Pagina 2 van 2
Geplaatst: 03.05.2007 - 22:50
door mrg_ed
Ik moest even denken aan de vaker voorkomende klacht dat het RTI beeld stoort bij motor aan (meestal verticale strepen en onrustig beeld), veroorzaakt door een ground loop. Dit maakt het beeld dan ook vager.
Geplaatst: 04.05.2007 - 09:05
door Maarten
waar gebruik je dat cameraatje eigenlijk voor,is dat puur voor het aankoppelen van een caravan of aanhanger,of voor het achteruit rijden in het algemeen?
Geplaatst: 04.05.2007 - 09:11
door Ben
Omdat de mogelijkheid op de
iMIV zit wilde ik die ook benutten. Alleen voor achteruitrijden dus, caravan heb ik niet meer maar zo af en toe hangt er nog wel eens een aanhanger achter en dan is het heel makkelijk bij aankoppelen.
Geplaatst: 04.05.2007 - 09:18
door liquid_force
en het staat gewoon stoer

Geplaatst: 04.05.2007 - 09:36
door paQ
Ben zou je aub een foto kunnen maken van de beeldkwaliteit? of omschrijven hoe goed je het zelf vind?
had je geneogen genomen met minder zeg maar?
Ben ook benieuwd hoe het in het donker zit
'k moet die camera snel inbouwen. heb nou al twee keer ergens op gezeten.

En de andere keer als ik dekn "nu zit ik er echt bijna op" zie ik bij uitstappen dat ik nog 80 cm heb :shock: :oops: (rare S60 kont)
Geplaatst: 04.05.2007 - 09:43
door Ben
De beeldkwaliteit gisteren bij de garage was 100%. Daarna wat wazig.
Ik ga straks rijden en zal m'n camera meenemen om wat foto's te maken.
Geplaatst: 04.05.2007 - 09:47
door Ben
Als je
hier kijkt zie je hoe XC70pete hem heeft ingebouwd. De mijne is op exact dezelfde manier.
Zoek ook even op
www.swedespeed.com op xc70pete. daar staan wat grotere foto's.
Geplaatst: 05.05.2007 - 21:16
door louis
@Louis
Kunnen dergelijke pieken ook ontstaan als je bijvoorbeeld een uitlaatsteun laat lassen? Het is nog niet nodig, maar dan weet ik het alvast als ooit dat ophangbeugeltje aan de achterdemper gelast moet worden.[/quote]
Lassen aan de auto kan regelmatig voor defecte elektronica zorgen.
Ik krijg in ieder geval regelmatig radio- en navigatieapparatuur binnen dat na enig laswerk aan de auto niet meer functioneert.
Als je gaat lassen bv aan de uitlaat zorg dan dat de massaklem van het lasapparaat zo dicht mogelijk bij het te lassen punt zit en dat deze ook goed contact maakt. Zo verklein je de stroomkring.
Houdt de elektrische bedrading van de auto zoveel mogelijk uit de buurt.
Over het loskoppelen van de accu hoor ik twee verhalen.
De een zegt loskoppelen terwijl de ander weer zegt laten zitten dan vangt de accu de piekspanningen op.
Zelf denk ik het laatste maar kan niet uit eigen ervaring spreken.
Geplaatst: 05.05.2007 - 21:44
door Frumpy
Louis, bedankt.

Geplaatst: 06.05.2007 - 15:18
door s80 1999
dat de accu piekspaningen op neemt kan wel kloppen, het gebeurd wel eens dat ze daardoor exploderen.
en geloof me dat accu zuur wil je niet over je heen krijgen, de gaten vallen terplekke in je kleding.
Geplaatst: 06.05.2007 - 15:21
door Ben
We gaan wel érg off topic mannen!
Geplaatst: 06.05.2007 - 15:32
door Maarten
en dat nog wel op jouw topic
maar heb je alweer helder beeld?