Chroomsierlijstjes Summum apart bestelbaar?

In deze rubriek dus alleen over de V70 met 'schouders'.
Ga voor de V70 Classic (dus het 850 model) naar de 850 rubriek.
MaXX99
2nd Gear member

Dat ik u als medewerker van Volvo dom vind is ook een klare waarheid.
Niet om te flamen of zo, maar ben ik de enige die de commentaar van Bart door heel deze thread door ongepast, kinderachtig en grof vind ?

Ik heb destijds (+/- 10 jaar terug) 6 maand bij Volvo Construction Equipment Europe gewerkt als externe consultant gewerkt en kan je verzekeren dat behalve de naam de verschillende onderdelen van Volvo NIETS met elkaar te maken hebben behalve de naam en het datacentrum ...
2007 V70 2.4D 163pk/340Nm RICA 226pk/460Nm Comfort Line, barentz blue, Oak leder sportzetels, getinte ramen, 16-duims 5-spaaks nodus velgen.
liquid_force
6th Gear member

enerzijds ben ik het met Bart eens dat het niet kies is om interne kortingen te publiceren op een openbaar forum, waar deze prijzen niet beschikbaar zijn voor normale kopers.

anderszijds kan Bart het ook op een iets politiekcorrectere manier brengen, maar denk dat je daar doorheen moet lezen.

dat er verschil is tussen volvo en volvo weet bart zelf ook zeer zeker wel :)
MaXX99
2nd Gear member

enerzijds ben ik het met Bart eens dat het niet kies is om interne kortingen te publiceren op een openbaar forum, waar deze prijzen niet beschikbaar zijn voor normale kopers.
:) Ik heb de indruk dat ik in het niets roep :)
Zijn geen interne voorwaarden hoor ... althans niet wat mij betreft ... Het zijn ook de volvo Days in België en elke particuliere/zakelijke klant kan aan die voorwaarden in belgië ... en voor de V70 blijven ze geldig tot de nieuwe uitkomt ...

Maar daarmee heeft Gilbert nog steeds geen chroomlijstjes ;) ...
2007 V70 2.4D 163pk/340Nm RICA 226pk/460Nm Comfort Line, barentz blue, Oak leder sportzetels, getinte ramen, 16-duims 5-spaaks nodus velgen.
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

@ maxx99, je hebt het zelf over een korting die je nu al vergeten bent, dan zal het waarschijnlijk ook niets byzonders geweest zijn, zeker niet de gesuggereerde kortingen die onze Volvocollega's zo fier roepen.

Nieuwe Volvo's zijn voor dealers niet eens beschikbaar voor die tarieven, laat staan voor consumenten.....

Voel me door eerdere gedane politiek niet correcte uitlatingen doorgaans dan ook niet geroepen ze wel politiek correct te beantwoorden.
VolvoXC70
4th Gear member

23% korting... en den ollander maar blij zijn met gratis flut radio en mattenset :o
Ben
Executive Member
Contacteer:

Op de .be site zie ik acties op 24 en 25 maart. Geen 23% korting maar wel een sportspak met een inhoud van € 6400 die normaal voor € 1950 wordt aangeboden en nu gratis wordt gegeven.
Ennuh, het is vandaag de 26ste dus die actie is al voorbij.
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

Vind het doen van de suggestie dat er voor iedereen zomaar 23% korting te behalen is wat dom, blijf daar ook onverkort bij.

Om te illustreren dat Belgie niet het paradijs is toch even wat Volvo's naast elkaar gehouden, als voorbeeld even een V70 2.5T Sport met Plus pack, deze kost je ex. de btw in Belgie € 38.545,48, diezelfde V70 2.5T had je in Nederland incl. o.a. adaptieve xenon, schuifdak en parkeerverwarming € 31.494,45 ex. de btw gekost.... je boft inderdaad maar in Belgie....
TaxiGilbert
2nd Gear member

bart simpson schreef:@ maxx99, je hebt het zelf over een korting die je nu al vergeten bent, dan zal het waarschijnlijk ook niets byzonders geweest zijn, zeker niet de gesuggereerde kortingen die onze Volvocollega's zo fier roepen.

Nieuwe Volvo's zijn voor dealers niet eens beschikbaar voor die tarieven, laat staan voor consumenten.....

Voel me door eerdere gedane politiek niet correcte uitlatingen doorgaans dan ook niet geroepen ze wel politiek correct te beantwoorden.
Bart, nog es ter verduidelijking: elke dealer kan van Volvo Cars uit 8% korting geven aan iedereen! De 12% extra wordt bijgepast door ( in mijn geval Volvo Trucks ), de extra 3% is nu tijdelijk door de uitfasering van de V70 en ook geldig voor iedereen! Dit is de enige, correcte, politieke waarheid...
Gast

MaXX99 schreef:Wel Bart ...

Ik heb anders als zelfstandige ook mijn V70 besteld (niks werknemer van Volvo Cars, Trucks, VCE of whatever) en heb volgende verkregen van de dealer :

* gratis Comfort Pack met de 16" velgen bovenop
* 800 euro korting exclusief (alstublieft)
* nog es een extra dealerkorting (maar die ken ik neet meer vanbuiten)
* 5 jaar garantie

En ... heb ook nog verkregen om mijn Bonus Malus op -3 te krijgen ....

Wat kan een mens meer wensen ... behalve de snelle levering van mijn V70 !
Ook voor 29.000 euro?

Je zou bijna in Belgie gaan wonen en werken bij Volvo..................naaa
Nee toch maar niet.
Maar toch geweldig dat Volvo dit voor zijn medewerkers doet.
En...... als ik @bart mag geloven (gezien de uitlatingen) doen ze dit in NL niet.
Kijk.... dat is nu jammer!! :P
Paul
Geartronic member

Leuk te weten wat de condities zijn als je een Volvo kan kopen bij je je eigen werkgever, of een zusje ervan.
Ik als baas zou het inderdaad niet echt gepast vinden dit op een openbaar forum kenbaar te maken. Dus ben het ook helemaal eens met Bart.
En je steekt toch wat ogen in als je zegt, "je bent zot als je het met deze salon condities niet doet" Wat inderdaad niet voor iedereen geldt...

Maar al met al, zijn blij met de XC70 die ook aardig in de aanbieding zat.

Oh. Over je stripjes, volgens mij is dat gewoon los te bestellen. Een summum wordt ook wel eens aangereden of remt te laat...
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus

MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
MaXX99
2nd Gear member

Ook voor 29.000 euro?
Bijna ... voor +/- 32.500 Inclusief BTW
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

MaXX99 schreef:
Ook voor 29.000 euro?
Bijna ... voor +/- 32.500 Inclusief BTW
Wat heb je dan voor dat geld? want hoe je het ook went of keert, sinterklaas bestaat niet, ook niet in Belgie.
MaXX99
2nd Gear member

Een nieuwe V70 2.4D 163 pk met

* Comfort Pack met 16" velgen
* select leder Oak sport
* Houtafwerking
* Metaalkleur
* Stalen afscheidingsrek voor de koffer
* enkele prularia zoals bekerhouders
* 5 jaar garantie ipv de standaard 2 jaar (was een speciale actie van de dealer)

Met dergelijke voorwaarden, uiteraard ging ik voor de Volvo ... voor dat geld heb je een basis passat variant 2.0TDI highline ... en vind de V70 nu toch wel net wat meer auto dan de passat ... ik denk dat de meesten hier dat wel zullen beamen :)

Of sinterklaas nu al dan niet bestaat dat laat ik in het midden ... :) Ik weet alleen dat ik een goede wagen aan een goede prijs heb gekocht ....

Je merkt het trouwens ook in het Belgische straatbeeld ... Vele glimmende nieuwe V70's op de baan. Na het VW drama in vorst wil Vovlvo Genk mss wat de industrie aanzwengelen, weet ik veel .. maar het werkt wel ! Sinterklaas daar gelaten ...
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

Het is in ieder geval een realistischere consumentenprijs dan taxigilbert hier eerder suggereerde, alhoewel ik van de Belgische marketing rond een Autosalon nooit wat zal gaan begrijpen, je hebt er een mooie Volvo voor een scherpe prijs gekocht, gefeliciteerd ermee!
Koidream
3rd Gear member

Ik zal maar niet zeggen dat ik bovenop de kortingen die TaxiGilbert aanhaalt ook nog eens BTW vrij koop...
Ah ja, op de diplomaten uitvoering zitten dan ook nog eens opties die anderen zwaar moeten betalen. Of ik me hier voor schaam? Zeker niet, of ik hier van profiteer? Zeer zeker wel, zou u toch ook doen?
Ah ja, ik ben geen medewerker van VOLVO...
BMW 315
BMW 518
Daihatsu Rocky 2.8D
BMW 320i
BMW R100RT
Triumph Spitfire 1500
Rover 623 Si
BMW 518i
Alfa Romeo 156 1.9JTD
VOLVO S60 D5
Range Rover Evoque TD4
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

"some animals are more equal...." is een zeer goed passend citaat volgens mij.

Het is inderdaad mooi dat als je bij een overheid zit die bepalen mag wat een ander aan belastingen betaald je er zelf van vrijgesteld bent....
Je mag als diplomaat ook dronken rijden, fout parkeren, te hard rijden, je personeel mishandelen en meer dingen doen die een ander wel zwaar aangerekend worden.. maar een diplomaat is door eigenaardige regels vaak onschendbaar, representatief ben je als diplomaat iig niet voor de gemiddelde Volvokoper die het allemaal zelf moet betalen.

De genoemde faciliteiten gaan in de praktijk maar voor een enkeling op, de grote groep van Volvokopers moet gewoon de volle mep betalen, en de enkeling die de mazzel dan toch heeft zal het hier dan met graagte de grote groep ook nog even schaamteloos inwrijven, jammer, smakeloos en erg dom... of je nu diplomaat of volvomedewerker bent of niet...
sdebelle
1st Gear member

Bartje, het is tijd dat je wat ruimer begint te denken en jezelf eens begint minder te frustreren.
De wereld zit nu eenmaal zo in mekaar.
Ik ken mensen genoeg die in de sector werken en of ze nu voor VW, BMW, toyota of iets anders werken al hebben ze een schone korting op hun wagens.

Maar dat gebeurt overal, iemand die bij Philips werkt die heeft ook zijn TVs voor geen geld.
Dit is geen staats geheim, iedereen weet het en het lijkt me ook logisch.

Als jij daar een probleem mee hebt dan zul je voor de rest van je dagen lopen klagen en iedereen verwijten.
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

Wat mensen intern via een werkgever krijgen is mogelijk een onderdeel van hun arbeidsvoorwaarden, de suggestie hier doen dat het allemaal normaal voor eenieder ook zomaar verkrijgbaar is is een apert onjuiste.
Volvo for life
TaxiGilbert
2nd Gear member

Het is een publiek geheim dat medewerkers van een constructeur kortingen krijgen, dit is niet alleen bij Volvo hoor. Een vriend werkt bij Ford New Holland, de Fiat groep nb en kreeg 29 :shock: % korting op zijn nieuwe Alfa! Mogen wij dit niet vermelden op een forum mss, ik dacht dat een forum een openbare plaats was waar iedereen binnen de grenzen natuurlijk zijn ding kan zeggen of niet soms? Ik doe dit niet om op te scheppen, ik kreeg gewoon de vraag om dit te verduidelijken wat de condities zijn, maar jammergenoeg steekt dit idd de ogen uit van sommigen wat ik betreur. Alles wat ik zeg is klare waarheid, niks gelogen, tis gewoon zo! Om te bewijzen zet ik de offerte in bijlage, kunnen jullie zwart op wit (zonder persoonlijke gegevens) zien dat ik jullie geen blaasjes wijsmaak. En nu zwijg ik erover....
TaxiGilbert
2nd Gear member

Oeps...
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gesloten

Terug naar “V70 MY2000 t/m MY2008”