Vandaag dus de ervaring van het oude type achtervering.
Met twee mensen op de achterbank is ieder drempel een crime. "klonk".
Heel rustig over de drempels rijden, dus, met passagiers.
Maar, zijn deze veren op zichzelf te verwijderen om andere (nieuwer type van de sloop) te plaatsen? Ik vraag het hier maar even voor het gemak.
En nog wat, ik heb wel eens gelezen van een soort van hulp veer bestaande uit rubber ballen om tussen deze veren plaatsen. Of heb ik dit gedroomd?
kont omhoog..
- redrooster
- 3rd Gear member
- Berichten: 301
- Lid geworden op: 23.06.2009 - 02:13
- Locatie: Utrechtse Heuvelrug
- Contacteer:
De 460 GL carb van Frans
-
- 3rd Gear member
- Berichten: 360
- Lid geworden op: 16.04.2008 - 15:32
Veren kun je losmaken, maar daarvoor heb je wel veerspanners nodig. Mocht je die niet hebben mag je ze van mij wel lenen, ik ben regelmatig in de buurt van Utrecht.
Ik heb gas schokbrekers. Kan de druk variëren van 1,4 tot 8 bar en daarmee ook de hoogte van de achterkant. Ideaal als ik bijvoorbeeld een aanhanger moet trekken of zware lading heb.
Ik heb gas schokbrekers. Kan de druk variëren van 1,4 tot 8 bar en daarmee ook de hoogte van de achterkant. Ideaal als ik bijvoorbeeld een aanhanger moet trekken of zware lading heb.
- redrooster
- 3rd Gear member
- Berichten: 301
- Lid geworden op: 23.06.2009 - 02:13
- Locatie: Utrechtse Heuvelrug
- Contacteer:
Zoals bij zoveel dingen met de auto gebeurd bij mij alles niet alles a la minuut.
Maar, ik houd het in gedachten. Thanks.
Maar, ik houd het in gedachten. Thanks.
De 460 GL carb van Frans