En qua veiligheid, ze hebben tegenwoordig zo veel lectronische hulpmiddelen waar ze de autosport al mee kapot maken, en in een wagen voor de openbare weg hebben ze nog meer van dat soort zaken. En die komen de veiligheid dan wel ten goede.
Nee, ik zou nooit een BMW kopen. Ik heb er in leren rijden en dat was dat. Maar één kopen nee dank je! Er rijden te veel foute figuren in de auto's van de prijsklasse die ik mij wil veroorloven voor een auto.menjo schreef:Voor de mensen die zo graag willen dat een Volvo net een BMW wordt is toch al een prima oplossing? BMW kopen. Zal wel te duur en te karig zijn... maar dat wordt een Volvo onder BMW ook, want de ontwikkelingskosten gaan dan gewoon omhoog.Ik verlang soms echt wel terug naar RWD want daarin heb ik leren rijden.! (BMW 320i uit 1985)
Eh, je bedoelt zoiets als mijn 264???menjo schreef:RWD? Dat betekent dan toch meteen het einde van alles waar Volvo voor staat? Onveiliger weggedrag en de motoren in de lengterichting.
Inderdaad, of denk je dat die veiliger is dan een huidige S80?Sander van Buiten schreef:Eh, je bedoelt zoiets als mijn 264???menjo schreef:RWD? Dat betekent dan toch meteen het einde van alles waar Volvo voor staat? Onveiliger weggedrag en de motoren in de lengterichting.
.... there would be NO survivors ....volgens Tiff Needel.MDA schreef:Veiligheid... volvo... BMW... Filmpje!
Ik sluit me hier helemaal bij aan!Oceanracer schreef:De wegligging van een BMW, de uitstraling van een Volvo und die Deutsche Grundlichkeit: Ik kan niet wachten!
Huhh... de wereld op zijn op zijn kop!menjo schreef:RWD? Dat betekent dan toch meteen het einde van alles waar Volvo voor staat? Onveiliger weggedrag en de motoren in de lengterichting.
Morgen nog!?Ben schreef:
BMW seriously considered launching a takeover bid for Volvo earlier this year, Autocar can reveal.
En de prijs van de BMW.german schreef:Ik sluit me hier helemaal bij aan!Oceanracer schreef:De wegligging van een BMW, de uitstraling van een Volvo und die Deutsche Grundlichkeit: Ik kan niet wachten!
Misschien ooit een S60 R6 met RWD
Nee, een Volvo is nu al goedkoop? :?Geppekop schreef:En de prijs van de BMW.
![]()
Volvo's worden dan wellicht helemaal niet meer betaalbaar.
Ze maken ook één van de, zo niet dé beste auto's.v700r schreef:Ik vind dit wel leuk, de mensen die altijd het hardst ageren tegen BMW kunnen nu niet wachten want BMW is gewéldig. Hebben beslist ook een petje.
Ik vind dat hier wel erg makkelijk conclusies worden getrokken over welke personen in bepaalde 2e hands auto's rijden. Ik ben dit al in meerdere topics tegen gekomen en ik maak hier bezwaar tegen. Dat iemand bijvoorbeeld in een Golf rijdt en een petje draagt, maakt hem nog niet tot uitschot o.i.d. Ik wil niemand met deze opmerking persoonlijk aanvallen, maar ik ben dit soort insinuaties al vaker tegen gekomen en ik vind dat op z'n minst "niet netjes".v700r schreef:Ik vind dit wel leuk, de mensen die altijd het hardst ageren tegen BMW kunnen nu niet wachten want BMW is gewéldig. Hebben beslist ook een petje.
Ik heb anders niet zo'n probleem met mn ford en zn onderdelen...misschien ligt dat wel aan Volvo zelfAlexV70 schreef:Morgen nog!?Ben schreef:
BMW seriously considered launching a takeover bid for Volvo earlier this year, Autocar can reveal.
Ik ben die Ford (en andere Italiaanse troep) onderdelen wel zo zat, wat een bagger wordt er tegenwoordig op een Volvo gemonteerd.
Goed plan.
Volvo-rijders zijn geen BMW-rijders en omgekeerd.
Totaal verschillend publiek. Even mijn zwager ingedachten.........klopt!