En nee, ik ben totaal geen monteur, maar een ICT-er

Back on-topic: ik kijk met verwachting uit naar je foto's van je C30 volgende week!

Ja hoor dat kan, de mijne heeft ook een dubbele pijp en geen bodykit. Er is een malletje voor om het gat te maken. Bij mij zie je er echt helemaal niets van dat dat zo gemaakt is.Ridino schreef:Vraagje: is het ook mogelijk om een c30 te kopen met een (of twee) uitlaten zonder dat je er een bodykit op zet? Of kan een uitlaat alleen met bodykit?
Oh top! En wat is de prijs van een uitlaatpijp?Blackflash schreef:Ja hoor dat kan, de mijne heeft ook een dubbele pijp en geen bodykit. Er is een malletje voor om het gat te maken. Bij mij zie je er echt helemaal niets van dat dat zo gemaakt is.Ridino schreef:Vraagje: is het ook mogelijk om een c30 te kopen met een (of twee) uitlaten zonder dat je er een bodykit op zet? Of kan een uitlaat alleen met bodykit?
Er blijken met name veel ouderen (waarvan de kinderen de deur uit zijn) een C30 te kopen, en die geven niet om een bodykit.Rob Bakker schreef:Ik ben toch opzich benieuwd hoeveel er nu zonder bodykit besteld worden en met, wat is de verhouding...
Het ziet er allebij goed uit
Ik vind het geen prachtige oplossing. heb zelf ook een dubbele uitlaat maar gewoon met een dember er tussen waardoor de twee uitlaatpijpen en goed dempen en goed gelijk roken.PeterAal schreef:Ik vind het een prachtige oplossing zo. Zou het zelf ook wel zo willen hebben, woon alleen niet in Belgie.
owkKev_C30 schreef:nochtans de test gedaan en ze roken alle twee even goed, er zal wel verschil opzitten maar allesinds wel miniem, ivm de keuring is alles legaal want de originele demper zit er nog onder, dus daar is geen attest voor nodig.
De prijs was 320 en alle stukken vanaf de einddemper zijn wel in het inox