een paar zaken) zouden mij op dit moment niet doen besluiten een nieuw model van Volvo aan te schaffen. Mijn V70 is van 2002, maar in 2001 gebouwd, dus valt daardoor nog onder de serie I. Naar verluid is de 2e serie beduidend verbeterd. Volgend jaar zal ik het weten, omdat ik dan een V70 2.4T Aut OceanRace wil kopen. Ik heb de hoop dus nog niet opgegeven...
Misschien dat menigeen mij (te) kritisch vind. Ik zal dat ook niet ontkennen. Maar ik ben wel van mening dat wanneer een groot deel van je (spaar)geld op gaat aan een auto, dat je daar dan ook (nogal) wat van mag verwachten. Misschien dat als ik een leaseauto zou hebben, ik ook wat minder beren op de weg zou zien.