nee niet schadelijk geweest voor de auto aangezien het pas de twee tankbeurt was.
Ik stond op het moment van de 5 liter van de ANWB niet vlak op de weg. Wellicht dat het daarom niet werd opgemerkt?! Hoe dan ook het blijft een vaag verhaal dat de meters niet werkten.
Hopelijk is de auto nu weer helemaal in orde
Eerste C30 met pech?
-
- Starter
Ik heb gehoord dat dat bij moderne diesels automatisch gebeurt.menjo schreef:Omdat je ook nog de pomp moet ontluchten.Moondust schreef:Maar waarom heeft het bijgooien van 5 liter diesel door de ANWB dan niet geholpen? En is het leegrijden van de tank nog schadelijk geweest voor je wagen?
-
- Starter
Erg vervelend, heb je net een nieuwe auto en dan sta je stil...
Maareh, ik zat net nog eens in het boekje te lezen (ja, je moet wat als je nog 3 weken moet wachten) er bestaat ook zo iets als Volvo Assistence. Volgens het boekje is dat gratis hulp bij pech, lekke banden, verkeerde brandstof etc. Klinkt als een gratis wegenwacht, waarom heb je die niet gebeld? Is een ANWB lidmaatschap wel nodig?
Maareh, ik zat net nog eens in het boekje te lezen (ja, je moet wat als je nog 3 weken moet wachten) er bestaat ook zo iets als Volvo Assistence. Volgens het boekje is dat gratis hulp bij pech, lekke banden, verkeerde brandstof etc. Klinkt als een gratis wegenwacht, waarom heb je die niet gebeld? Is een ANWB lidmaatschap wel nodig?
- Oceanracer
- Geartronic member
Niets is gratis natuurlijk. Als je de wagen volgens het onderhoudsvoorschift bij de dealer aanbiedt, krijg je recht op Volvo's Assistance. Wanneer je echter buiten kantoortijden met pech oid tot stilstand komt wordt op kosten van Volvo de ANWB ingeschakeld. Het afsluiten van een wegenwachtabonnement is derhalve niet noodzakelijk, zelfs overbodig.
Volvo V70 1999 TDI Nautic Blue
Volvo V70 2002 2.4 Ocean Race
Volvo V70 2002 2.4 Ocean Race
In mijn geval: Volvo assistance was door mij gebeld. Zij zorgen voor het ANWB mannetje... Het zal mij een zorg zijn wie er komt als het maar geregeld wordt 

-
- 3rd Gear member
Gelukkig loopt mijn auto nog wel met 30km op de terugtel meter....
2014 - BMW
2011 - 2014 S60 Drive
2007 - 2009 C30 1.6i Kinetic
2011 - 2014 S60 Drive
2007 - 2009 C30 1.6i Kinetic