Maar schakelen deed ie goed ja. Het was trouwens mijn eerste eigen Volvo. Kun je nagaan hoe goed het mij beviel!
Ik rijd nu al een paar jaar in een "GDI" van bouwjaar 2000(phase 1). Ik heb er tot nu toe heel weinig problemen mee gehad.Jaco S schreef:dus als goed begrijp geen 1.8I kopen!maar 1.8i rijd wel weer een stuk zuiniger toch dan de normale 1.8??
zijn alle 1.8i sucks dan of dat ook weer niet?
als hij altijd al op v-power (of soortgelijk) gereden heeft zal het idd allemaal wel meevallen.Jaco S schreef:dus als je een gdi neemt moet je altijd v-power tanken?anders gaat die flippern?en het bouwjaar maakt dan niet uit
Betekent dit dat je dus super benzine zou moeten tanken als ze spreken over v-power, of hoe moet ik dat zien.Hij rijdt inderdaad redelijk zuinig bij normaal gebruik ( 1 op14/15), en inderdaad klopt het ook dat hij op V-Power beter loopt. Ik krijg steeds het idee dat als hij op Euro95 loopt, gewoon te zuinig wil rijden, waardoor de motor gaat inhouden. Met V-Power merk ik dit niet meer.
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/at ... id=4156239