Levering V50 MY08

In dit board het officiële nieuws over Volvo van verschillende bronnen uit de hele wereld
T!M
2nd Gear member

bart simpson schreef:
Paul schreef:Nee, in MY08 onder de armsteun...
net als bij de new S80 en de Classic V70 van 2007
Vorige week hebben we 30 nieuwe V50 2.0d's MY2008 binnen gekregen (ik werk bij een grote leasemaatschappij) voor de verhuur/voorloopauto...ik kon de aux-aansluiting al niet vinden... :)
MY2021 Volvo V60 T6 Recharge Inscription
hain
1st Gear member

Michelvz schreef:Ik zit te wachten op een V50 1.8 Edition I. Levering ergens in oktober volgens de dealer. Ik heb een vraagje. Er staat zoveel (ellende) over MP3 in het forum. Een vraag dus aan de MY2008 bezitters: Kan je nu wel of niet via de aux-ingang een MP3-speler aansluiten in de edition I met de standaard geluidsinstallatie (premium sound)?
Dank.
Dealer bevestigde dat ik ook een ipod kan aansluiten via de aux ingang. Heb het nog niet geprobeerd aangezien dat ik nog geen ipod bezit. Maar....dit zal ik zeker nog gaan halen bij een mac reseller hier bij mij in de buurt. Bent ook heel erg benieuwd of dat zo is.

MvG,
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

Het is alleen een 1 richtingsaansluiting, je "perst" via je koptelefoonuitgang het geluid via een kabeltje met 2 minijackjes in je Volvo audio, met de USB aansluiting kun je via je Volvo audio je MP3 speler bedienen, nu moet het vanaf de MP3 speler.
Volvo for life
ablommers
Starter

bart simpson schreef:Het is alleen een 1 richtingsaansluiting, je "perst" via je koptelefoonuitgang het geluid via een kabeltje met 2 minijackjes in je Volvo audio, met de USB aansluiting kun je via je Volvo audio je MP3 speler bedienen, nu moet het vanaf de MP3 speler.
Klinkt dan ook niet echt geweldig. Ik heb een Ipod op die manier aangesloten gehad in mijn s80 met high performance audio. De input vanuit de ipod is dusdanig zacht dat je het volume heel hoog moet zetten om het goed te horen, met de nodige ruis tot gevolg. Daarnaast vind ik het lastig dat je de bediening via de Ipod moet doen. Al een tijdje niet meer gebruikt en dus maar een aantal cd's in de wisselaar gestopt.
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

ablommers schreef:
bart simpson schreef:Het is alleen een 1 richtingsaansluiting, je "perst" via je koptelefoonuitgang het geluid via een kabeltje met 2 minijackjes in je Volvo audio, met de USB aansluiting kun je via je Volvo audio je MP3 speler bedienen, nu moet het vanaf de MP3 speler.
Klinkt dan ook niet echt geweldig. Ik heb een Ipod op die manier aangesloten gehad in mijn s80 met high performance audio. De input vanuit de ipod is dusdanig zacht dat je het volume heel hoog moet zetten om het goed te horen, met de nodige ruis tot gevolg. Daarnaast vind ik het lastig dat je de bediening via de Ipod moet doen. Al een tijdje niet meer gebruikt en dus maar een aantal cd's in de wisselaar gestopt.
het is allemaal niet anders
Bart
8th Gear member

ablommers schreef:
Je kunt ook het ingangsvolume van de AUX-ingang bepalen op de radio. Verder het volume van de Ipod altijd op maximaal. Heb ik ook gedaan en scheelt een slok op een borrel. Vind verder de geluidskwaliteit dan ook prima, en als je de Ipod op een goede houder zet is de bediening ook perfect...
Volvo: V50 | 850 | V40 | V50 | XC70 | S70 | S80 | S60 | 240 | XC90 | V90 | V60 | C70 | V60 | 240

'24 XC90 T8 Ultra - Platinum Grey
'00 Saab 9³ Cabrio 2.0 Turbo Aero - Midnight Blue

"I'll try being nicer if you try being smarter.."
Plaats reactie

Terug naar “Volvo Nieuws”